اهمیت اقامت در هتل‌های مرکز شهر!

انتخاب محل اقامت مناسب، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای مسافرت است. چه برای کار و چه برای تفریح سفر کنید، و یا تنها باشید و همراه با دوستان و خانواده، راحتی و آرامش در طول سفر بسیار مهم است. موقع انتخاب هتل، ابتدا باید اولویت‌های خود را مشخص کنید. برای این کار باید از خود بپرسید که چه ویژگی‌هایی در انتخاب هتل موردنظرتان است و چه میزان بودجه در اختیار دارید.

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب هتل، موقعیت مکانی آن است. اینکه شما در مرکز شهر اقامت کنید یا در نقطه‌ای دور از شهر و امکانات، قطعا تاثیر زیادی در سفر شما دارد. شما در طول سفر می‌خواهید به مکان‌های گردشگری و مراکز خرید بروید؛ از این رو باید هتلی مانند هتل آرامیس پلاس کیش در مرکز شهر و نزدیک و به این مکان‌ها انتخاب کنید تا وقت کمتری برای رفت‌وآمد اختصاص دهید.

در این مطلب قصد داریم چند هتل در مرکز جزیره کیش مانند هتل تعطیلات کیش را معرفی کنیم و اهمیت اقامت در هتل‌های مرکز شهر را در طول سفر بررسی کنیم.

هتل آرامیس پلاس کیش

این هتل در سال 1399 تاسیس شده و هتلی نو و تازه‌ساخت است. هتل آرامیس پلاس کیش ۱۴ طبقه و ۱۷۱ باب اتاق و سوئیت دارد. کارکنان این هتل پنج ستاره نیز بسیار محترم و خوش‌برخورد هستند. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل در میدان پردیس قرار گرفته و به ساحل زیبای خلیج فارس و مراکز خرید از جمله پردیس 1 و 2، کیش مال، رویا مال و نزدیک است. همچنین با پیمودن مسافت 1.3 کیلومتر می‌توانید از این هتل به ساحل دریا بروید.

 

 

اهمیت اقامت در هتل‌های مرکز شهر!

هتل بین‌المللی کیش 

این هتل در سال 1396 در جزیره زیبای کیش ساخته شد و دارای 13 طبقه و 342 باب اتاق و سوییت با امکانات و تجهیزات کامل است. قرار گرفتن آن در در مرکز شهر باعث شده تا مسافران مانند هتل آرامیس پلاس کیش با اقامت در آن دسترسی آسان به اسکله تفریحی کیش داشته و بتوانند از تماشای زیبایی‌های خلیج زیبای فارس استفاده کنند. به‌علاوه به مراکز خرید از جمله مرکز خرید مریم و ونوس نزدیک باشند.

اتاق‌های این هتل نمایی زیبا از دریا دارند. همانطور که از اسم هتل بین‌المللی کیش مشخص است، پذیرایی و خدماتی را در حد بین‌المللی و ایده‌ئال به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

این مطلب راهم بخوانید: هزینه کنسلی بلیط تهران به استانبول چقدر است؟

هتل ویدا کیش 

هتل ویدا یک هتل مدرن و بی‌نظیر در این جزیره محسوب می‌شود که در سال 1396 تاسیس شد. این هتل از 10 طبقه تشکیل شده و در ساخت آن از معماری و طراحی روز دنیا بهره گرفته‌اند. نزدیکی به ساحل دریا، مراکز خرید، سالن همایش‌های بین‌المللی و پردیس بین‌الملل دانشگاه شریف را می‌توان از مزایای این هتل دانست. بنابراین می‌توان گفت که دسترسی خوبی به جاذبه های توریستی و مراکز مهم جزیره کیش دارد.

پرسنل این هتل بسیار حرفه‌ای و باتجربه هستند و با ارائه بهترین خدمات و پذیرایی، وظیفه مهمان‌داری در این هتل را به‌عهده دارند.

اهمیت اقامت در هتل‌های مرکز شهر!

هتل شایان کیش 

یکی از هتل‌های پنج ستاره بی‌نظیر در جزیره کیش، هتل شایان است که در سال 1354 ساخته شد. این هتل 4 طبقه و 191 اتاق و سوییت شیک برای مهمانان دارد. هتل شایان در بهترین نقطه این جزیره، یعنی نزدیک به سواحل نیلگون و تعداد بی شماری از مکان‌های گردشگری مانند بزرگ‌ترین اسکله گردشگری قرار دارد. از این رو هتلی بسیار پرطرفدار است و مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد.

با رزرو هتل شایان می‌توانید از فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم‌اندازی آرام بخش از اسکله و آب‌های آبی‌رنگ خلیج فارس استفاده کنید و لذت ببرید. این هتل در نقطه‌ای آرام قرار گرفته است و می‌تواند گزینه مناسب برای استراحت و اقامت در یک سفر چند روزه به‌همراه خانواده یا دوستان باشد.

هتل تعطیلات کیش

از ویژگی‌ها و مزایای هتل تعطیلات کیش هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. این هتل در سال 1378 ساخته شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. امکانات هتل بسیار خاص بوده و تاکنون توانسته رضایت خوبی را در طبق نظر مهمانان به‌دست آورد. هتل سه ستاره تعطیلات، 2 طبقه و 70 باب واحد اقامتی با تجهیزات و خدمات عالی است. به‌علت آنکه این هتل در مکانی مناسب قرار دارد، شما به‌آسانی می‌توانید مکان‌های گردشگری جزیره و و مراکز خرید پردیس 1 و 2 دسترسی داشته باشید.

اهمیت اقامت در هتل‌های مرکز شهر!

محیط دلنشین و معماری بی‌نظیر هتل تعطیلات کیش زبانزد همه مردم است. هتل تعطیلات همچنین در تمیزی و نظافت رتبه خوبی دارد و همه تلاش خود را برای جلب نظر مهمانان می‌کند. با انتخاب این هتل می‌توانید از محیطی دوستانه و آرام لذت ببرید و با حدود تنها 10 دقیقه پیاده‌روی به ساحل، مراکز گردشگری، تفریحی و مراکز خرید برسید. قیمت این هتل نیز در برابر خدمات و امکاناتی که به مهمانان خود ارائه می‌دهد بسیار مناسب و به‌صرفه است.

نتیجه‌گیری

این روزها افراد به‌دلیل کار و مشغله زیاد، تمایل دارند تا در چند روز سفر خود لذت کافی ببرند و حسابی در کنار خانواده یا دوستان لحظات خوشی را سپری کنند. در این مواقع بهترین کار این است که در انتخاب محل اقامت خود دقت داشته باشیم و هتلی را انتخاب کنیم که با قرار داشتن در مرکز شهر و محلی مناسب، دسترسی آسانی را به سایر نقاط برای ما فراهم کند.

علت دیگری برای انتخاب هتل‌های مرکز شهر، در دسترس بودن وسایل حمل و نقل است. نزدیک بودن هتل به ایستگاه‌های اتوبوس، تاکسی و مترو، باعث می‌شود تا سریع‌تر به مقصد مورد نظر برسید. پس موقع رزرو هتل، موقعیت مکانی‌ آن را مسئله‌ای مهم در نظر بگیرید. امروزه با وجود امکاناتی مانند اینترنت و گوگل‌مپ، به‌سادگی می‌توان موقعیت مکانی هتل موردنظر خود را شناسایی کرد.