معرفی مربی و مدرس آموزش کاشت ناخن حرفه ای

زیبایی امر مهمی در زندگی امروزه بشر است. داشتن ناخن های زیبا و سالم روز به روز برای خانم ها جذاب تر می شود و خیلی از خانم ها به دنبال کاشت ناخن و یا آموزش کاشت ناخن به عنوان یک تخصص آرایشی با درآمد  بالا هستند. آنها می خواهند بدانند مدرس آموزش کاشت ناخن و مشاور حرفه ای برای آنها در این راه چه کسی می باشد. از قدیم می گویند کار را به کاردان بسپار.

در این مقاله از شیوه های کاشت ناخن، انواع روشهای کاشت ناخن می گوییم و شیما قره داغی را به عنوان مربی حرفه ای آموزش کاشت ناخن معرفی می کنیم. ایشان بی شک یکی از باتجربه ترین وحرفه ای ترین افراد در این حیطه می باشند.

تاریخچه کاشت ناخن

درسال1954میلادی یک دندان پزشک آمریکایی به نام فرد اسلاک زمانی که در مطب خود مشغول کار کردن برروی دندان مصنوعی بود ناخن دستش با دستگاه تراش آسیب دید. این امر باعث از بین رفتن ناخن او شد. فرد توانست با استفاده از یک تکه فلز وهمان دستگاه تراش دندان برای خودش ناخن فلزی خیلی نازک درست کند. به این ترتیب اولین مدل ناخن مصنوعی در مطب یک دندان پزشک ساخته شد. بعدها فرد به همراه برادرش تام اولین کارگاه ساخت ناخن مصنوعی را راه اندازی کرد. البته از ان زمان تاکنون کاشت ناخن دستخوش تغییرات فراوانی شده است و هر روز شاهد به وجود آمدن شیوه های کاشت ناخن هستیم.

روشهای کاشت ناخن

برخی از خانم ها به صورت ارثی ناخن های زیبا ندارند و ناخن هایشان شکننده می باشند. برای همین معمولا اقدام به کاشت ناخن می کنند تا ناخن های زیبا و مناسبی داشته باشند. درکاشت ناخن از دو روش استفاده می شود و این دو روش انواع مختلفی دارند. در ابتدا کاشت ناخن به وسیله این دو روش را مورد بررسی قرار می دهیم و سپس انواع کاشت ناخن را معرفی می کنیم.

کاشت ناخن با تیپ: تیپ ناخن هم شکل با ناخن طبیعی است و از آن به عنوان پایه کاشت ناخن استفاده می کنند به این صورت که بر روی ناخن اصلی چسبانده می شود و به ما این امکان را می دهد که طول ناخن را هراندازه که دوست داریم افزایش بدهیم.

کاشت ناخن با فرمر: دراین روش مواد مخصوص کاشت ناخن مستقیم بر روی ناخن قرار می گیرد. برای اینکه شکل ناخن بعد از کاشت مرتب ویکدست باشد. بعد از مانیکور کردن ناخن و استفاده از مواد ضد قارچ بر روی ناخن طبیعی یک فرمر مخصوص به دور انگشت و ناخن قرار داده می شود. این کار به وسیله مدرس آموزش کاشت ناخن و متناسب با سلیقه و نظر مشتری و شکل و بلندی ناخن انتخاب می شود.

روشهای کاشت ناخن

انواع کاشت ناخن

انواع روش های کاشت ناخن شامل کاشت ناخن پودری، ژله ای، قالبی و میکس می باشد. در ادامه توضیحاتی درباره ی هر یک از روش ها ارائه خواهیم کرد.

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری یکی از معروفترین و یا بهتر بگوییم محبوبترین  و با دوام ترین نوع کاشت ناخن می باشد. این روش ترکیبی از پودر اکریلیک و لیکوئید است که لایه ای محکم ساخته می شود. در زیر سازی ناخن به وسیله پرایمر می توان دوام و استحکام و زیبایی ناخن ها را تضمین کرد. از این رو با کیفیت ترین روش کاشت ناخن است. کاشت ناخن پودری به مهارت و سرعت عمل بالای ناخن کار نیاز دارد. او باید ترکیب پودر و لیکوئید را که حالت خمیری دارد سریع برروی ناخن قرار دهد و روی ناخن شکل بدهد. این امر سبب می شود نتیجه کار زیبا وطبیعی شود.

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله ای با ترکیب سه لایه ژله انجام می شود. این کار در نهایت منجر به ساخت لایه ای شیشه ای و محکم روی سطح ناخن می شود.

شیوه کاشت ناخن ژله ای و پودری یکسان است و تفاوت در مواد آنهاست. با قرار دادن دست در دستگاه یووی که حاوی اشعه ماورا بنفش است، ژلی که روی ناخن هست سفت و محکم می شود. این روش زیبایی و براقی خاصی به ناخن می دهد. توانایی های یک ناخن کار حرفه ای و موادی که برای کاشت ژله ای استفاده می کند می تواند کاشت ژله ای را ماندگارتر کند.

کاشت ناخن قالبی

کاشت ناخن قالبی همانطور که از نامش مشخص است با استفاده از قالب انجام می شود. در این روش مواد را در قالب های آماده ناخن مصنوعی می ریزند تا شکل ناخن تشکیل شود. بعد از آن بر روی ناخن طبیعی مواد ضد قارچ می زنند و ناخن مصنوعی را روی آن فشار می دهند تا بچسبد. سپس ناخن مصنوعی را جدا می کنند. این روش به سوهان کشی و چسب ناخن نیازی ندارد و سریعتر از سایر روش هاست اما کیفیت نسبتا پایینی دارد.

کاشت ناخن میکس

کاشت ناخن میکس یکی از جدید ترین و بهترین روشها است. همانطور که از اسمش مشخص می شود ترکیبی از روش پودری و ژله ای می باشد. در این نوع کاشت پس از استفاده از ضد قارچ کاشت پودری انجام می شود. سپس سوهان کشی انجام شده و لایه ای از ژل روی ناخن قرار می گیرد. سپس ناخن را داخل دستگاه یووی خشک می کنند.

کاشت ناخن میکس از لحاظ دوام مانند کاشت ناخن پودری است. تفاوت اصلی در حالت براق و شیشه ای بودن است و نسبت به انواع کاشت های دیگر پرهزینه تر می باشد.

روشهای دیگر کاشت ناخن

کاشت آکریلیک: همان روش کاشت پودر می باشد که با قلم انجام می شود.

کاشت دوال: این روش هم ترکیبی از کاشت پودری وقالبی می باشد.

کاشت ناخن موقت: در این روش تنها طول ناخن را بلند می کنند و شامل تیپ گذاری می باشد.

سیلک یا فایبر گلاس: همان روش پودر است. در آن به جای استفاده از تیپ از ورقه نازکی به اسم سیلک استفاده می کنند.

کاشت گیاهی: در این روش که کاملا گیاهی می باشد به جای استفاده از تیپ از فیبر استفاده می کنند. در این روش برای کاشت از مواد گیاهی مخصوص استفاده می شود.

یافتن مدرس آموزش کاشت ناخن حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا این هنر ناخن کار و مهارت اوست که می تواند به زیبایی و ظرافت کاشت ناخن منجر شود. او روش مناسب شما را پیدا می کند و آن را اجرا خواهد کرد. این کار جز با تمرین و تعلیم دیدن و آموزش حرفه ای تحت نظر مربیانی زبده میسر نیست.

ما در این زمینه سرکار خانم شیما قره داغی ( shimagharedaghi.ir ) را به عنوان مربی حرفه ای آموزش کاشت ناخن به شما پیشنهاد می کنیم.