دعا برای بازگشت معشوق و رفع کدورت فوری و قوی از آیت الله بهجت

دعا برای بازگشت معشوق

در این پست از آلامتو بهترین دعا برای بازگشت معشوق و رفع کدورت فوری و قوی از آیت الله بهجت برای شما همراهان گردآوری گردید. با ما همراه باشید.


دعا برای بازگشت معشوق و رفع کدورت قوی

گاهی مشکلات پیش رو برای رسیدن به معشوق به اندازه‌ای زیاد است که افراد به دنبال بهترین دعا برای بازگشت معشوق و رفع کدورت هستند. در این خصوص نیز دعاهایی در کتب ادعیه وجود دارد از جمله دعای افزایش محبت، دعای بازگرداندن معشوق، دعای رفع کدورت فوری و قوی از آیت الله بهجت که خواندن این دعا باید در کتار یادگیری مهارت‌های رفتاری و روانشناسی باشد. در ادامه برخی از مجربترین دعاها برای بازگشت معشوق ارائه شده است.

همچنین بخوانید: دعای یستشیر

بهترین دعا برای بازگشت معشوق در سه روز

یکی از موارد دعا برای بازگشت معشوق در سه روز، دعایی است قرآنی که برای استجابت آن باید جسم و روح منزه و باور قلبی داشت. پس به یاد داشته باشید که در صورت شک و گمان به قدرت خداوند ممکن است دعای شما برآورده نشود.

خواندن دعا به این ترتیب است که نیت کرده و غسل انجام شود. سپس در روزهایی به جز روزهای قمر در عقرب در مکانی آرام برای 3 روز و در روز اول صد مرتبه سوره کوثر بر میوه‌ای خوانده شود و به خورد معشوق داده شود. در روز دوم این دعا را 100 بار خوانده و 100 بار هم بر آب یا هر نوشیدنی شیرین و پاک دیگری خواند و خورد معشوق داده شود:

{وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی * إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ}

در سومین روز آیات 165، 166 و 167 از سوره بقره را با زعفران و گلاب نوشته و به همراه داشته باشد و در روز آخر به نیت جلب توجه معشوق تا می‌تواند ذکر “یا الله” را تکرار کند که انشالله بر علاقه معشوق به او افزوده شود.


بهترین دعا برای رفع کدورت از آیت الله بهجت

یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش محبت معشوق از آیت الله بهجت به همراه داشتن حرز امام جواد (ع) است. به این منظور چهار قل را هنگام خواب بخوانید. همچنین دعای حزر امام جواد را به همراه داشته باشید و صدقه بدهید.


دعای سریع الاجابه بازگشت معشوق از قرآن

سوره عبس یکی از سوره‌های قرآن است که در بازگشت سریع الاجابه معشوق موثر است. همچنین موجب پیدا شدن گم شده و بازگشت شخص غایب می‌شود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم عَبَسَ وَتَوَلَّى ﴿١﴾ أَنْ جَاءَهُ الأعْمَى ﴿٢﴾ وَمَا یُدْرِیکَ لَعَلَّهُ یَزَّکَّى ﴿٣﴾ أَوْ یَذَّکَّرُ فَتَنْفَعَهُ الذِّکْرَى ﴿۴﴾ أَمَّا مَنِ اسْتَغْنَى ﴿۵﴾ فَأَنْتَ لَهُ تَصَدَّى ﴿۶﴾ وَمَا عَلَیْکَ أَلا یَزَّکَّى ﴿٧﴾ وَأَمَّا مَنْ جَاءَکَ یَسْعَى ﴿٨﴾ وَهُوَ یَخْشَى ﴿٩﴾ فَأَنْتَ عَنْهُ تَلَهَّى ﴿١٠﴾ کَلا إِنَّهَا تَذْکِرَهٌ ﴿١١﴾ فَمَنْ شَاءَ ذَکَرَهُ ﴿١٢﴾ فِی صُحُفٍ مُکَرَّمَهٍ ﴿١٣﴾ مَرْفُوعَهٍ مُطَهَّرَهٍ ﴿١۴﴾ بِأَیْدِی سَفَرَهٍ ﴿١۵﴾ کِرَامٍ بَرَرَهٍ ﴿١۶﴾ قُتِلَ الإنْسَانُ مَا أَکْفَرَهُ ﴿١٧﴾ مِنْ أَیِّ شَیْءٍ خَلَقَهُ ﴿١٨﴾ مِنْ نُطْفَهٍ خَلَقَهُ فَقَدَّرَهُ ﴿١٩﴾ ثُمَّ السَّبِیلَ یَسَّرَهُ ﴿٢٠﴾ ثُمَّ أَمَاتَهُ فَأَقْبَرَهُ ﴿٢١﴾ ثُمَّ إِذَا شَاءَ أَنْشَرَهُ ﴿٢٢﴾ کَلا لَمَّا یَقْضِ مَا أَمَرَهُ ﴿٢٣﴾ فَلْیَنْظُرِ الإنْسَانُ إِلَى طَعَامِهِ ﴿٢۴﴾ أَنَّا صَبَبْنَا الْمَاءَ صَبًّا ﴿٢۵﴾ ثُمَّ شَقَقْنَا الأرْضَ شَقًّا ﴿٢۶﴾ فَأَنْبَتْنَا فِیهَا حَبًّا ﴿٢٧﴾ وَعِنَبًا وَقَضْبًا ﴿٢٨﴾ وَزَیْتُونًا وَنَخْلا ﴿٢٩﴾ وَحَدَائِقَ غُلْبًا ﴿٣٠﴾ وَفَاکِهَهً وَأَبًّا ﴿٣١﴾ مَتَاعًا لَکُمْ وَلأنْعَامِکُمْ ﴿٣٢﴾ فَإِذَا جَاءَتِ الصَّاخَّهُ ﴿٣٣﴾ یَوْمَ یَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِیهِ ﴿٣۴﴾ وَأُمِّهِ وَأَبِیهِ ﴿٣۵﴾ وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِیهِ ﴿٣۶﴾ لِکُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ یَوْمَئِذٍ شَأْنٌ یُغْنِیهِ ﴿٣٧﴾ وُجُوهٌ یَوْمَئِذٍ مُسْفِرَهٌ ﴿٣٨﴾ ضَاحِکَهٌ مُسْتَبْشِرَهٌ ﴿٣٩﴾ وَوُجُوهٌ یَوْمَئِذٍ عَلَیْهَا غَبَرَهٌ ﴿۴٠﴾ تَرْهَقُهَا قَتَرَهٌ ﴿۴١﴾ أُولَئِکَ هُمُ الْکَفَرَهُ الْفَجَرَهُ ﴿۴٢﴾

همچنین بخوانید: دعای سمات با ترجمه

دعای مجرب رفع کدورت فوری و قوی


دعای بازگشت معشوق با موکل

برای بازگشت معشوق با موکل و جلب محبت معشوق باید دعای مخصوص که در ادامه آمده است را به مدت 4 روز و هر روز 100 مرتبه بخوانید و آن را بر آب پاک بدمید. به خواست و تدبیر خداوند موجب بازگشت فوری معشوق خواهد شد.

« وَأَلْقَیْتُ عَلَیْکَ مَحَبَّهً مِنِّی وَلِتُصْنَعَ عَلَى عَیْنِی إِذْ تَمْشِی أُخْتُکَ فَتَقُولُ هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَى مَنْ یَکْفُلُهُ فَرَجَعْنَاکَ إِلَى أُمِّکَ کَیْ تَقَرَّ عَیْنُهَا وَلَا تَحْزَنَ وَقَتَلْتَ نَفْسًا فَنَجَّیْنَاکَ مِنَ الْغَمِّ وَفَتَنَّاکَ فُتُونًا زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاءِ وَالْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنْطَرَهِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّهِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَهِ وَالْأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَاللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ قَدْ شَغَفَهَا حُبًّا إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُبِینٍ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِینَ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّهٍ عَلَى الْکَافِرِینَ »


دعای مجرب رفع کدورت فوری و قوی

توصیه شده است که برای رفع کدورت و دلخوری با معشوق هر دو نیت کرده و برای برقراری صلح و آشتی با رعایت آداب آیه 72 سوره یاسین را در حالیکه رو به قبله هستند بر هر خوراکی یا غذای شیرین بخوانند و آن را به نیت محبت بینشان میل کنند.

«وَ ذَلَّلْناها لَهُمْ فَمِنْها رَکُوبُهُمْ وَ مِنْها یَأْکُلُونَ»


دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

یکی از روش‌های مجرب و سفارش شده برای رفع کدورت و بازگشت معشوق خواندن سوره‌های توصیه شده از قرآن است. به این منظور در روز جمعه یا دوشنبه صبح زود دو رکعت نماز برای رضای خدا خوانده پس از آن هفت مرتبه توبه کرده، هفت مرتبه سوره فاتحه و هفت مرتبه سوره اخلاص را بخوانید و بگویید خداوندا، دل فلان بن فلانی را بر من نرم کن و معشوق را به من بازگردان و یا اینکه آن آیات را نوشته و به همراه داشت تا همان تاثیر دریافت شود.

همچنین بخوانید: دعای زبان بند

سخن آخر

در این پست مجموعه‌ای از بهترین و مجربترین دعا برای بازگشت معشوق و رفع کدورت ارائه شد. با این حال گاهی باید به حکمت خداوند تن داد و برای غیر ممکن تلاش نکرد زیرا خداوند بیش از هر کسی بر حال و آینده بندگان خود آگاه است. امیدوارم این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد.