قوی ترین دعای زبان بند شوهر لجباز، شکاک و بداخلاق [دائمی]

دعای زبان بند قوی و فوری

بسیاری از خانم ها ممکن است با این مشکل رو به رو باشند که نمی توانند شوهر خود را متقاعد کنند. بنابراین ممکن است خیلی از خانم ها به دنبال راه و دعایی برای متقاعد کردن یا به اصطلاح زبان بند کردن شوهر باشند. در صورتی که همسر شما شکاک، لجباز و بد اخلاق است می توانید دعاهای زبان بند کردن آن را در ادامه این مطلب بخوانید. در ادامه این پست از آلامتو قوی ترین دعای زبان بند قوی و فوری [شوهر، دشمن و …] لجباز، شکاک و بداخلاق را قرا داده ایم.


دعای زبان بند قوی برای همه

برای زبان بند کردن شوهر و دشمن و رسیدن به خواسته خود می توانید آیه زیر را قبل از ملاقات با شخص مورد نظر ۷ مرتبه تلاوت کنید. سپس خواهید دید که چگونه متقاعد می شود و شما به خواسته خود میرسید.

یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ

همچنین بخوانید: دانلود دعای معراج صوتی، دعای یا سید یا سند یا صمد

دعای زبان بند کردن شوهر سریع الاجابه


دعای زبان بند شوهر لجباز

در صورتی که شما خانمی هستید که شوهر شما فردی بی ادب،فحاش است می توانید از آیه زیر استفاد کنید. این آیه را بخوانید تا تغییر را در همسر خود مشاهده نمایید و ببینید که او فحاشی و توهین را دیگر به کار نمی برد. بنابر این دعای زیر یک دعای مجرب و تضمینی برای زبان بند کردن شوهر است.

رَبَّنا أَفْرِغْ عَلَیْنا صَبْراً وَ ثَبِّتْ أَقْدامَنا وَ انْصُرْنا عَلَى الْقَوْمِ الْکافِرینَ


دعای زبان بند شوهر بداخلاق

ممکن است شما خانمی باشید که همسرتان با شما بدخلقی می کند و به طور مداوم در بحث و دعوا هستید. برای حل این مسئله و زبان بند کردم همسرتان می توانید آیه زیر را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم. قال رجلان من الذین انعم الله علیهما ادخلوا علیهم الباب فإذا دخلتموه فإنکم غالبون وعلى الله فتوکلوا إن کنتم مؤمنین


دعای زبان بند شوهر شکاک

چنانچه همسر شما فردی شکاک و بد دهن است شما می توانید با خواندن دعای زیر اورا زبان بند و متقاعد سازید.

بسم الله الرحمن الرحیم صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..(نام شخص مورد نظر و نام مادرش)


دعای زبان بند شوهر دائمی

یکی  از دعاهای زبان بند دائمی دعای زبان بند با خواندن آیه ای از سوره یس می باشد. این ایه از سوره مبارک یس که در بستن زبان مجرب است در زیر نوشته است.

« اَلیَوم نَختِمُ عَلی اَفواهِهِم وَ تُکَلِمُنا اَیدیَهُم وَ تَشهَدُ اَرجُلَهُم بِما کانوا یَکسِبون »

همچنین بخوانید: متن دعای توسل همراه ترجمه فارسی و دانلود صوت استاد فرهمند

دعای زبان بند شوهر دائمی 


دعای زبان بند شوهر و خانواده شوهر

شاید شماهم از دسته خانم هایی باشید که خانواده همسرتان به شدت در زنگی شما دخالت می کنند و سبب بهم خوردن رابطه شما با همسرتان می شوند. ممکن است این مسئله برای شما به قدری آزار دهنده باشد که به دنبال راه حل و چاره ای برای این موضوع باشید. بنابراین شما می توانید برای زبان بند کردن خانواده همسرتان و جلب مهر و محبت آنها آیه زیر را تلاوت کنید:

دستورالعمل دعای زبان بند خانواده شوهر به این گونه است که در ابتدا باید همراه با نیت خالصانه و با تقرب به درگاه الهی و با طهارت و وضو آن را بنویسید و در زمینی هموار دفن کنید و سنگی بزرگ بر روی آن بگذارید تا دعای زبان بند خانواده شوهر موثر واقع شود: (همچنین نگاه کنید به دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر)

« بسم الله الرحمن الرحیم. بسم الله وحده و بالله استعین علیک و استغیث علیک خیرک بی عینیک و شرک بین قدمیک عقدت لسانک و عقدت قلبک علی محبه بخاتم سلیمان بن داود و عصا مسی علیهما السلام و بلا حول و لا قوهالا بالله العظیم حسبی الله و کفی سمع الله لمن دعا لیس وراء الله منتهی و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد فوقاهم الله سیئات ما مکروا و حاق بآل فرعون سوء العذاب لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین .»


دعای زبان بند دشمن و شوهر

خواندن آیه زیر و اتصال آن به همسرتان می تواند باعث شود که همسرتان مطیع امر و فرمان شما باشد و در حقیقت این دعا مانند طلسمی برای رام کردن شوهرتن عمل می کند. دعای زیر را برای طلسم کردن و مطیع کردن همسرتان 110 مرتبه بخوانید.

« یَا صَانِعَ کُلِّ مَصْنُوعٍ یَا خَالِقَ کُلِّ مَخْلُوقٍ یَا رَازِقَ کُلِّ مَرْزُوقٍ یَا مَالِکَ کُلِّ مَمْلُوکٍ یَا کَاشِفَ کُلِّ مَکْرُوبٍ یَا فَارِجَ کُلِّ مَهْمُومٍ یَا رَاحِمَ کُلِّ مَرْحُومٍ یَا نَاصِرَ کُلِّ مَخْذُولٍ یَا سَاتِرَ کُلِّ مَعْیُوبٍ یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ »