نوروز 1403 با تورهای ویژه آیشم

تعطیلات رسمی عید نوروز حداقل 5 روز است که شرایط مناسبی را برای سفر به خارج کشور فراهم می کند. با توجه به اینکه برای ورود به خاک بسیاری از کشور ها نیاز به اخذ ویزا وجود دارد، بهتر است چند ماه قبل از شروع تعطیلات نوروز، برنامه سفر را آماده کنید. آژانس مسافرتی آیشم تور های متنوعی را برای عید نوروز در نظر گرفته است تا هموطنان عزیز بتوانند با قیمت هایی مناسب از روز های تعطیل سال نو لذت ببرند.

تور عید اروپا 1403 به گونه ای برنامه ریزی می شود که گردشگران بتوانند از مهم ترین مکان های توریستی کشور مقصد دیدن کنند و فرصتی برای تفریح یا خرید داشته باشند. هتل هایی با کیفیت عالی و قیمتی مناسب انتخاب می شوند تا تور نوروزی شما هزینه ای مقرون به صرفه داشته باشد.

برای سفر در عید نوروز کدام کشور بهتر است؟

اینکه مقصد شما کدام یک از کشور های اروپایی باشد، بیش از هر چیز به هدف شما از سفر بستگی دارد. برخی افراد تمایل دارند که به کشوری با پیشینه تاریخی غنی سفر کنند تا در کنار بازدید از آثار تاریخی با فرهنگ مردم اروپایی در گذشته آشنا شوند.

کسانی هستند که در سفر تمایل دارند پیشرفت های کشور های اروپایی را مشاهده کنند و به سراغ امکانات یا سازه های به روز بروند. غذا های اصیل و محلی از دیگر دلایلی هستند که توریست ها را برای سفر ترغیب می کند. گاهی امکان دارد دلیل شما برای انتخاب کشور های اروپایی، خرید از برند های لوکسی باشد که در ایران شعبه ندارند.

اگر در یک سفر 5 روزه قصد دارید با یک تیر چندین و چند نشان را هدف بگیرید، شهر پاریس در کشور فرانسه را انتخاب کنید. در این شهر نه تنها می توانید از ساختمان های تاریخی و قدیمی دیدن کنید؛‌ بلکه معماری مدرن نیز در انتظار شما است.

موزه لوور که مطرح ترین آثار جهانی را در خود جای داده است و خیابان هایی که مملو از مغازه هایی برای خرید اجناس لوکس هستند، شما را به پاریس دعوت می کنند. غذا های فرانسوی به طعم دل پذیر شهرت دارند و تجربه غذا خوردن در رستوران های این کشور برای ذائقه های ایرانی خوشایند خواهد بود.

نوروز 1403 با تورهای ویژه آیشم

سفر نوروزی به پاریس با بهترین خدمات و بالا ترین کیفیت

تور پنج روزه پاریس همان چیزی است که به آن نیاز دارید! در یک سفر کوتاه که با مناسب ترین هزینه برای شما آماده شده است، به پایتخت کشور فرانسه سفر می کنید. پیش از خرید تور می توانید اطلاعات جامعی درباره آن را روی سایت آیشم مشاهده کنید و مشاوران این مجموعه نیز آماده پاسخ گویی به سؤالات شما هستند.

اگر پیش از شروع سفر نیاز به کسب اطلاعات درباره اخذ پاسپورت و ویزا دارید، کارشناسان بهترین آژانس مسافرتی برای راهنمایی شما آماده هستند. افرادی که اولین تجربه سفر به خارج از کشور را ندارند، با همراهی آیشم نیازی نیست نگران مراحل سفر باشند. اگر پیش از این به اروپا سفر کرده اید؛‌ اما تجربه ای کامل یا خوشایند نداشته اید، تور پاریس با آژانس مسافرتی آیشم خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهد زد.

تور عید اروپا ۱۴۰۳ به فرانسه و پاریس شروع سال نو را با شگفتی های غرب همراه می کند. سفر به پایتخت هنر و مد تجربه ای خارق العاده خواهد بود و شما می توانید سبک آرام زندگی فرانسوی ها را در این سفر از نزدیک بررسی کنید و با توریست هایی که از دیگر کشور ها به پاریس سفر کرده اند، مکالمه ای خوشایند داشته باشید.

کلام پایانی

برای سفر به اروپا باید ها و نباید های زیادی وجود دارد که گردشگران را گیج می کند. تنوع بالای جاذبه های توریستی کشور های اروپایی مانعی بزرگ برای گشت و گذار هوشمندانه در طول یک سفر است. برای اینکه چالش های مسافرت رفتن شما را گیج نکند و مانع از گذراندن اوقات شاد در کشور مقصد نشود،‌ از تور های متنوع آیشم برای سفر به اروپا استفاده کنید.

یکی از بهترین کشور ها برای سفر در تعطیلات عید، فرانسه است و شما با بازدید از شهر فرانسه می توانید با تاریخچه اروپا آشنا شوید. بنا های تاریخی با معماری نئو کلاسیک و سازه های مدرن با معماری اعجاب انگیز و انحصاری شما را به جمهوری فرانسه دعوت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور 5 روزه پاریس به سایت آژانس مسافرتی آیشم مراجعه کنید.