هاست

تا چند سال قبل، سهم کسب و کارهای اینترنتی از کل بازار به قدری ناچیز بود که کسب و کارهای سنتی خطری را احساس نمی کردند. اما در حال حاضر کسب و کارهای اینترنتی به قدری قدرت یافته اند که این موضوع به شکل محسوس برای کسب و کارهای سنتی نمود پیدا کرده است. نکته قابل توجه این است که با این حال هنوز برای کسب و کارهای اینترنتی جای کار بسیاری وجود دارد و انتظار می رود تا یک دهه آینده، سهم کسب و کارهای اینترنتی از کسب و کارهای سنتی بیشتر باشد! به این معنی که با اینکار حدود ده ها برابر از سهم بازار سنتی کاسته و به بازار اینترنتی افزوده می شود.

تهدیدی بزرگ برای کسب و کارهای صرفا سنتی

انتظار می رود تا حدود دو دهه آینده به غیر از یکسری استثنائات، کسب و کارهای صرفا سنتی به نابودی کامل کشیده شوند. این موضوع یک زنگ خطر بزرگ برای کسب و کارها می باشد که در زمان مناسب، اقدامات لازم را برای به روز کردن کسب و کار خود بکار بگیرند تا از ورشکستگی و نابودی کسب و کار خود جلوگیری کنند. راهکار جلوگیری این است که کسب و کار را به روز کنیم تا به واسطه اینکار، زمینه ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی برای ما فراهم شود. اگر در یک یا چند سال اول نتوانستید بازخوردی از آن بگیرید نگران نباشید چون شما بر روی موضوعی سرمایه گذاری کرده اید که آینده بازار در آن است و دیر یا زود به موفقیت خواهد رسید. البته اگر با افراد موفق در این زمینه مشورت کنید به زودی شاهد رشد و پیشرفت خیره کننده ای خواهید بود.

ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی

اگر موارد مطرح شده، شما را به ورود به دنیای کسب و کارهای اینترنتی متقاعد کرده است می بایست توجه داشته باشید که کسب و کارهای آنلاین می توانند به چند طریق در اینترنت فعالیت کنند. این فعالیت ها می تواند بصورت فعالیت در شبکه های اجتماعی، وبسایت، اپ موبایل و … باشد. شما می توانید از همه موارد بهره بگیرید اما توصیه می کنیم وبسایت را به عنوان مهمترین عامل در نظر بگیرید زیرا وبسایت نشان دهنده هویت کسب و کار بوده و می توانید آنرا به برند تبدیل نمایید.

ملزومات راه اندازی وب سایت

راه اندازی سایتع بر خلاف تصور عموم، آنچنان کار سختی نیست و می توانید با کمی تحقیق آنرا انجام دهید. در هر حال اگر اینکار برای شما مقدور نیست ما در انتها یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم که بتوانید به آسانی هر چه تمام، وبسایت خود را راه اندازی نمایید. برای راه اندازی سایت به دامنه، هاست و سایت ساز نیاز داریم. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضا و سایت ساز نیز نرم افزار تحت وب برای طراحی سایت و مدیریت محتوا.

پیشنهاد ویژه برای شما

اگر می خواهید سایت داشته باشید مجموعه میزبان فا یک پیشنهاد ویژه برای شما دارد. در قالب این پیشنهاد شما تنها با خرید هاست، سایر ملزومات سایت نظیر دامنه، گواهی امنیتی و قالب را به همراه نصب رایگان در اختیار خواهید داشت. این یعنی راه اندازی شدن سایت با کمترین هزینه و با بهترین ساختار! برای اینکار کافیست به لینک زیر مراجعه نموده و پس از هدایت شدن به سایت، سرویس مورد نظر خود را سفارش دهید. لازم به ذکر است برای فعال شدن امکانات رایگان، می بایست هاست را بصورت سالانه سفارش دهید. بلافاصله پس از ثبت سفارش، کارهای راه اندازی انجام و پس از اتمام به شما تحویل داده خواهد شد.

خرید هاست از میزبان فا

لازم به ذکر است سرویس های هاست میزبان فا بصورت هاست لینوکس هستند که می توانید به راحتی با آن کار کنید. توجه داشته باشید که لینوکس بودن هاست هیچ ارتباطی به سیستم عامل مورد استفاده شما ندارد. همچنین در صورت استفاده از وردپرس به عنوان سایت ساز و بالا رفتن بازدیدهای سایت می توانید از سرویس های هاست پرسرعت ورودپرس استفاده نمایید.