تعبیر خواب ویران شدن

دیدن ویران شدن در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن ویران شدن در خواب چیست؟

ویرانی destruction

دیدن ویرانی، گمراهی و ضلالت است ولی از دیدن ویرانی احساسی که در بیننده خواب پدید می آید بیشتر اهمیت دارد.

اگر در خواب جایی را ویران ببینید و از دیدن آن به هر که تعلق دارد خوشحال شوید، تعبیر ندارد ولی اگر ویرانی ببینید و اندوهی در شما پدید آید غم و غصه است.

ویران کردن نیز چندان بد نیست چون سازدگی است و تازه باید دید کجا و چه چیز را ویران می کنید.


خواب های مرتبط با ویرانی:


☺ تعبیر خواب «ویران شدن» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «ویران شدن» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


4 دیدگاه

  1. غزل

    سلام روز خوش. من خواب دیدم که کنار مدرسمون یه کاخ خرابه هست که به من میگن برم و بازسازیش کنم. بعد که من بازسازیش کردم کل دنیا عاشقش شدن خیلی کاخ زیبایی شده بود و ثبت جهانی شد. تعبیرش چیه؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      این خواب برای شما بسیار خیر است و به این معنا می تواند باشد که شما در اینده ممکن است به واسطه موضوعاتی که مربوط به مدرسه است تغییر بزرگی بکنید و از این رو با تلاش خود دیگران را متحیر بکنید.
      سربلند و پیروز باشید.

  2. بیژن دیوسالار مهاجر

    سلام دوبار است که خواب ویرانی دنیا را به وضوح میبینم یکبار توسط صاعقه های بنفش و دیگری الان که دیدم زمین مثل امواج متلاطم شده و طوفان بزرگی برپاست و در اسمان حفره ای باز شده و کاخهای بزرگ دیگر کشورها به همراه ماشینهای سنگین ودست اخر یک سیاره سبز بر سر مردم فرود میاید وخودم را دیدم که فریاد زنان به اخرالزمان اشاره میکنم و درحال فرارم .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      باید عرض شود که تکرار یک خواب می تواند به معنای تعبیر نداشتن آن باشد و از طرفی هم باید بدانید که در تعابیر برای این خواب شما امده است که نشان از اندوه برا بیننده ی خواب است و از این جهت سعی بر آن کنید که حتما صدقه ای بدهید.
      سربلند و پیروز باشید

نظر خود را بیان کنید