اگر خانم هستید و مسائل قاعدگی و زناشویی برایتان اهمیت داشته است، احتمالا تا کنون نام اپلیکیشن مینت و دکتر فائزه شهبازی به گوشتان خورده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی سوپر اپلیکیشن مینت و سورپرایز جدید آن برای کاربرانش بگوییم. چنانچه در این باره به اطلاعات بیشتری نیز نیاز داشتید، می توانید به وبسایت mintapp مراجعه کنید.

سوپر اپلیکیشن مینت، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرد. این اپلیکیشن ابتدا فعالیت خود را با پریود ترکر و تقویم تخمک گذاری آغاز کرد و توانست در مدت کوتاهی کاربران زیادی را جذب کند. تیم پزشکی mintapp به رهبری دکتر فائزه شهبازی تمرکز ویژه ای بر سلامت بانوان ایرانی دارند و هم اکنون آموزش های این تیم حرفه ای را نیز می توانید در وبسایت مینت و اینستاگرام آن ببینید.

 مینت فیتنس

به کمک قسمت مدیکال اپلیکیشن مینت، می توانید سیکل قاعدگیتان را شبیه سازی کنید و دوران شروع خونریزی قاعدگی، بازه تخمک گذاری و سندروم پیش از قاعدگی را شناسایی کنید و سیکل قاعدگیتان را بهتر مدیریت کنید. همچنین به کمک بخش دکتر مینت می توانید به قسمت های بهترین روش جلوگیری از بارداری، راهکارهای درمان و تسکین علائم قاعدگی، تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری، نحوه استفاده از قرص های اورژانسی و … دسترسی داشته باشید.

اما میرسیم به سورپرایز اپلیکیشن.

 مینت فیتنس، بخش جدید سوپر اپلیکیشن mint.

تیم سلامتی بانوان مینت، در راستای تکمیل پازل سوپر اپ خود، این وارد حوزه فیتنس یا همان تناسب اندام شده است. اما در این بخش چه اتفاقی می افتد؟

مینت فیت این بار به رهبری آقای احمد نوازنده، مربی برجسته بدنساز و تیم مجرب خود، مرجع تخصصی فیتنس بانوان را راه اندازی کرده است.

 مینت فیتنس

می توان گفت در دوران کرونا و پساکرونا، یکی از دغدغه های اصلی مردم حفظ تناسب اندام و پیشگیری از بروز اضافه وزن است. به کمک مینت فیتنس می توانید هدف تناسب اندام خود را انتخاب کنید و با توجه به این هدف و مشخصات فیزیکی و سابقه پزشکیتان برنامه تناسب اندام ( به کمک تنها رژیم یا همراه با برنامه تمرینی، چه در منزل چه در باشگاه) خود را دریافت کنید و آموزش تمامی برنامه ها را نیز از داخل اپلیکیشن دریافت کنید.

حالا این سوال مطرح می شود که آیا می توان بدون رژیم های خیلی سخت و طاقت فرسا نیز به نتیجه مطلوب رسید؟

پاسخ این سوال کاملا مثبت است. به کمک رژیم لاغری منوباز این کار کاملا امکان پذیر است. اما در رژیم لاغری منوباز چه اتفاقی می افتد؟ در این رژیم یک منو خواهید داشت، در این منو انواع غذاهای سنتی و مدرن از پیتزا گرفته تا چلوکباب وجود دارد. در این رژیم هرچه را که دوست دارید می توانید میل کنید. اما با حساب و کتاب!

به این معنی که غذاهای مورد علاقه تان را انتخاب می کنید و با توجه به شرایط فیزیکی، پرونده پزشکی و هدفی که دارید و کالری هر کدام از غذاها، رژیم لاغری ویژه شما توسط تیم تناسب اندام مینت فیت طراحی می شود و با یک رژیم اصولی نه چندان سخت و با تنوع زیاد، می توانید در عرض یک ماه، کاهش وزن منطقی را تجربه کنید.

البته توجه کنید که انتخاب پیتزا به این معنی نیست که هر روز پیتزا نوش جان کنید و انتظار لاغری نیز داشته باشید! بلکه غذاهای مورد علاقه‌تان همراه با ترکیبی از رژیم غذایی مربیان مینت فیت در داخل رژیم لاغری‌ طراحی می شود و به کمک یک رژیم لاغری لذت بخش و متنوع، فرایند کاهش وزن را آغاز خواهید کرد.

آیا مینت علاوه بر رژیم لاغری منوباز، سایر رژیم های لاغری را نیز ارائه می دهد؟

پاسخ این سوال نیز مثبت است. باید بگوییم که چنانچه رژیم لاغری خاصی مدنظرتان است تیم تناسب اندام mintapp رژیم لاغری مورد نظر را طبق شرایط ویژه ای که دارید، برایتان طراحی میکند. اگر بخواهیم به این رژیم ها اشاره ای داشته باشیم، عبارتند از:

  • رژیم لاغری کتوژنیک
  • رژیم لاغری اتکینز
  • رژیم دوکان
  • رژیم پر پروتئن
  • رژیم بدون قند
  • رژیم گیاهخواری
  • رژیم کم کالری
  • رژیم کم کربوهیدرات

هر کدام از این رژیم ها هدف خاصی را دنبال می کنند. به طور مثال رژیم لاغری کتوژنیک و اتکینز، میزان مصرف کربوهیدرات را به حداقل خود می رسانند و کالری روزانه را باید از چربی ها و پروتئین ها تامین کنید. این دو رژیم، هرکدام طرفداران و مخالفان زیادی دارند و در چند سال اخیر موضوعات بر سر این دو رژیم بسیار جنجالی بوده است.

در رژیم دوکان، مصرف کربوهیدرات محدود می شود و باید به جای آن روزانه از مقدار زیادی پروتئین استفاده کنید. این رژیم 4 مرحله دارد که دو مرحله آن بر کاهش وزن و در مرحله آن  بر حفظ وزن کاهش یافته تمرکز دارد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این رژیم ها می توانید به وبسایت مینت مراجعه کنید.

برای دسترسی به mintapp باید چکار کرد؟

کافیست اپلیکیشن مینت را از طریق کافه بازار، گوگل پلی یا وبسایت مینت دانلود کنید و سپس آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید و از این سوپر اپلیکیشن بی نظیر لذت ببرید.

منبع: وبسایت مینت

برچسب ها : کاهش وزن    لاغری آسان    لاغری شکمی     رژیم غذایی