4 دلیل مهم برای نخریدن گلکسی a50  + 1 دلیل مهمتر برای خریدن آن!

گلکسی a50 سامسونگ! نامی که در مدت نه چندان طولانی که از عرضه ی آن می گذرد، توانسته حواشی زیادی را برای کمپانی بزرگ سامسونگ به وجود اآورد. این گوشی را شاید بتوان نقطه ی گذار گوشی های میان رده و حرکت ان ها به سمت کیفیت های رده بالاتر در نظر گرفت.

 وجود امکانات قابل توجه از قبیل اضافه کردن حسگر اثر انگشت فبلت به همراه قابلیت تشخیص چهره، شاید اولین چیزی باشد که نظر شما را جلب کند. علاوه بر آن استفاده از صفحه نمایشگر SUPER AMOLED که حاشیه های بدنه گوشی را عقب زده به طرز مدعیانه ای انگار داد می زند برای داشتن یک گوشی شیک و زیبا لازم نیست حتما یکی از رده بالا های سامسونگ را بخرید، من می توانم چیزی را که می خواهید در اختیارتان قرار دهم!

دوربین اصلی دستگاه با سه دوربین مجزای 25 مگاپیکسلی ،اولترا واید 8 مگا پیکسلی و عمقی 5 مگا پیکسلی پکیج کامل و قابل قبولی را ارائه کرده است. البته این تا زمانی است که با برادر کوچکتر این گوشی و دوربین پر سر و صدایش یعنی A51 سامسونگ اشنا نشده باشید. قطعا دوربین 25 مگاپیکسلی A50 در برابر دوربین 5 قسمتی A51 با کیفیت 48 مگاپیکسلی اش حرفی برای گفتن ندارد.

باتمام این تفاسیر عرضه این محصول آنقدر ها هم که سامسونگ انتظارش را می کشید با افتخار همراه نشد. اختلال های موجود در حسگر اثر انگشت باعث شد تا این قابلیت امنیتی دیگر به اندازه ی سابق برای خریداران محصولات سامسونگ جدی به نظر نرسد و از راه های قدیمی تر و مطمئن تر برای حفظ امنیت گوشی خود مثل پین کدها و پسورد ها استفاده کنند. این یعنی بخشی از هزینه ای که برای خرید گوشی سامسونگ A50 پرداخت کرده اید بی نتیجه بوده است. این اولین نشانه ای بود که به کمپانی سامسونگ گوشزد کرد برای حفظ جایگاهش در میان رقیبان سرسختی که دارد باید بیشتر تلاش کند.

اغلب گوشی های سری A سامسونگ از قابلیت مطلوب مقاومت به آب (البته تاحدودی!) برخوردار بودند. اما این ویژگی از گوشی های a50 حذف شد تا بتوان آن را با هزینه متعادل تری به بازار عرضه کرد.

در نظر گرفتن قاب پشتی پلاستیکی در طراحی این دستگاه اگرچه با کاهش وزن دستگاه نسبت به پرچمداران سامسونگ همراه شد و به نوعی به ظرافت هر بیشتر این گوشی موبایل کمک کرد اما با دو اشکال همراه شد. اول انکه کمتر کسی دلش می خواهد وسیله ای با این رنج قیمتی را با این سطح از استحکام دردست بگیرد و این طرف و ان طرف برود و شاید گوشی تا این حد باریک انتخاب همه ی ما نباشد، مخصوصا کسانی که کاربردی بودن دستگاه برایشان حرف اول را میزند نه ظرافت و زیبایی آن.

مشکل دیگری که در پوشش پلاستیکی پشتی تا حد زیادی  توی ذوق میزند دیدن تعداد زیادی اثر انگشت بعد از تنها چند دقیقه استفاده از ان است. اگر جزو افرادی هستید که به شدت به این موضوع حساس هستید این نکته را فراموش نکنید.

مشکل داغ کردن بیش از حد دستگاه هم یکی از انتقاداتی بود که از طرف تعداد زیادی از خریداران این محصول به سامسونگ گوشزد شد.

اما شما هنوز هم باید این دستگاه را بخرید یا اگر پیش از این ان را خریده اید ازان ناامید نشوید.یک ویژگی گلکسی a50 که میتواند به تنهایی تمام ایرادات بالا را کنار بزند و خودنمایی کند قیمت جذاب این گوشی با امکانات خاصی است که دارد.

هر ایرادی که پیش از این گفته شد راه حل تقریبا ساده و خنده داری دارد. هیچکس بخاطر ایراد حسگر اثر انگشت یک گوشی را کنار نمی گذارد و فقط از نوع دیگری از رمز های ورود استفاده میکند. به همین سادگی!

اما راه حفاظت از گوشی در برابر نفوذ آب، حفاظت از شکستگی و اسیب دیدگی بدنه ی پلاستیکی در اثر ضربه و همینطور خلاص شدن از شر اثر انگشت های سمج از این هم ساده تر است.

خرید قاب گوشی a50 ! بدون شک منطقی ترین هزینه ی خرید لوازم جانبی هر گوشی مختص به خرید قاب گوشی است. چرا که بازده این هزینه ی اندکِ صرف شده واقعا چشمگیر است. هر عقل سلیمی از جان و دل می پذیرد که با صرف یک هزینه اندک که شاید برای خرید ارزان ترین لوازم یدکی گوشی هم کافی نباشد، 3 مشکل آزاردهنده را باهم از سر خود رفع کند.

خوشبختانه قاب های گوشی های سامسونگ در بازار به قدری متنوع است و در خورهر سلیقه و شخصیتی یک طراحی منحصر به فرد تولید شده که جای هیچ شک و شبه ای را برای خرید باقی نمی گذارد. شاید تا چند وقت پیش قاب سیلیکونی با کیفیت و در عین حال زیبا تنها مختص گوشی های آیفون بود. اما اکنون مدت زیادی است که اگر به دنبال خرید قاب گوشی a50 سیلیکونی به بازار بروید نه تنها دست خالی باز نمی گریدید بلکه ممکن است انتخاب یکی از چند رنگ خاصی که پسندیدید به قدری برایتان دشوار شود که درنهایت تصمیم بگیرید مقدار بیشتری پول از کیف پولتان خارج کنید و تعداد بیشتری از این رنگ های جذاب را برای خود داشته باشید.

قاب گوشی a50 طرح دار حتی راحت تر از قاب سیلیکونی گوشی های سامسونگ دردسترس شما است. دیگر هیچ چیزی نمی تواند شما را از خرید رنگ و طرح دلخواهتان منصرف کند. بالاخره یک جای دنیا تولیدکننده ای، یک قاب گوشی a50  دقیقا مطابق با سلیقه شما و رنگ مورد نظرتان تولید کرده است حتی اگر عجیب ترین رنگ دنیا مد نظر شما باشد! با من موافق نیستید تنها کافی است امتحان کنید و به دنبال آن بگردید. گفتن این حرف که طراحان قاب گوشی، محدودیت های ظاهری  انتخاب یک گوشی موبایل را برای ما کمرنگ کرده اند دور از واقعیت نیست. تنها کافی است نگاهی به اطراف خودتان بیندازید. چند نفر را می بینید که گوشی در دستشان بدون قاب محافظ باشد؟ بدون شک تعداد شان کمتر از تعداد انگشت های دست است. این قاب گوشی a50 است که باعث می شود با لذت از این میان رده ی پر سر و صدا استفاده کنید. از جایتان تکان نخورید. ما بازار را در فروشگاه اینترنتی قاب و کاور برای شما به خانه می اوریم.