طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای مردان

طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای درمان اختلال نعوظ مردان را در این پست از آلامتو بخوانید.

قرص سیلدنافیل برای مردان جهت درمان اختلال نعوظ

قرص سیلدنافیل 100 یکی از داروهای تجویزی برای آقایان است که برای مشکلات رسیدن به نعوظ کافی در رابطه جنسی تجویز می‌شود. در کنار این موارد، این دارو به منظور کمک به باروری زنان نیز موثر عمل کرده است. در این مطلب از آلامتو به طور کامل‌تر به طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای مردان جهت درمان اختلال نعوظ می‌پردازیم.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف جینسینگ برای مردان

قرص سیلدنافیل چیست؟

سیلدنافیل (سیلدنافیل سیترات) دارویی است که برای درمان اختلال نعوظ (ED( و فشار خون شریانی ریوی (PAH) تجویز می شود. این قرص را می‌توان در دسته ویاگراها نیز قرار داد. در کنار این موارد، این دارو به منظور کمک به باروری زنان نیز موثر عمل کرده است.

آیا سیلدنافیل تاخیری است؟

خیر، سیلدنافیل یک قرص تاخیری نیست و هیچ اثر مفیدی در درمان انزال زودرس ندارد. این دارو برای درمان اختلال نعوظ استفاده می شود. یعنی به مردان کمک می‌کند نعوظ ایجاد کنند و حفظ کنند تا بتوانند در رابطه جنسی بهتر عمل کنند. در وا سیلدنافیل را با نام ویاگرا به ثبت رساند و به بازار عرضه کرد. سیلدنافیل یک مهارکننده فسفودی استراز 5 (PDE-5) است. این کار با شل کردن رگ های خونی آلت تناسلی شما عمل می کند و در نتیجه جریان خون را در آلت تناسلی در تحریک جنسی افزایش می دهد. این به شما کمک می کند تا آلت تناسلی سفت و نعوظ مناسب برای فعالیت جنسی داشته باشید و آن را حفظ کنید.

قرص سیلدنافیل برای زود انزالی و درمان اختلال نعوظ

مهم است که با پزشک خود در مورد بهترین دوز و روتین سیلدنافیل برای شما صحبت کنید. معمولاً بیمارانی که از سیلدنافیل برای درمان ED استفاده می کنند داروهای خود را به صورت قرص خوراکی بین 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از فعالیت جنسی در صورت نیاز مصرف می کنند. سیلدنافیل برای اکثر مردان مبتلا به اختلال نعوظ در هر دوزی خوب عمل می کند، اگرچه بالاترین دوز 100 میلی گرمی باعث بهبود برای درصد بیشتری از مردان نسبت به 50 میلی گرم یا 25 میلی گرم می شود.

سیلدنافیل زمانی که با معده خالی مصرف شود بهترین اثر را دارد و بیماران باید آن را با تحریک جنسی ترکیب کنند تا نعوظ را القا کنند. اثرات سیلدنافیل به طور متوسط حدود پنج ساعت طول می کشد، اما نعوظ شما نباید. اگر نعوظ شما بیش از چهار ساعت طول کشید، با پزشک خود تماس بگیرید.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف زنیان برای لاغری شکم و پهلو

طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای مردان

طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای مردان

سیلدنافیل را حدود نیم یا 1 ساعت قبل از اینکه قصد رابطه جنسی داشته باشید مصرف کنید. قرص را به طور کامل با یک لیوان آب قورت دهید. اگر احساس کردید اثر سیلدنافیل خیلی قوی یا خیلی ضعیف است به پزشک خود اطلاع دهید.

سیلدنافیل را بیش از یک بار در روز مصرف نکنید. اگر سیلدنافیل را بیش از دوز توصیه شده مصرف کنید، ممکن است عوارض جانبی و شدت آنها افزایش یابد. این عوارض جانبی شامل گرگرفتگی، سردرد، درد عضلانی، ناراحتی معده، واکنش های آلرژیک و تغییرات بینایی مانند تاری دید است. اگر سیلدنافیل به شما در ایجاد نعوظ کمک نمی کند، یا اگر نعوظ شما به اندازه کافی طول نمی کشد تا بتوانید مقاربت جنسی را کامل کنید، با پزشک خود تماس بگیرید.

نکته 1: اگر اخیراً نیترات (داروهایی که برای آنژین صدری یا درد قفسه سینه استفاده می شود) مصرف کرده اید از سیلدنافیل استفاده نکنید.

نکته 2: اگر در 3 ماه گذشته حمله قلبی یا سکته مغزی یا نارسایی قلبی در 6 ماه گذشته داشته اید از مصرف آن خودداری کنید.

طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای زنان

سیلدنافیل سیترات به طور گسترده برای درمان اختلال نعوظ مردان استفاده می‌شود. در زنان، مشخص شده است که این دارو جریان خون رحم را بهبود می‌بخشد و منجر به تکثیر اندومتر ناشی از استروژن می‌شود. در واقع مصرف قرص سیلدنافیل 100 در زنان باعث می‌شود که ضخامت آندومتر به طور قابل توجهی افزایش یابد.

طریقه مصرف قرص سیلدنافیل برای زنان توسط پزشک مشخص می‌شود و ممکن است به عنوان قرص ویاگرا نیز تجویز شود. پس دوز از پیش تعیین شده ای برای زنان وجود ندارد.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف قرص ال دی بعد از رابطه

زمان مصرف قرص سیلدنافیل

مدت زمان اثرگذاری سیلدنافیل در افراد مختلف متفاوت است، اما معمولا بین نیم ساعت تا یک ساعت طول می کشد. با این حال، اگر سیلدنافیل را با یک وعده غذایی سنگین مصرف کنید، ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا شروع به کار کند. اثر آن ممکن است حدود 3-4 ساعت باقی بماند.

قرص سیلدنافیل را چند ساعت قبل بخوریم

نیاز مصرف می کنید، معمولاً حدود یک ساعت قبل از فعالیت جنسی (اما می توانید آن را بین 30 دقیقه تا 4 ساعت قبل از رابطه جنسی مصرف کنید). سیلدنافیل (ویاگرا) را بیش از یک بار در روز مصرف نکنید زیرا این کار می تواند شما را در معرض خطر عوارض جانبی جدی مانند کاهش بینایی یا فشار خون پایین قرار دهد.

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از آلامتو با موضوع طریقه مصرف قرص سیلدنافیل 100 برای مردان جهت درمان اختلال نعوظ مورد پسند شما همراهان قرار گرفته باشد.


نظر خود را بیان کنید