زندگی را چگونه تصور میکنید؟ اگر میخواهید یک انشای خوب با موضوع زندگی داشته باشید پیشنهاد میکنیم مقالات این صفحه را با دقت بخوانید.

آیا زندگی یک رویاست؟

این سوال از قدیم در فلسفه و مذهب وجود داشته است: آیا تجربه ما در این زندگی واقعی است؟

به گزارش آلامتو به نقل از مردمان؛ شاید این سوال به نظرتان کمی احمقانه بیاید. ممکن است یاد آدم‌هایی بیفتید که تعادل فکری ندارند و نمی‌توانند فرق بین زندگی که دارند و توهمات درون ذهنشان را تشخیص دهند.

اما منظور از اینکه می‌گوییم تجربیاتمان در این دنیا واقعی هستند یا نه چیست؟

ادامه مقاله: آیا زندگی یک رویاست؟

چگونه بهترین زندگی را داشته باشیم؟

یکی از مزایای بقاپذیر بودن این است که می‌توانیم تلاشمان را معطوف شادی شخصی‌مان کنیم، اگرچه جنبه دیگر تمام تحقیقات این است که تمام وقت، تعداد زیادی موضوعات و یافته‌های گیج کننده از هر طرف به سمت ما پرتاب می‌شود: این رژیم برای دیابت، و آن یکی برای کاهش وزن، این غذا برای جلوگیری از سرطان، و ان مکمل برای بهبود عملکرد مغز.

تقریبا اغلب، نتیجه این است که به همان روال سابق ادامه می‌دهیم. هیچ‌کس نمی‌تواند این‌همه اطلاعات را تبدیل به یک الگوی عملی کند. خوشبختانه، نیازی هم به این کار نیست! به‌عنوان یک مربی سلامت و مربی شخصی که زندگی‌اش حول و حوش تغذیه، تناسب اندام، و زندگی شاد می‌چرخد، این نتایج را برای شما به دست آورده‌ام.

ادامه مقاله: چگونه بهترین زندگی را داشته باشیم؟

زندگی خوب چیست؟

ارزش‌هایی که اساس یک زندگی خوب را می‌سازند و تعجب نکنید اگر پول ، جزو آنها نیست !

نمایش اصلی زندگی در حقوق ماهیانه نیست، در مرسدس بنز هم نیست. نمایش اصلی زندگی در میلیون‌ها دلار یا حساب بانکی و خانه نیست. نمایش اصلی زندگی در خوب زندگی کردن است.

باید مدام این سوال را بپرسیم: “برای من ، زندگی خوب چیست؟” و باید به دنبال لیست خواسته‌های‌مان باشیم؛ لیستی که شامل مواردی چون معنویت ، اقتصاد ، سلامتی ، روابط و تفریح و سرگرمی می‌شود. بنابراین، چه چیزی زندگی خوب را تشکیل می‌دهد ؟

ادامه مقاله: زندگی خوب چیست؟

چگونه زندگی کنیم؟

چه بخواهید چه نخواهید زندگی قوانین مخصوص خودش را دارد و همیشه هم به آنها وفادار بوده است.

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ قانون سوم نیوتن به شرح زیر است: برای هر عملی، عکس‌العملی متناسب و معکوس آن وجود دارد. اما این امر فقط به پدیده‌های طبیعی محدود نمی‌شود.

در واقع، این قانون در زندگی روزمره ما نیز رخ می‌دهد. هنگامی که می‌اندیشیم، حرفی می‌زنیم یا عملی را انجام می‌دهیم، نیرویی را به کار می‌بندیم که به طرز کاملاً مشابهی به ما پاسخ می‌دهد.

در این مطلب ۱۲ قانون زندگی بهتر را با شما در میان می‌گذاریم که به شما کمک می‌کند تا شادتر و با اعتماد به نفس‌تر شوید.

ادامه مقاله: چگونه زندگی کنیم؟