خواص خواندن ذکر یا ودود

در این پست از آلامتو به خواص خواندن ذکر یا ودود برای ازدواج و حاجت، ثروت و آشتی کردن می‌پردازیم.

خواص خواندن ذکر یا ودود

در این مطلب از آلامتو به خواص خواندن ذکر یا ودود برای حاجت اشاره کردیم. خواندن ذکر یا ودود به سه روش حاجات را برآورده می‌کند. در روش اول ذکر یا ودود به شرط حاجت روایی است که در صورت عملی شدن فلان اتفاق و در فلان زمان خوانده می‌شود. در روش دوم ذکر یا ودود برای حاجت به ماه کامل است که برآورده شدن ذکر در طول ماه کامل است. در روش سوم ذکر یا ودود برای حاجت روایی در زمان کنونی است.


ذکر یا ودود را چگونه بخوانیم؟

ذکر یا ودود در دو آیه از قرآن کریم آمده است. این ذکر برای حاجات مختلف به تعداد مختلف باید تکرار شود. نحوه خواندن ذکر یا ودود به این صورت است که باید با آرامش باشد و به شکلی قرائت شود که نه آنقدر آرام باشد که خودتان نشنوید یا به قدری بلند باشد که توجه دیگران را جلب کند.

در آیه 90 سوره هود آمده است که: (وَاسْتَغْفِرُوا رَبَّـکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَیْهِ إِنَّ رَبِّی رَحِیمٌ وَدود) از پروردگارتان طلب بخشش و مغفرت کنید و به سوی او برگردید همانا پروردگارم بخشنده و دوستدار بندگانش است.

ذکر یا ودود در آیه 13 و 14 سوره بروج نیز به این ترتیب آمده است: (إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید*وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود) یعنی همانا اوست که می آفریند و پس از مرگ باز می گرداند و او آمرزنده و دوستدار است.

همچنین بخوانید: ذکر ایام هفته

ذکر یا ودود برای ازدواج

ذکر یا ودود برای ازدواج از موثرترین راه‌ها برای برآورده شدن این خواسته است. خواندن این ذکر معجزه کرده و در سریعترین زمان به نتیجه می‌رسد. به این منظور باید ذکر یا ودود را در روز جمعه و پس از نماز غروب هفت مرتبه تکرار کنید:

«إِنَّهُ هُوَ یُبْدِئُ وَ یُعِید* وَ هُوَ الغَفُورُ الوَدُود»

همچنین ذکر یا ودود برای ازدواج به روش دیگری نیز سفارش شده است. برای اینکه به زودی و در همین ماه ازدواج کنید، به مدت یک هفته مابین نماز مغرب و نماز عشاء برای یک هفته 99 مرتبه ذکر یا ودود را تکرار کنید. اگر به دنبال دعایی برای ازدواج با شخص خاص هستید، پس از تکرار 99 مرتبه ذکر یا ودود نام آن شخص و نام مادر او را سه مرتبه تکرار کنید. توجه شود که ذکر یا ودود برای ازدواج باید بدون فاصله قرائت شود.


ذکر یا ودود برای محبت بین زن و شوهر

اگر زوجی دچار مشکل هستند و رابطه بین آنها به خوبی پیش نمی‌رود، سایرین می‌توانند ذکر یا ودود برای محبت بین زن و شوهر را 1001 مرتبه تکرار کنید تا نتیجه حاصل شود. بهتر است ذکر یا ودود به این منظور پس از نماز صبح قرائت شود.


ذکر یا ودود برای ثروت

ذکر یا ودود برای ثروت و رزق و روزی نیز سفارش شده است. به این منظور روز پنجشنبه پس از نماز مغرب ذکر “یا ودود و یا حلیم” 1000 مرتبه تکرار شود.

همچنین بخوانید: دعای زبان بند قوی برای شوهر

ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق

ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق

ذکر یا ودود برای بازگشت معشوق نیز بسیار موثر است. به این منظور 720 مرتبه ذکر یا ودود را برای سه روز تکرار کنید. لازم است که برای خواندن این ذکر وضو بگیرید و بهتر است پس از نماز صبح انجام شود. پس از پایان تکرار 720 مرتبه ذکر یا ودود باید سه مرتبه نام معشوق و مادر وی را بلند بگویید.


ذکر یا ودود برای آشتی

ذکر یا ودود برای آشتی نیز توصیه می‌شود و در زمان کوتاه قهر و کدورت را از بین می‌برد. باید پیش از نمازهای پنج‌ گانه 222 مرتبه ذکر یا ودود را تکرار کنید. توجه شود که هنگام ذکر گفتن در هیچ صورت نباید آن را قطع کرده و فاصله بیندازید.


ذکر یا ودود برای حاجت

اگر کسی حاجتی داشته باشد، ذکر یا ودود برای حاجت سفارش شده است. این ذکر را 500 مرتبه پیش از نماز صبح تکرار کنید. به این منظور ابتدا باید نیت کنید. اگر حاجت حلال و به نفع شما باشد، انشاالله در آینده‌ای نزدیک برآورده می‌شود.


ذکر یا ودود برای خانه دار شدن

ذکر یا ودود برای خانه دار شدن نیز از ذکرهای سفارش شده است. اگر قصد خرید خانه دارید اما مشکلاتی مانع از آن می‌شود، برای خرید خانه ذکر «یا ودود و یا حلیم» را در هر روز 1001 مرتبه تکرار کرده و بر غذا یا چای بدمید و میل کنید. تکرار روزانه این ذکر را ادامه دهید تا حاجت شما برآورده شود.

همچنین بخوانید: دعای امام رضا

سخن آخر

این مطلب با عناوین ذکر یا ودود برای ازدواج، ذکر یا ودود برای حاجت، ذکر یا ودود برای خانه دار شدن و ذکر یا ودود برای محبت بین زن و شوهر ارائه شد. امیدواریم این مطلب به رفع مشکلات کمک کرده و برای شما مفید بوده باشد.