فروش با تخفیف نهال گردو تویسرکان از نهالستان گلد نهال در اسفند 1400

احداث باغ نهال گردو در کنار سختی هایی که می تواند برای باغدار و کشاورز داشته باشد، سود دهی بسیار زیادی را می تواند به همراه داشته باشد. اگر قصد خرید نهال گردو را دارید بهتر است تا انتها این متن را مطالعه نمایید تا با هزینه ی مناسب بهترین نهال گردو را برای باغ خود خریداری نمایید.

تفاوت قیمت نهال گردو بذری از نهال گردو پیوندی

با توجه به برسی قیمت خرید نهال گردو در سایت گلد نهال می توان متوجه شد که علت تفاوت قیمت نهال گردو بذری به نسبت ارقام پیوندی در نهالستان های معتبری همانند آریا نهال، گلد نهال و دکتر مواردی همچون دلایل زیر آمده است:

  1. به علت آنکه یک نژاد برتر به نهال بذری پیوند زده می شود، هزینه ی شاخه، هزینه ی نیروی پیوند زن و هزینه ی یک ساله ی نگهداری از نهال گردو می باشد که تمامی این موارد بر قیمت نهایی نهال گردو تاثیر گذار خواهد بود.
  2. انواع ارقام گردوی پیوندی به مراتب به نسبت ارقام گردو بذری باردهی بسیار زیادی تری از خود نشان می دهند.
  3. مقاومت انواع نهال گردوی پیوندی به نسبت ارقام گردوی بذری در برابر آفات و سرما بیشتر می باشد.

در همین ابتدا توصیه می کنیم جهت مشاهده لیست قیمت خرید نهال گردو 30 نهال گردوی خارجی و ایرانی پربار به روی عبارت (خرید نهال گردو) کلیک نمایید تا در سایت گلد نهال به تماشای مشخصات و قیمت انواع نهال گردو دست پیدا نمایید.

عمده دلایلی که باعث می شود نهال گردو بذری به نسبت ارقام درخت گردوی پیوندی قیمت مناسب تری داشته باشند دلایل مطرح شده در بالا می باشند، اما در این بین دو نهال گردوی ایرانی می باشند که به نسبت گردوهای پیوندی باردهی بسیار مناسبی دارند و می توان آن ها را جزء رقیب های اصلی گردوهای پیوندی دانست.

تفاوت قیمت نهال گردو بذری از نهال گردو پیوندی

نهال گردو تویسرکان، محبوب ترین نهال گردوی باغات ایران:

به نقل از گلد نهال؛ خاستگاه اصلی گردو تویسرکان؛ شهر تویسرکان که یکی از شهرهای همدان می باشد است و آن را به عنوان بهشت گردوهای ایران نیز می شناسند.

هر فردی که می خواهد بهترین و درجه یک ترین نهال گردوها را خریداری کند ترجیح می دهد نوع تویسرکانی آن را خریداری نماید زیرا کاملا سازگار با جغرافیای ایران می باشد.

عمر مفید و اقتصادی درخت گردو تویسرکان، تا 60 سال است و در این مدت ارتفاع آن به حدود 18 الی 20 متر می رسد و همانند گردو دماوند، این درخت گردو نیز در رده درختان گردوی با ارتفاع زیاد قرار دارند.

نهال گردو تویسرکان؛ را می توانید در مناطقی که آب و هوای معتدل تا سردسیر دارد بکارید. شرایط آب و هوایی و میزان بارندگی هم روی محصول دهی آن نقش بسیار زیادی دارد که شما باید به آنها هم دقت داشته باشید.

نهال گردو تویسرکان، محبوب ترین نهال گردوی باغات ایران:

بهترین اقلیم برای پرورش و کاشت نهال گردوی تویسرکان، مکان هایی می باشد که دارای زمستان های سردی هستند. به طور معمول زمانی که این نهال به بار می نشیند باید یک دوره سرما را در زمستان به خوبی تحمل کرده باشد. در این صورت میوه های آن با بهترین کیفیت و درصد مغز زیادی رشد می کنند.

شما می توانید جهت مطالعه ی مشخصات بیشتر و خرید نهال گردو تویسرکان به روی لینک زیر:

https://goldnahal.ir/product/فروش-با-تخفیف-نهال-گردو-توسیرکان/

کلیک نمایید تا قیمت نهال گردو تویسرکان و مشخصات بیشتر آن را مطالعه بپردازید.

اگر در ارتفاعات زیاد و کوهستانی قرار دارید می توانید از نهال گردو فرنور، گردو چندلر، و یا اگر در مناطق گرمسیر هستید از نهال گردو ژنوتیپ و یا گردو پکان آمریکایی بهره مند شوید.

جالب است بدانید که هر درخت گردو متناسب با ژنتیک و اقلیم مناسب برای کاشت، یک نیاز سرمایی به خصوصی دارد. اما درخت گردو تویسرکان؛ این نیاز را به صورت جدی ندارد و همین که سرمای مشخص شده ای را در پاییز و زمستان تحمل کند، برای آن کافی است.

خرید نهال گردو با تخفیف ویژه از نهالستان گلد نهال

کشاورزان و باغدران عزیز می توانند با اطمینان کامل، استعلام قیمت و خرید نهال مثمر ثمر از نهالستان گلد نهال را صورت دهند. تولید و فروش انواع نهال گردو با ضمانت بازگشت کالا می باشد و این مجموعه دارای مجوز رسمی جهاد کشاورزی می باشد.

شما می توانید برای انواع نهال گردوی خود درخواست گواهی قرنطینه نمایید تا با کمترین ریسک، سرمایه گذاری خود را صورت دهید. ارسال به تمامی مناطق ایران در زمان ۲۴ الی ۷۲ ساعت می باشد و همراه با فاکتور رسمی این خرید اتفاق خواهد افتاد.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان جهت راه اندازی باغ میوه یا باغ نهال گردو، استعلام قیمت نهال و یا روند ثبت و ارسال سفارش، با کارشناسان سایت گلد نهال (https://goldnahal.ir) با شماره تماس های (۰۹۱۴۴۸۱۲۷۳۹ – ۰۹۱۴۳۳۳۶۰۲۹) ارتباط بر قرار نمایید.