اگر شما جز آن دسته از والدینی هستید که به قصد خرید ماشین شارژی و یا موتور شارژی کودک سری به جستجو در اینترنت زده اید به شما توصیه می کنیم این مقاله را تا پایان بخوانید. در این مطلب نکات مهمی که باید در هنگام خرید ماشین شارژی ، موتوری شارژی و باتری مد نظر داشته باشید را به طور مختصر آورده ایم. کودکان همیشه آرزوی راندن با خودروهای واقعی والدین شان را در سر دارند از همین رو ماشین شارژی کودک  و موتور شارژی این روزها به یکی از سرگرمی های مورد علاقه کودکان تبدیل شده است. این خودروهای کوچک درست مانند یک ماکت از خودروهای واقعی در سایز کوچک هستند که می تواند کودک شما را تا ساعت ها سرگرم کند.

مثلا یه چی

 

جدیدترین محصولات اویان تک

فروشگاه اویان تک یک آنلاین شاپ کامل از انواع ماشین های شارژی است. لیست ماشین های شارژی در این فروشگاه عبارت است از:

  • ماشین شارژی دو موتوره
  • ماشین شارژی چهار موتوره
  • ماشین شارژی سواری
  • ماشین شارژی شاسی بلند
  • ماشین بازی برای کودکان نوپا

 

انتخاب نوع ماشین شارژی از بین تنوع زیاد این محصول می تواند انتخابی سخت به نظر بیاید اما ما در ادامه راهنمای مختصری که نیاز است قبل از خرید انواع ماشین شارژی به آن ها دقت کنید را به اختصار آورده ایم:

  • در ابتدا توصیه می کنیم که ماشین های شارژی با کیفیت خریداری کنید. زیرا ساعاتی که کودک با این وسیله بازی سرگرم است بسیار زیاد است. فریب قیمت های پایین را نخورید زیرا کودک قرار است بارها و بارها با این ماشین خود به دیوار، مبل و… برخورد کند! این کار برای کودک بسیار لذت بخش است. بنابراین ماشینی را انتخاب کنید که بدنه محکمی داشته باشد.
  • ابعاد را با توجه به سن کودک انتخاب کنید: در فروشگاه اویان تک شما ابعاد مختلفی از انواع ماشین شارژی را خواهید یافت. از ماشین بازی سواری برای کودک نوپا گرفته تا ماشین های بزرگتر برای کودکان تا سن 8 سال. اگر بودجه محدودی دارید توصیه ما این است که ماشینی را انتخاب کنید که کودک بتواند در سنین بالاتر نیز از آن استفاده کند.
  • خرید ماشین هایی که ریموت دارند برای والدین بسیار کاربردی است: ریموت های از راه دور به والدین کمک خواهند که مسیر حرکت کودک را کنترل کنند و اجازه قرار گیری در مسیرهایی که امکان خطر و یا گیر کردن وجود دارد را به آن ها ندهند.
  • توجه به امکاناتی چون قدرت موتور و فرمان هیدرولیک بسیار مهم است. ماشین شارژی دو موتوره و ماشین چهار موتوره بالطبع دارای قدرت و سرعت های متفاوتی هستند. توصیه اویان تک این است که اگر قرار است کودک در آپارتمان کوچک بازی کند، ماشین بازی تک موتوره انتخاب معقولانه تری است. همچنین وجود فرمان هیدرولیک کنترل ماشین را برای کودک بسیار راحتتر می کند.

 

موتورهای شارژی نیز همانند ماشین شارژی یک اسباب بازی هیجان انگیز برای کودک به شمار می رود. انواع مدل های موتور شارژی موجود در فروشگاه اویان تک عبارت است از:

  1. موتور شارژی چهار چرخ
  2. موتور شارژی سه چرخ
  3. موتور شارژی دو چرخ

موتور شارژی برای کودکان سه سال به بالا مناسب تر است و برخلاف ماشین های شارژی برای کودکان زیر سه سال توصیه نمی شود. چراغ های رنگی، پخش موزیک، صندلی چرم و…از دیگر امکانات موتورهای شارژی کودک است.

  • انواع باتری شارژی

باتری ماشین شارژی و باتری موتور شارژی از نوع باتری سیلد اسید بوده در واقع باتری ups از انواع باتری های امن و بدون امکان نشتی اسید هستند. شاید یکی از دغدغه های اصلی شما هنگام خرید این دست اسباب بازی ها عمر باطری محصول باشد. البته که محصولات اویان تک از با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار تهیه شده است با این حال باتری ها به دلیل شرایط استفاده نامناسب امکان خرابی را دارند. اما لازم نیست هیچ نگرانی بابت تهیه مجدد انواع باتری شارژی داشته باشید. انواع باتری شارژی موجود در فروشگاه اویان تک عبارتند از:

  • باتری خشک
  • باتری قلمی و نیم قلمی
  • باتری کتابی
  • باطری سکه ای
  • باتری لیتیوم یون
  • باتری لیتیوم پلیمر
  • انواع شارژر باتری

دیگر محصولات اویان تک

فراگیر شدن اینترنت در سالهای اخیر در کشور ما باعث شده بسیاری از خریدها از طریق فروشگاه های انلاین صورت بگیرد. چه چیزی بهتر از اینکه با خاطری آسوده در کنار خانواده بدون تلف کردن وقت و هزینه برای ساختن لحظاتی هیجان انگیز و شاد برای کودک خود خرید کنید؟ گزینه های شما برای انتخاب در این فروشگاه بسیار زیاد است و مطمئنا می توانید انتخابی مقبول داشته باشید و در کنار تمام این ها می توانیم این مژده را نیز به شما بدهیم که محصولات جدیدی مانند اسکوتر برقی، دوچرخه و کنسول بازی به زودی به فروشگاه اضافه خواهد شد.

در کنار تمام این مزایا با نصب اپلیکیشن در نسخه های اندروید و یا ios فروشگاه اویان تک می تواند خرید را برای شما بسیار لذت بخش تر کند. البته شما در این راه تنها نخواهید بود زیرا پشتیبانی سایت ما به صورت تمام وقت برای داشتن یک انتخاب رضایت بخش در کنار شما خواهند بود. تنوع برندها و مدل ها در کنار قیمت منطقی و معقول با کیفیت عالی از ویژگی بارز محصولات آنلاین شاپ اویان تک است. شعار ما این است که هوشمندانه خرید کنید و درب منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید و بسیار خوشحالیم که تا به امروز توانسته ایم به شعارهای خود به خوبی جامه عمل بپوشانیم.