خدمات ترجمه مقاله دانشجویی در پلتفرم جامع ترجمیک

با توجه به اینکه دانشجویان نیروی پیشگام تحولات و پیشرفت‌های علمی جامعه هستند، ترجمه پروژه‌های تخصصی، مقاله، و سایر متون از نیازهای اساسی این قشر است و برای انجام پروژه‌های علمی و تحقیقی خود به آن نیازمند. لذا دانشجویان می‌توانند برای تسریع در فرآیند انجام ترجمه‌ پروژه‌های خود، از مترجمین حرفه‌ای ترجمیک بهره برده تا در وقت و انرژی خود نیز صرفه‌جویی کرده باشند.

آشنایی با پلتفرم جامع ترجمیک:

ترجمیک، با داشتن تجربه‌های بسیار و بیش از 9000 مترجم متخصص در بیش از 70 رشته دانشگاهی، جامع ترین پلتفرم ارائه خدمات زبانی و ترجمه بین المللی است که به انجام پروژه‌های مختلف همچون ترجمه متون تخصصی، ترجمه مقاله، ترجمه تخصصی کتاب و … می‌پردازد و با دانشگاه‌های معتبر سراسر کشور از جمله دانشگاه شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی و … همکاری دائمی دارد.

انجام انواع خدمات ترجمه‌ دانشجویی در موسسه ترجمیک

موسسه خدمات زبانی ترجمیک به صورت حرفه‌ای به ارائه خدماتی نظیر ترجمه متن، کتاب، مقاله و… می‌پردازد. و با استفاده از مترجمین متخصص می‌کوشد تا بهترین کیفیت را برای مشتریان فراهم آورد.

تمام تلاش و هدف تیم ترجمیک بر این بوده که برای مشتریان خدمات پس از فروش در نظر بگیرد، به این صورت که با ارائه‌ی مطالب با کیفیت و به روز جامعه، مشتریان را از خود راضی نگه داشته و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. لذا جهت رفاه حال مشتری در طول فرایند انجام سفارش، با تحویل بخش به بخش پروژه از طریق پنل کاربری، مشتری را از پیشرفت تدریجی سفارش آگاه می‌سازد. همچنین مشتری می‌تواند با مترجم خود ارتباط مستقیم گرفته و از پیشرفت کار مطلع شود و در صورت وجود نکته‌ای به مترجم متذکر شود. در انتهای کار نیز متن ترجمه شده مجدد توسط گروه ارزیابی کیفی بررسی و بازخوانی خواهد شد.

ترجمیک چگونه انتظارات دانشجویان را برآورده می سازد؟

  1. هزینه رقابتی:

همواره تیم ترجمیک تلاش می‌کند تا با بهره‌گیری از به‌روز‌ترین روش‌های تحلیل کسب‌وکار، مدیریت هزینه‌ها و اعلام نرخ‌های مقرون‌ به‌صرفه، بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد.

با توجه به اینکه هزینه ترجمه مقاله به عوامل مختلفی همچون تعداد کلمات، کیفیت مترجم، سرعت تحویل، زبان مبدا و مقصد و… بستگی دارد، شما مشتریان محترم می‌توانید فایل پروژه‌های دانشجویی، مقالات و پایان‌نامه‌های خود را برای ترجمیک ارسال کرده تا ضمن قیمت‌گذاری لحظه‌ای، خدماتی با کیفیت و دقیق را با توجه به بودجه و زمان مورد نظر خود، به شما ارائه دهد.

  1. ترجمه فوری و محرمانگی:

از دیگر مزایای پلتفرم ترجمیک ارائه ترجمه فوری مقاله متون به صورت تخصصی است. ترجمه فوری با سایر ترجمه‌های تخصصی تفاوتی نداشته و فقط محتوای بیشتری در زمان کمتری ترجمه می‌شود. به عبارتی راه نجاتی است تا دانشجویانی که زمان کمتری ‌برای ترجمه متون تخصصی خود نسبت به سایر هم دانشگاهیان خود دارند در کمترین زمان متن ترجمه شده خود را تحویل گرفته و به بهترین شکل ممکن از آن بهره‌مند شوند.

گاها در این میان مشتریان و دانشجویانی وجود دارند که به دلایل مختلف همچون داشتن مقالات منتشر نشده و اسناد تجاری حساس، خواستار محرمانگی مستندات مربوطه و فایل‌های اصلی و ترجمه شده آن هستند، که در این خصوص ترجمیک ملاحظات خاصی را در نظر گرفته و در بالاترین سطح محرمانگی، اطلاعات را به مشتریان ارائه می دهد.

  1. تخفیف ترجمه:

ترجمیک، به عنوان جامع‌ترین پایگاه، ضمن خدمت‌رسانی به مشتریان، با ارائه تخفیفاتی در خصوص سفارشات ترجمه، رضایت دوسویه را برای مترجمین و مشتریان خود فراهم می‌سازد.

این تخفیفات شامل موارد زیر است:

تخفیف حجمی: این تخفیف می‌تواند از 5 تا 25 درصد کل هزینه سفارش باشد که با‌توجه به حجم سفارش یا به عبارتی تعداد کلمات تعیین می‌شود.

تخفیف مناسبتی: به منظور مناسبت‌های مختلف همچون روز دانشجو، امتحانات، اعیاد و… اعمال می‌شود.

اعتبار تشویقی: به ازای هر پرداخت آنلاین در وب‌سایت ترجمیک، 5 درصد هزینه به حساب آنها برگشت داده می‌شود تا بتوانند در سفارشات آتی از آن استفاده نمایند.

شما مشتریان و دانشجویان گرامی، برای ثبت سفارش می توانید با پشتیبانی ترجمیک تماس گرفته و یا به وب سایت ترجمیک مراجعه نمایید.