با توجه به قران کریم و احادیث در مورد وجود قطعی اجنه و شیاطین در این دنیا و اشاره به داستان حضرت سلیمان در مورد به کار گرفتن اجنه برای ساخت قلعه حکومتی و اینکه ایشان با استفاده از یک انگشتر همه اجنه را کنترل میکردن و بعد از مرگ آن انگشتر گم شده است و داستان های مختلفی در مورد هرکدام از آن ها وجود دارد که با توجه به همه موارد ذکر شده انگشتر موکل دار به میان آمده است. البته انگشتر موجود در فروشگاه سیلور تی تی هیچ کدام موکل دار نیستند.

با توجه به بررسی های این مسئله احادیث و روایات مختلفی در مورد منشا و چگونگی آن از امام صادق نقل شده است در همین راستا شخصی از امام صادق پرسید که منشا و چگونگی حدیث بسیار مفید نقل شده است.

چگونه انگشتر موکل دار را پیدا کنیم؟

امام صادق اینگونه فرمودند: سحر بر چند وجه است یک نوع آن به منزله پزشکی است و یعنی مان گونه که پزشکان برای هر مریضی راه علاجی می یابند جادوگران نیز برای هر صحتی ، راهی برای از بین بردن آن می یابند و برای هر عافیتی راهی برای رفع آن می جویند. نوع دوم شعبده و سرعت دست و اعمال فوق عادت است. نوع سوم آن که شیاطین را به خدمت مى گیرند.

انگشتر موکل دار چیست؟

این انگشتر معمولا برای به انگشتر گفته می شود که برای چند منظور خاص بیشتر استفاده میشه و جهت افزایش رزق و روزی که خیلی افراد سودجود هم انگشتر معمولی با قیمت بسیار بالا برای مردم به عنوان انگشتر موکل دار می فروشند. البته یکی از مهم ویژگی های انگشتر نگین دار این است که نوع سنگ آن ها عقیق است ، البته این انگشتر به نیرویی بستگی دارد که در نگین انگشتر می باشد و این نیرو به وسیله موکلیست که در سنگ نگین انگشتر قرار دارد به دست خواهد آمد.

چگونه انگشتر موکل دار را پیدا کنیم؟

خواص انگشتر موکل دار

به طور کلی این انگشتر ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. انگشتر های موکل دار به نیروی که در انواع نگین های انگشتر وجود دارد و معمولا از عقیق می باشد و ار طریق واسطه در نگین آن سنگ قرار داد شده است تامین می شود و موکل نیز از نگین انگشتر برای زنده ماندن و بقا استفاده می کنند.
  2. موکل انگشتر بنوعی از طریق زیستن با نگین انگشتر و با توجه به نوع آن نگین انگشتر مدام امواجی از خود ساطع می کنند که موجب تاثیر چه مثبت و منفی بر زندگی صاحب انگشتر می شود.

جمع بندی

با توجه به مواردی که در متن بالا به آن ها اشاره شده است و خواص و محدویت های انگشتر موکل دارد و اینکه آیا استفاده از نوع انگشتر ها توصیه می شود یا خیر بسیار قابل بحث بودو در این مقاله گنجایش ندارد اما به طور کلی استفاد از این نوع انگشتر ها با توجه به شرایط و ضوابطی که دارند توصیه نمی شود به جای آن به شما استفاده از انگشتر ها دیگر با عقیق یا نگین هایی رو می دهیم که هم باعث افزایش رزق و روزی شما می شوند هم شما آرامش خاطر از بایت کیفیت و قیمت محصول دارید برای مثال انگشتر های نقره مردانه و زنانه باعث بهبود گردش خون ، افزایش رزق و روزی همچنین احساس آرامش در شما می شود محصولات موجود در فروشگاه سیلور تی تی همگی رنگ ثابت و ضد حساسیت هستند و نیاز به نگرانی در مورد کیفیت و قیمت ندارید همچین سابقه ده ساله در زمینه فروش انواع محصولات به حضوری این اطمینان را به شما می دهید که وقتی کالایی را خریداری می کنید قوت قلب خوبی در مورد این نوع از محصولات داشته باشید.