طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی کل بدن و صورت + زمان مصرف

بهترین زمان مصرف عرق یونجه برای چاقی

طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی

اگر به دنبال موثرترین طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی کل بدن و صورت هستید، این مطلب از آلامتو را تا انتها دنبال کنید.

طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی کل بدن و صورت

گیاه یونجه حاوی مواد مغذی مختلفی است، همین باعث شده است که به عنوان یکی از مغذی ترین منابع غذایی شناخته شود. اطباء سنتی بر این باور بودند که خوردن یونجه یا نوشیدن عرق آن به عنوان یک داروی مقوی موجب قوی‌تر و سالم‌تر شدن بدن می‌شود. موارد دیگری از کاربردهای این گیاه در طب سنتی وجود دارد. در این مطلب از آلامتو طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی کل بدن و صورت را ارائه می‌کنیم.

همچنین بخوانید: زمان مصرف شیرین بیان برای معده

طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی صورت

یونجه یک داروی گیاهی است که برای قرن ها در جوامع مختلف مورد استفاده بوده است. این گیاه دارویی حاوی طیف گسترده ای از ویتامین‌ها، مواد معدنی و ترکیبات زیست فعال است. عرق گرفته شده از این گیاه بر خلاف برگ های آن دارای خاصیت چاق کنندگی است. این روزها رسیدن به وزن ایدهلا آل بدن و به خصوص صورت محبوبیت زیادی به خصوص بین نسل جوان پیدا کرده است. اگر قصد ندارید به سراغ داروهای شیمیایی بروید، عرق یونجه گزینه خوبی برای شما است.

به سادگی با مصرف روزی سه مرتبه از نصف فنجان عرق یونجه ای که با نصف فنجان آب ترکیب شده است، به چاقی مورد نظر برای صورت خود برسید. البته توجه داشته باشید که پیش از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی بدن

در کنار تاثیر عرق یونجه در چاقی صورت، استفاده از عرق یونجه برای چاقی بدن نیز بسیار رایج است. علت آن وجود مقادیر بالایی از مواد معدنی، آهن ویتامین‌های A، C، E، و K … است. در واقع خاصیت عرق یونجه برای افزایش وزن، در مقایسه با جوانه و برگ‌های این گیاه، دارای فرم غلیظ تری از مواد مغذی می‌باشد.

این عرق گیاهی با افزایش اشتها در افرادی که میلی برای غذا خوردن نشان نمی‌دهند، موجب چاق شدن فرد می‌شود. همچنین به جذب بهتر مواد مغذی موجود در غذا کمک می‌کند. به علاوه عرق یونجه در هضم بهتر غذا در بدن موثر است که موجب میل به مصرف دوباره غذا می‌شود. به طور میانگین مصرف عرق یونجه باعث افزایش وزن بین 4 تا 5 کیلوگرم در ماه برای افراد مستعد می‌شود. آقایان توجه داشته باشند این عرق گیاهی حاوی هورمون زنانه است و مصرف زیاد آن به آنها توصیه نمی شود.

طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی کل بدن به این صورت است که در یک دوره چهارده روزه باید هر روز صبح یک استکان عرق یونجه و هر روز عصر نیز نصف استکان از این عرق را میل کنید.

این عرق گیاهی را می توان در افراد بالای 2 سال مصرف کرد. در مورد آن در افراد سرد مزاج توصیه می‌شود که با مقداری شیره انگور یا عسل شیرین شود.

این نکته را در نظر داشته باشید که مصرف این عرق در دوره بیشتر از 14 روز می‌تواند مضر بوده و حتی نتیجه عکس بدهد. پس از پایان این دوره بهتر است به مدت 45 الی 60 روز مصرف آن را قطع کرده و وقفه‌ای بیندازید.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف جینسینگ برای مردان

بهترین زمان مصرف عرق یونجه برای چاقی

عرق یونجه را قبل از غذا بخوریم یا بعد از غذا

به طور کلی توصیه می‌شود که این عرق گیاهی را پیش از وعده‌های غذایی اصلی میل کنید. اگر مزه این عرق گیاه را دوست ندارید، می‌توانید آن را با عسل یا شیر نیز مخلوط کنید.

این داروی گیاهی برای همه توصیه نمی‌شود. عرق یونجه دارای مقادیر بالایی از ویتامین K است، این ویتامین در افرادی که به علت بیماری از داروهای رقیق کننده خون مثل وارفارین استفاده می‌کنند، موجب کاهش اثر بخشی دارو می‌شود. بهتر است این افراد در مصرف این عرق گیاهی تجدید نظر کنند.

عرق یونجه همچنین به افراد دچار نقص ایمنی نیز توصیه نمی‌شود، زیرا می‌تواند منجر به تشدید علائم بیماری شود.

زنان باردار نیز باید از مصرف آن خودداری کنند زیرا می‌تواند تغییرات هورمونی در بدن ایجاد کند.

بهترین زمان مصرف عرق یونجه برای چاقی

بهترین زمان مصرف عرق یونجه برای چاقی صبح و عصر پیش از غروب آفتاب و یا صبح می باشد. برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است این روند را در مدت تعیین شده دنبال کنید.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف زنیان برای لاغری شکمی

سخن آخر

در این مطلب از آلامتو مفیدترین روش طریقه مصرف عرق یونجه برای چاقی کل بدن و صورت را ارائه کردیم. توجه داشته باشید که مصرف این عرق گیاهی تنها باید در دوره 14 روزه باشد تا از عواقب آن پیشگیری شود.


نظر خود را بیان کنید