ونوس ، یکی از موسسات آموزش کنکور می باشد که به صورت تخصصی بر روی تهیه پکیج های آموزشی بهترین اساتید کنکور متمرکز می باشد ، شعار ونوس ( کلاس خصوصی بهترین اساتید کنکور را در خانه خود برگزار کنید ) می باشد. موسسه آموزشی ونوس از سال 1390 به صورت رسمی شروع به کار کرد و توانست با جذب بهترین اساتید کنکور کشور از جمله مهدی آرام فر ، شهاب اناری ، هادی سرکشیک زاده و … به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

ونوس

چرا دی وی دی های ونوس ؟

  1. بهترین اساتید کنکور در موسسه ونوس: یکی از دلایلی که می توانید به راحتی به این موسسه اطمینان کنید، حضور اساتید درجه یک در آموزشگاه می باشد.
  2. هزینه های پایین: در راستای بالا بردن کیفیت آموزش و یادگیری، تمامی دروس را می توانید در قالب دی وی دی های آموزشی تحویل بگیرید. تمام آنچه در کلاس های خصوصی می توانید یاد بگیرید.
  3. تدریس پله به پله: سطح شما اهمیت ندارد، در اینجا از پایه ای ترین و ابتدایی ترین مفاهیم شروع به یادگیری خواهید کرد و در درس مورد نظر به نهایت تمرکز و تسلط خواهید رسید.
  4. شبیه سازی کلاس خصوصی: سبک آموزش در موسسه ونوس به صورت شبیه سازی کلاس خصوصی کنکور بهترین اساتید می باشد. در این سبک نوین شما کاملا فکر می کنید که با استاد مربوطه کلاس خصوصی دارید بدون هیچ حواس پرتی.

قیمت محصولات ونوس چند می باشد ؟

قیمت محصولات موسسه ونوس را می توانید از اینجا مشاهده بکنید. همچنین جهت دریافت تخفیف محصولات ونوس می توانید با دفتر مرکزی موسسه ونوس به شماره 02166429096 تماس بگیرید.


ویژگی های موسسه ونوس چیست ؟

بهترین اساتید کنکور

با دی وی دی های ونوس شما از تدریس اساتید درجه 1 کنکور با هزینه ای خیلی کم تر از کلاس خصوصی این اساتید بهره مند می شوید.

شبیه سازی کلاس خصوصی

سبک تدریس در دی وی دی های ونوس ، شبیه سازی کلاس خصوصی و به سبک تعامل استاد با دانش آموز می باشد.

صرفه اقتصادی

هزینه پکیج های آموزشی موسسه ونوس به مراتب پایین تر از هزینه کلاس های خصوصی و همایش های کنکور می باشد.

تمرکز بالا در یادگیری

با توجه به ارتباط تعاملی تک نفره بین استاد و دانش آموز، هیچ عامل مزاحمی وجود ندارد و تمرکز مطالعاتی دانش آموزش افزایش می یابد.

به روز شده با آخرین تغییرات

دی وی دی های ونوس، مطابق با آخرین تغییرات کتاب های درسی و منابع ضبط و تدوین شده اند و کاملا به روز می باشند.

تدریس پله به پله

مهم نیست در چه سطحی قرار دارید ، اساتید ونوس آموزش را از پایه ای ترین و ابتدایی ترین مفاهیم شروع می کنند و پله به پله تدریس می کنند.


خلاصه

ونوس ، نامی آشنا در آموزش کنکور می باشد. موسسه ونوس از سال 1390 با جذب و همکاری با بهترین اساتید آموزش کنکور و با ارائه پکیج های آموزش کنکور شروع به فعالیت کرد. هسته مرکزی موسسه ونوس در برج مهستان میدان انقلاب تهران واقع شده است. همواره با تکیه بر همکاری با بهترین اساتید آموزش کنکور کشور، سعی در به روز نگه داشتن تمامی منابع خود نموده است. همچنین مشاورین ونوس که در دفتر مرکزی ونوس قرار گرفته اند در زمینه هدایت تحصیلی داوطلبان کنکور فعالیت می کنند.

موسسه ونوس با بهره گیری از برترین اساتید مسلط به تدریس تشریحی و تستی، راهنمای شما برای کسب بهترین نتیجه خواهد بود.این نکته هیچگاه فراموش نشود که نحوه تدریس بسیار مهم است، روش آموزش اساتید موسسه ونوس سبب می شود دانش آموزان صرفأ مطلب را حفظ نکنند بلکه کاملا عمیق درک کنند زیرا هنگامی که علت و معلول یک مطلب را متوجه شوید، نکات و جزئیاتش را می توانید زیرکانه تر به خاطر بسپارید.

سایت مرکزی موسسه ونوس : https://venuspub.org