پیش بینی زمان مرگ با “دی.‌ان.‌ای” !

DNA زمان مرگتان را پیش بینی می‌کند

پیش بینی زمان مرگ با "دی. ان. ای" !

پزشکان می گویند با استفاده از “دی ان ای” می توان تاریخ مرگ افراد را پیش بینی کرد .

پزشکان تأکید کرده اند که وقتی عمر بیولوژیکی اسید نوکلئیک بیش از عمر واقعی انسان باشد ، بیانگر نزدیک بودن زمان مرگ انسان است .

به گزارش آلامتو به نقل از العالم؛ دانشمندان با بررسی 5 هزار شخص و پیگیری تغییرات شیمیایی حاصل از اسید نوکلئیک و مقایسه عمر واقعی انسان با عمر بیولوژیکی آنان، دریافتند که مطابقت نداشتن آن دو با یکدیگر از سرعت پیر شدن و احتمال مرگ زودهنگام حکایت دارد؛ اما افرادی که عمر واقعی با عمر بیولوژیکی آنها با هم تطبیق می کنند ، مدت زمان بیشتری زنده خواهند ماند.

یک تیم علمی با تحلیل و بررسی واکنش های شیمیایی بدن انسان در دوران حیات وی ساعت بیولوژیکی جسم بشر را کشف کردند که می تواند به تشخیص طول عمر انسان کمک کند.

همچنین بخوانید: فال حروف ابجد

در مجله Science Blog آمده است، کسی که عمر بیولوژیکی وی بیش از عمر واقعی اش است قبل از کسی که عمر بیولوژیکی و واقعی اش با هم مطابقت دارد، دار فانی را وداع می گوید.

تحقیق و بررسی و آزمایشات 14 سال طول کشید و طی آن عواملی همچون سیگار کشیدن ، بیماری قند ، بیماری های قلبی و عروقی مورد بررسی قرار گرفت .

اساتید دانشگاه ادینبرا اسکاتلند می گویند: مطابقت داشتن چهار تحقیق نشان می دهد که میان ساعت بیولوژیکی انسان و علل و عوامل مختلف مرگ، ارتباط وجود دارد.


2 دیدگاه

  1. ریحانه

    منم هیچی نفهمیدمبابا مرگ دست خداست

  2. حسین

    فارسی حرف بزنید ما هم بفهمیم !

نظر خود را بیان کنید