ختم ذکر یا جوادالائمه ادرکنی

ختم ذکر یا جواد الائمه ادرکنی یکی از مجربترین ذکرها برای رسیدن به حاجات است که در ادامه طریقه ختم آن را ارائه می‌کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ذکر یا جوادالائمه ادرکنی

برای حاجت گرفتن از ائمه معصوم راه‌های مختلفی در کتب دینی آمده است که برخی از آنها به سفارش این بزرگواران گفته شده است. انجام این اعمال دارای آداب و رسومی است که مومن با رعایت آنها خیلی زود حاجت روا خواهد شد. برای گرفتن حاجت از امام جواد (ع) نیز راه‌های مختلفی وجود دارد از جمله ختم ذکر یا جواد الائمه، ختم ذکر صلوات برای جواد الائمه، نماز امام جواد (ع) و حرز امام جواد (ع). در ادامه به طریقه ختم ذکر یا جواد الائمه ادرکنی برای حاجت، خواص ذکر یا جواد الائمه ادرکنی، ختم ذکر یا جواد الائمه برای ازدواج و … می‌پردازیم.


طریقه ختم ذکر یا جوادالائمه ادرکنی

امام جواد علیه السلام همانطور که از لقب ایشان برمی‌آید بسیار بخشنده و توسل بر ایشان در برآورده شدن حاجات دنیوی بسیار مجرب است. طریقه ختم ذکر یا “جواد الائمه ادرکنی” بسیار ساده است و تنها کافی است در طول ده روز، 14000 ذکر یا جواد الائمه ادرکنی را بگویید. بهتر است این تعداد را تقسیم کرده و روزانه 1400 مرتبه ذکر را تکرار کنید.

همچنین بخوانید: ذکر ایام هفته

ذکر یا جوادالائمه ادرکنی صوتی


خواص ذکر یا جوادالائمه ادرکنی

امام جواد علیه السلام که در سن 9 سالگی به مقام والای امامت رسیدند یکی از معصومین ما هستند که معجزات و کرامات بسیاری به ایشان نسبت داده شده است. به این جهت توسل به امام جواد (ع) و یاری جستن از ایشان برای رسیدن به حاجات توسط علما بسیار تاکید شده است.

برخی از معجزات و کرامات ایشان عبارتند از: رها شدن از زندان، نجات همسایه، صحبت با حیوانات، شفای چشم و …

آنطور که علمای دینی گفته اند خواص ذکر یا جواد الائمه ادرکنی برای هر حاجت مادی از جمله رزق و روزی، ثروت، ازدواج، خانه دار شدن و بچه دار شدن است و 14000 مرتبه ذکر آن طی 10 روز برکات فراوانی دارد.

همچنین آقای نخودکی برای برآورده شدن حاجات برای هر روز ختم ذکری را سفارش کرده اند که طبق آن ذکر یا جواد الائمه ادرکنی باید در روز جمعه 100 مرتبه تکرار شود. این ختم از چهارشنبه شروع شده و در هر یک از روزهای هفته ذکرهای زیر روزی صد مرتبه تکرار شوند:

  • چهارشنبه       ۱۰۰ مرتبه     یا ابا صالح المهدی ادرکنی
  • پنج شنبه         ۱۰۰مرتبه       یا فاطمه الزهرا ادرکنی
  • جمعه           ۱۰۰مرتبه         یا جواد الائمه
  • شنبه             ۱۰۰مرتبه         آیه شریفه ام یجیب
  • یک شنبه      ۱۰۰مرتبه         صلوات
  • دوشنبه        ۱۰۰مرتبه           یا ابوالفضل العباس ادرکنی
  • سه شنبه       ۱۰۰مرتبه         استغفرالله ربی و اتوب الیه
  • چهارشنبه     ۱۰۰مرتبه           یا زین العابدین ادرکنی
همچنین بخوانید: ذکر روز دوشنبه

ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای حاجت


ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای حاجت

ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای حاجت روایی سفارش شده است برای مدت ده روز، روزانه 14 دور تسبیح ذکر “یا جواد الائمه ادرکنی” را تکرار کنید. بهتر است این ختم در دهه اول ماه رجب که مصادف با ولادت ایشان است انجام شود. الزامی نیست هر روز تعداد یکسانی از این ذکر گفته شود، تنها کافیست در مجموع 14000 مرتبه ذکر یا جواد الائمه ادرکنی بگویید.


ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای ازدواج

ذکر یا جوالائمه ادرکنی برای ازدواج نیز به همان ترتیب گفته شده می‌باشد. مومن باید با نیت و اطمینان قلبی و مطیع بودن به امر خدا، 14000 مرتبه ذکر یا جواد الائمه ادرکنی را در دهه اول ماه رجب ذکر کرده به طوری که سهم هر روز 1400 مرتبه ذکر باشد.


ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای خانه دار شدن

ذکر یا جواد الائمه ادرکنی برای خانه دار شدن یکی از مجربترین ذکرها برای برای خرید خانه و حاجات مادی دیگر است. به خصوص در ماه رجب نیز ختم این دعا نتیجه فوق العاده ای می‌دهد. به این منظور ختم ذکر یا جواد الائمه را از اولین روز رجب برداشته و تا روز دهم که میلاد با سعادت ایشان است ادامه دهید. به این ترتیب که روزانه 1400 مرتبه ذکر یا جواد را گفته که در مجموع 14000 مرتبه می‌شود.


ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای شفای بیمار

ختم ذکر یا جواد الائمه ادرکنی برای شفای بیمار نیز مجرب است. اما لازم است برای حاجت روایی به ترتیبی خوانده شود که تعداد 14000 مرتبه ذکر یا جواد الائمه ادرکنی تا روز میلاد ایشان تکمیل شده باشد.


ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای بچه دار شدن

ذکر یا جوادالائمه ادرکنی برای بچه دار شدن نیز چیز متفاوتی نیست. مومنی که برای داشتن فرزند به درگاه خداوند و معصومین، به خصوص محضر پر کرامت امام جواد علیه السلام رو کرده است باید از ابتدای ماه رجب شروع به تکرار ذکر “یا جواد الائمه ادرکنی” کرده و در ده روز اول این ماه 14000 مرتبه این ذکر را گفته باشد. انشاء الله به برکت ولادت این حضرت در دهم رجب، حاجت روا گردد.

همچنین بخوانید: دعای سریع الاجابه از امام علی

سخن آخر

در این مطلب از آلامتو طریقه ختم ذکر یا جواد الائمه برای حاجت، برای ازدواج و غیره ارائه گردید. توجه داشته باشید قدم اول در برآورده شدن خواسته و طلب حاجات باور و اطمینان قلبی به حاجت روایی توسط ایشان است. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.