نابودی کامل دنیا تا سال 2021

آیا زمین در حال نابودی است؟

نابودی کامل دنیا

گروهی از مسیحیان پیش بینی کرده اند که سیل های سهمگین، زمین لرزه های شدید و بلاهای خانمان برانداز زمین را پیش از سال ۲۰۲۱ از بین خواهند برد.

به گزارش آلامتو به نقل از خبرگزاری مهر؛ برخی مسیحیان بیان می‌کنند که در تاریخ باستان و ۲۳۴۸ سال پیش از میلاد مسیح سیلی سهمگین زمین را درنوردیده و تا ۷ سال دیگر با تکرار این واقعه زمین نابود خواهد شد.  گرچه برخی افراد این فرضیه نابود شدن زمین تا سال ۲۰۲۱ را رد می کنند اما گروهی از مسیحیان اصرار دارند که نظریه درستی مطرح کرده اند.

دکتر «کنتون بشور» رئیس جامعه مسیحیان، معتقد است که زمان نابودی زمین از امروز تا سال ۲۰۲۱ است و هر لحظه می تواند این اتفاق بیافتد.

پایان دنیا

پیش از این «استیون هاوکینگ» فیزیک‌دان نظری و کیهان‌شناس انگلیسی به مردم جهان توصیه کرد برای نجات جان خود به فضای بی‌انتها مهاجرت کنند! او که یکی از برجسته‌ترین چهره‌های علمی جهان به شمار می‌رود در تازه‌ترین اظهار نظر خود برای چندمین مرتبه به طرفداران و علاقه‌مندان خود هشدار داده که نابودی نسل بشر نزدیک است و باید برای فرار از این عاقبت ناگزیر فکری اساسی کرد.

هم چنین پیش از سال ۲۰۱۲ عده ای ادعا می کردند که طبق تقویم مایا این سال آخرین سال دنیا است و جهان در این سال پایان می یابد. آنها این ایده را مطرح می‌کردند که تقویم مایاها به پایان می‌رسد چون می‌دانستند که این روز (۲۱ دسامبر ۲۰۱۲ میلادی) آخرین روز دنیاست و لزومی ندارد چرخه زمانی پس از این تاریخ را تعریف و پیش‌بینی کنند.

هزاران سایت اینترنتی که با چنین ایده‌ای شکل گرفته و فعالیت می کردند، برای اثبات این نظر، به نوشته‌هایی اشاره می کردند که نزدیک به یک هزار و ۳۰۰ سال پیش، روی یک سنگ کنده‌کاری شده‌اند و به پایان دنیا اشاره دارند.

اسون گرونمیر، پژوهشگر (رمزگشایی) زبان مایایی به آسوشیتدپرس گفته بود که طبق این سنگ‌نوشته، یکی از خدایان مایاها به زمین باز خواهد گشت.


6 دیدگاه

  1. amir

    س. من خوب دیدم که در یک شهری هستم پر از از ساختمان های بلد و ماشین های گران قیمت ولی در ان شهر هیچکس نبود من سعی کردم ادمی را پیداکنم در اپرتمان در ماشین گشتم اما چیزی پیدا نکردم و بعد که خسته شدم از خواب بیدار شدم

    لطفا یکی تعبیر خواب منو که میدونه بگه

  2. A

    قیامت و مرگ حق هستند ولی اگه سال ۲۰۲۱دنیا به اخر میرسه اینا چرا هی فعالیت کارخانه و پول و دلار و کثافت کاریهای خودشون هستن.

  3. زهرا

    من دیشب خواب دیدم همه آدما از بین رفتن و به موجودات دیگه ای تبدیل شدند.اومدم سرچ کردم به اینجا رسیدم

  4. ماهرخ

    سال 2012 هم می گفتن دنیا نابود میشه

    اهمیت ندین به این حرف ها

  5. مهسا

    اینم حتما مثل پیش بینی نوستراداموس هست که میگفت:فلان روز,اعت 12دنیا به آخر میرسه.
    باور نکنین.
    علی آقا همش دروغه.تشکر میکنی واسه چی؟

  6. ali

    سپاس فراوان به خاطر این پست

نظر خود را بیان کنید