چند آیتم که برای پوشیدن زیر پالتو مناسب است

چند آیتم که برای پوشیدن زیر پالتو مناسب است

با تغییر فصل و سرد شدن هوا استفاده از لباس های گرم امری اجتناب ناپذیر است. البته پوشیدن لباس‌های گرم و گشاد مانند هودی برای افراد زیادی مانند نوجوانان و جوانان جذابیت زیادی دارد.

لباس های زمستانی و لباس های گرم تنوع بالایی دارند و پوشیدن لباس­های زمستانی برای افرادی که به استایل خود اهمیت می­دهند بسیار خوشایند است. اگر شما هم علاقه به استایل های زمستانی دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پوشیدن چند آیتم خاص زمستانه و متفاوت را به شما آموزش دهیم.

  1. کت چرمی

به عنوان اولین ست از جذاب ترین ترکیب استفاده می‌کنیم. ترکیب یک مدل کت یا کاپشن چرم زنانه قهوه ای با پالتو مشکی بلند به همراه شلوار مشکی ترکیب بی‌نظیر خواهد بود که می‌توانید از آن به عنوان لباس روتینی که خاص و شیک است استفاده کنید. از یک کت چرمی تا زیر باسن استفاده کنید که در قسمت کمر کمی جمع‌تر باشد و باریک بودن کمر شما را نشان دهد. همچنین می‌توانید یک نیم بوت، به‌رنگ کت چرمی‌تان بپوشید.

استایل دیگری که می‌توانید با کت چرمی داشته باشید ترکیب بوت پاشنه­دارمشکی بلند تا زیر زانو به همراه یک کت چرم مشکی و یک کلاه پوست است. این ترکیب مناسب ادارات و استفاده روتین نیست و یک ترکیب بسیار متفاوت و خاص برای دورهمی‌های مختلف است.

  1. لگینگ زنانه

لگینگ زنانه یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین پوشش‌های زمستانی در بین خانم‌های خوش­پوش است‌. این لگ‌ها جدا از زیبایی و جذابیتی که به استایل شما می­دهند می‌توانند در فصل زمستان شما را گرم نگه دارند. برای آنکه یک استایل خاص با لگ زنانه داشته باشید می­توانید از لگ های براق و شاین کمر گنی به همراه یک نیم بوت جیر مشکی و یک بافت نیم تنه کرم رنگ استفاده کنید و برای پالتو یک کت یقه انگلیسی یا یک پالتو مینیمال کوتاه مشکی یا قهوه‌ای بپوشید.

استفاده از کت بلند مشکی هم با این استایل خاص و متفاوت خواهد بود.

  1. هودی
هودی و پالتو

هودی و پالتو

یکی از محبوب ترین پوشش های زمستانی برای نوجوانان و جوانان همانطور که در بالا به آن اشاره شد هودی است. هودی های کلاه­دار رنگی را میتوانید با پالتوی بلند یا کوتاه مینیمال یا یقه انگلیسی یا حتی بارانی بپوشید. به همراه این ترکیب هم میتوانید از لگ­های شاین استفاده کنید که بافت کشسانی دارند. پیشنهاد ما به شما یک لگ­شاین مشکی به همراه یک پالتو مینیمال و یک هودی کلاه دار قرمز رنگ است. برای این استایل از نیم بوت­های طرح یخ­شکن استفاده کنید.

استایل خاص دیگری که با هودی می­توانید داشته باشید استفاده از یک شلوار مام­فیت مشکی و یک نیم­بوت طرح یخ شکن مشکی به همراه هودی رنگی و پالتو طرح­دار است. پالتو مناسب این استایل یک پالتو شلوغ است که ترکیب رنگ‌های مختلف در آن دیده شود.

  1. بافت کوتاه و بلند
بافت کوتاه و بلند

بافت کوتاه و بلند

یک استایل زیبای دیگر به همراه پالتو پوشیدن بافت در زیر پالتو است. با توجه به مدل­های مختلفی که از بافت و پالتو در بازار موجود است شما می­توانید ست­های بسیار متنوعی با استفاده از بافت و پالتو داشته باشید.

به عنوان مثال یک بافت جذب زرد رنگ به همراه شلوار مشکی جذب و یک پالتوی کوتاه ساده یک ترکیب شیک و در عین حال زیباست که می‌توانید این ترکیب را به همراه کلاه زرد و یک بوت مشکی یخ شکن بپوشید. همچنین شما می توانید در این مقاله بهترین ترکیب های رنگی برای استایل های زمستانی را مشاهده کنید.

بافتهای بلند بیشتر حالت مجلسی دارند و به همراه پالتوهای بلند پوشیده می‌شوند. می‌توانید از یک بافت بلند طوسی رنگ تا زیر زانو به همراه یک پالتوی بلند مشکی و یک نیم بوت مشکی به همراه کلاه­انگلیسی و یک شال بلند استفاده کنید. چون بافت تا زیر زانو است و برای هوای سرد زمستان چندان مناسب نیست به‌همراه این استایل باید یک جوراب شلواری تو کرکی بپوشید.

  1. دامن کلوش میدی و پالتو بلند

استایل خاص دیگری که زیر پالتو می‌توانید داشته باشید پالتو بلند به همراه دامن مشکی کلوش است. این استایل را هر جایی نمی‌بینید و کمتر کسی جسارت پوشیدن دامن کلوش در خیابان را دارد. این استایل به همراه یک نیم بوت عسلی و یک کلاه لبه پهن خزدار شمارا به فرد متفاوتی و شیک پوش تبدیل خواهد کرد.

  1. تدی

تدی لباس خزداری است که طی چند سال اخیر وارد بازار شده و طرفداران بسیار زیادی دارد. پوشیدن یک لباس خزدار زیبا در زیر پالتو استایل شماره شبیه به جوانان و نوجوانان می­کند. تدی با رنگ های مختلفی در بازار موجود است و تنوع رنگی بالایی دارد. رنگ‌هایی مانند مشکی و قهوه ای یا خردلی آن به همراه یک شلوار جین جذب و یک نیم بوته خردلی و همچنین یک کت کوتاه ترکیب زیبا و جذابی خواهد شد.

  1. یقه اسکی و جلیقه چرمی

بافت یقه اسکی پس از گذشت سال‌ها طرفداران خود را حفظ کرده و هنوز یک استایل خاص و متفاوت است. برای اینکه این بافت را به یک استایل به‌روز تبدیل کنیم می‌توانیم از جلیقه چرمی به روی آن استفاده کنیم. رنگ سرمه‌ای برای یقه اسکی و رنگ مشکلی برای جلیقه و کت مناسب است. شلوار مشکی و بوت سورمه‌ای این استایل را تکمیل خواهد کرد.

تنوع لباس زمستانی در بازار بسیار زیاد است و استایل های بسیار متنوعی با این لباس ها می‌توانید داشته باشید. پوشش های زمستانی هموار شامل لباس های کلاسیک و متفاوت است. این سبک استایل­ها مورد توجه اکثر افراد قرار می‌گیرند و طرفداران زیادی دارند. در اینجا به چند نمونه از استایل های متفاوت و جذاب که مورد پسند عموم افراد باشد اشاره شد و شما می‌توانید بنا به سلیقه خود از این موارد یا از استایل‌های متفاوتی با استفاده از خلاقیت خودتان بهره ببرید.

نویسنده: سارا اقبالی