marketing campaign failure

شکست خوردن جزئی از مسیر موفقیت است.

همه ما همیشه جمله “شکست پلی است برای پیروزی” را شنیده ایم و به آن اعتقاد داریم اما این تمام آن چیزی نیست که میتوان در مورد شکست و پیروزی دانست! در ادامه مقالاتی را در مورد شکست برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید انشایی خوب در مورد شکست آماده کنید.


چگونه از شکستهایمان درس بگیریم

شکست یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی است و می تواند درس های زیادی به ما بدهد، اما در صورتی که از شکست ها درس نگیریم، قطعا ضرر کرده ایم. بیشتر کارآفرینان بزرگ شکست های زیادی را در زندگی شان تجربه کرده اند و با درس گرفتن از آن و تلاش دوباره، به موفقیت رسیده اند. این افراد شکست را به عنوان یک تجربه یادگیری و راهنمای یک راه دیگر تلقی می کنند.

به گزارش آلامتو به نقل از success؛ حال این سوال مطرح می شود که چگونه می توان ایده شکست را به عنوان یک مانع در نظر گرفت؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد ، با ۱۲ نفر از شرکت کنندگان در YEC مصاحبه کردیم تا ببینیم چگونه توانسته‌ اند از شکست ‌های گذشته دست بردارند و به استقبال آینده بروند. تا انتها با ما همراه باشید.

ادامه مقاله: چگونه از شکستهایمان درس بگیریم

انشا در مورد شکست ملت ها

برای آنکه ملتی پیشرفت کند چه شرط‌هایی لازم است؟ آیا واقعا می‌توان با مدیریت صحیح به پیشرفت رسید؟

پیشرفت و ترقی همه ملت ها جدا از نوع حکومت و ساختار سیاسی، رابطه مستقیمی به نوع فرهنگ، خصوصیات فردی و گروهی مردم دارد. وجود برخی خصایص منفی و نابهنجار در بین انسانها بطور غیر قابل انکاری میتواند در مسیر رشد و پیشرفت جوامع تاثیری شگرف برجای بگذارد.

این ویژگی های منفی با نهادینه شدن در فرهنگ و زندگی روزانه موانع بزرگی بر سر راه تغییرات مثبت اجتماعی و سیاسی بر جای میگذارند. صفاتی که عمدتاً ارتباطی به نوع حکومت نداشته و معمولاً ریشه در تربیت، شخصیت و اعتقادات مردم دارد.

ادامه مقاله: دلیل شکست یک ملت

علت شکست خوردن چیست؟

اگر به دنبال یک تعریف مشخص برای شکست هستید شاید نتوانید به جواب دقیقی برسید چراکه هرشکستی میتواند یک مسیر یا مقدمه ای برای موفقیت باشد و به تنهایی معنی خاصی نداشته باشد.

همانطور که هر فرد موفقی قطعا صادقانه اعتراف می کند ، شکست برای همه ما رخ می دهد ، و همه ما دیر یا زود در زندگیمان با شکست مواجه خواهیم شد. اما ما از هر شکست ، دو درس با ارزش می آموزیم. یکی اینکه حداقل یک دلیل برای شکست وجود دارد. و دوم اینکه ، ما می توانیم از شکست خود درس بگیریم.

به گفته شیوخرا ، نویسنده کتاب تو می توانی پیروز شوی ، شکست ها اغلب به یکی از هفت دلیل زیر اتفاق می افتند. و هاروی مكای ، نویسنده و سخنرانی که کتاب هایش بسیار پرفروش هستند ، می گوید هر كس می تواند چیز با ارزشی را به ما یاد دهد در واقع ما می توانیم یاد بگیریم که از یک سوراخ دو بار نیش نخوریم.

ادامه مقاله: شکست چیست؟

چگونه از شکست به پیروزی برسیم؟

برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت، باید شکست را در آغوش بگیرید.

شیرین‌ترین پیروزی آنی است که دشوارتر بوده باشد. آن پیروزی که عمیقاً به آن دست یابید و به خاطرش با هر آنچه که دارید بجنگید و بخواهید همه چیز را تا لحظه نزدیک شدن به موفقیت در میدان نبرد رها کنید.

جامعه به شکست پاداش نمی‌دهد و شکست‌های زیادی را هم پیدا نمی‌کنیم که در کتاب‌های تاریخی ثبت شده باشند. استثناها آن شکست‌هایی هستند که پُلی برای موفقیت‌های آتی شده باشند.

داستان توماس ادیسون هم یکی از آنهاست که یکی از مهمترین کشفیات او اختراع لامپ برق بوده است که قبل از رسیدن به نمونه موفق، ۱۰۰۰ مرتبه امتحان کرد.

یک گزارشگر از ادیسون می‌پرسد، «۱۰۰۰ مرتبه شکست خوردن چه حسی دارد؟» و ادیسون اینطور پاسخ می‌دهد، «من ۱۰۰۰ بار شکست نخوردم، لامپ برق اختراعی بود که ۱۰۰۰ مرحله داشت.»

خیلی از ما برخلاف ادیسون از شکست خوردن دوری می‌کنیم. درواقع، آنقدر درگیر این هستیم که مبادا شکست بخوریم که دیگر هدفمان پیروز شدن نیست.

وقتی قدم‌های اشتباه برمی‌داریم، تفسیرشان می‌کنیم، به انتخاب خودمان آنهایی که به نظرمان اشتباه بوده را در زندگی‌مان اصلاح می‌کنیم.

برای خیلی‌ها شکست یک کمبود به شمار می‌رود. این طرز تفکر مثل خیلی چیزهای دیگری که درمورد آنها اشتباه فکر می‌کنیم، نادرست است. اشتباه کردن نه تنها یک حقارت فکری نیست بلکه ظرفیت اشتباه کردن برای شناخت انسان الزامی است.

ادامه مقاله: چگونه شکست را به پیروزی تبدیل کنیم؟