اگر دوست دارید در سال 2024 یک روش جدید برای افزایش فالوور اینستاگرام پیدا کنید، با آموزش مقاله ما همراه باشید تا رمز موفقیت در این مسیر را برایتان برملا کنیم. اما قبل‌از آن اجازه دهید از فجایع قدیمی برایتان بگوییم؛ در گذشته، فعالان حوزه اینستاگرام با خرید فالوورهای فیک، سعی داشتند صفحه خود را ارتقا دهند و محصولات‌شان را بفروشند ولی این روش، نه‌تنها سودی نداشت، بلکه باعث نابودی کسب‌وکار هم می‌شد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام، علاوه‌بر اینکه بخش بزرگی از سرگرمی کاربران اینترنتی را به خود اختصاص داد، اسبابی برای توسعه کسب‌وکار و افزایش درآمد هم شناخته می‌شود. بااین‌اوصاف، فالوورهایی که صفحه شما را دنبال می‌کنند، فقط یک عدد نیستند، بلکه اعضای جامعه شما هستند که به‌واسطه تعامل با آن‌ها می‌توانید کسب‌وکار خودتان را به پله‌های موفقیت برسانید.

به اینستاگرام کلک نزنید!

اینستاگرام به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود که به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا در بستر آن، برندینگ‌سازی کنند و کسب‌وکار خود را ارتقا دهند. می‌دانید که دارایی هر کسب‌وکاری در محیط این شبکه، تعداد فالوورهای آن است. به همین دلیل، خیلی‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام خود، یا آن‌ها را می‌خرند یا از ربات‌های متعدد استفاده می‌کنند.

اما بهتر است یادآور شویم که اینستاگرام، باهوش‌تر از این حرف‌هاست و امکان ندارد که با این تقلب‌ها کنار بیاید. پس فکر خرید فالوور را از سرتان بیرون بیاندازید و برای اینکه ارزش و اعتبار صفحه خود را حفظ کنید، به‌دنبال ایده‌های موثرتری باشید. ما هم با راهکارهایی که در ادامه عنوان کردیم، به شما کمک می‌کنیم.

چرا نباید فالوور فیک بخریم؟

در ادامه دلایلی را عنوان خواهیم کرد که نشان میدهد خرید فالوور فیک اشتباه است:
فالوورهای واقعی شما میدانند که فالوور های فیک چگونه هستند. کاربران اینستاگرام بسیار باهوش هستند. نگراین های مربوط به حریم شخصی و کلاهبرداران، مردم را نسبت به فعالیت های عجیب و غریب آگاه کرده است. به طور خلاصه این روزها کاربران ردیاب اسپم هستند.

افزایش ناگهانی فالوور یک پرچم قرمز است: ناگفته نماند که ربات های فالوور فیک، اکانت شما را به صورت ناگهانی فالوور باران میکنند. این موضوع اعتبار شما را خدشه دار میکند و شما را از افزایش فالوور های واقعی باز میدارد.

از فالوور فیک چیزی عاید شما نمیشود: احتمالا شما نیز نگران معیارهای اینستاگرام خود هستید و ما هم این موضوع را درک میکنیم. با این اوصاف اگر فالوور های شما باعث ایجاد تعامل نشوند، تعداد آنها چه سودی خواهد داشت؟ ممکن است در یک نگاه بزرگ و معتبر به نظر برسید اما چه اهمیتی دارد وقتی واقعا اینگونه نیست؟

در نظر بگیرید هنگامی که تعداد فالوورهای شماافزایش پیدا میکند در حالی که تعامل شما ثابت است، چه آسیبی به نرخ تعامل و اینگیجمنت پیج خود وارد کرده اید.

خرید فالوور اینستاگرام غیر قانونی است: و در نهایت باید بگوئیم که خرید فالوور اینستاگرام قوانین این شبکه اجتماعی را نقض میکند. به یاد دارید که Meta چگوه در گذشته اقداماتی علیه کسانی که فالوور فیک خریداری میکردند انجام داده است. آنها به حدی این موضوع را جدی گرفته بودند که شرکت هایی را که لایک میفروختند را تعطیل کردند.

مطالعه بیشتر: معرفی سایت‌های تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام (اپدیت ۲۰۲۳)

بایوگرافی، یک راه مخفی برای افزایش فالوور اینستاگرام

اولین عاملی که منجر به تعامل افراد با صفحه شما می‌شود، داشتن یک بیوگرافی قانع‌کننده و واضح از شکل حضور شما در این شبکه اجتماعی است. جدا از اصولی مانند درج اطلاعات تماس یا لینک وبسایت، شما باید داستان خود را به‌شیوه‌ای جذاب نشر دهید تا دیگران به برقراری ارتباط با شما ترغیب شوند. فراموش نکنید که همان نوشته کوتاه چندکلمه‌ای، هویت و شخصیت برند شما را می‌سازد.

برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام، یک تولید محتوای حرفه‌ ای داشته باشید

مخاطبان هدف چه کسانی هستند؟ سعی کنید آن‌ها را بشناسید و متناسب با نیاز و علایق‌شان، یک محتوای حرفه‌ای و جذاب بسازید. (زیبایی بصری محتواهای بارگذاری‌شده در صفحه، کلید رشد شما در اینستاگرام است.) با استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت و زیرنویس‌های جذاب که می‌تواند یک مطلب آموزشی یا یک سوال چالش‌برانگیز باشد، فعالان اینستاگرام را به تعامل با خود علاقه‌مند کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام با اجرای مسابقه های هیجان انگیز

با مشارکت برندهای معتبر موجود در اینستاگرام، هزارگاهی مسابقه اجرا کنید و برای برندگان رقابت، هدایا و جوایز فریبنده در نظر بگیرید. ترفند پاداش‌دادن به فالورها، وفاداری آن‌ها را نسبت به شما و صفحه اجتماعی‌تان افزایش می‌دهد. همچنین فالوورهایتان سعی می‌کنند شما را به افرادی که در اینستاگرام فعال هستند، به‌واسطه ارسال پست یا استوری، بشناسانند. این روش، یک تضمین سفت و سخت برای افزایش دنبال‌کنندگان است.

برای جذب فالوور اینستاگرام، فعالیت اجتماعی خود را بالا ببرید

اجازه دهید یک بار دیگر یادآوری کنیم که اینستاگرام فوق‌العاده باهوش است. این پلتفرم، با درنظرداشتن زمان‌بندی فعالیت و حضور شما در فضای خود، سعی می‌کند تعامل مناسبی را بین دنبال‌کنندگان و صفحه شما برقرار کند. بنابراین، سعی کنید وقت بیشتری را برای ارتباط با فالورهای خود به‌واسطه لایک، کامنت و پاسخ‌گویی به دایرکت‌ها اختصاص دهید و برنامه‌ریزی مناسبی برای بارگذاری پست یا استوری در نظر بگیرید.

بهترین زمان برای پست کردن محتوای خود را بشناسید

ایجاد محتوای باکیفیت و پیوسته در اینستاگرام مهم است اما مهم‌تر از آن، انتخاب زمانی است که بارگذاری محتوای شما، منجر به افزایش ترافیک و جذب مخاطبان جدید شود. بیان این ترفند، یک اصطلاح انگلیسی را در ذهن‌مان تداعی کرد که می‌گفت: (پرنده‌ای که صبح زودتر بیدار می‌شود، کرم را می‌گیرد.) این جمله، چنین مفهومی را القا می‌کند که بهتر است هرکاری را به وقت مناسب آن موکول کنید.

ریل ها در جذب فالور اینستاگرام، تاثیر خوبی دارند

ریل‌ها جایگاه اختصاصی در اکسپلور دارند و اگر محتوایی با علاقه‌مندی بالا به کاربران ارائه دهند، می‌توانند شما را به مخاطبان جدیدی در اینستاگرام برسانند؛ البته با شرایطی خاص که باید ریل‌های شما از آن‌ها برخوردار باشند!

اگر در ریل‌هایی که می‌سازید، از موزیک‌های ترند استفاده کنید، کلمات کلیدی و هشتگ‌ها را در کپشن خود بنویسید، زمان‌بندی آن را کوتاه کنید و برای تماشا‌گران ناشنوا، روی صفحه متن بیفزایید، مطمئن باشید که بازدید از محتوا و پیج شما به‌سرعت افزایش می‌یابد و فالوورهای بیشتری مهمان صفحه شما می‌شوند.

افزایش فالوور اینستاگرام با برگزاری لایو 2 نفره

یک راهکار خفن برای افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام که هزینه کمی هم دارد، لایوهای 2نفره است. به‌سراغ افرادی که در حوزه فعالیت شما فعال هستند، بروید و به آن‌ها پیشنهاد برگزاری لایو بدهید. یک موضوع جذاب و البته قابل فهم که مخاطبان شما با آن آشنایی داشته باشند، انتخاب کنید و در مورد آن به گفت‌وگو بنشینید.

اگر محتوای خوبی در ویدیوی زنده خود ارائه دهید، افراد به دنبال‌کردن صفحه شما اقدام می‌کنند و حتی احتمالا آن را برای دیگران ارسال خواهند کرد. بنابراین، از اهمیت برگزاری لایو برای جذب فالوور غافل نشوید.

کامنت مارکتینگ، برای دیده شدن بیشتر در اینستاگرام

یکی از ترفندهای جالب و سرگرم‌کننده‌ای که همچنان بازخورد خوبی دارد و هنوز بازارش اشباع نشده است، کامنت‌گذاری خواهد بود. بدین منظور، چند صفحه بزرگ و پرمخاطب را در حوزه کاری خودتان دنبال کنید و سعی کنید که ساعت پست‌گذاری آن‌ها را متوجه شوید.

بعداز این تشخیص، در همان ساعت از روز، به محض انتشار محتوا در صفحه این افراد، یک کامنت جذاب و خواندنی زیر پست‌شان بنویسید. با این کار، مخاطبان جدید کامنت شما را زیر پست‌ها راحت‌تر می‌بینند و ترغیب می‌شوند که به صفحه شما سری بزنند. چه بسا ممکن است برخی از آن‌ها با بررسی محتواهایتان، مشتاق به تعامل با شما شوند.

افزایش فالوور اینستاگرام با تبلیغات

آیا می‌دانستید که برندهای معروفی مانند کوکاکولا و بنز هم از تبلیغ در اینستاگرام برای معروف‌شدن خود استفاده کردند؟ اینستاگرام، میلیون‌ها کاربر در ایران دارد و ابزار تاثیرگذاری برای تبلیغات به‌حساب می‌آید. بنابراین، یکی از بهترین راهکارها برای اینکه از خودتان و کسب‌وکارتان یک چهره مطرح بسازید، کمک گرفتن از صفحه‌های بزرگ و پرمخاطب برای معرفی شماست.

به‌عنوان مثال، اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روشهای تبلیغ در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها، افرادی هستند که فالوور زیادی دارند و می‌توانند تاثیر قدرتمندی بر سبک زندگی مخاطبان خود داشته باشند. اینفلوئنسرها معمولا پیام و دایرکت‌های زیادی دریافت می‌کنند. بنابراین، شاید بهتر باشد در برقراری ارتباط با آن‌ها کمی صبور باشید. البته این موضوع را هم نادیده نگیرید که درخواست تبلیغات در اینستاگرام از این افراد، هزینه‌بر خواهد بود.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، از آژانس تبلیغاتی گاو بنفش کمک بگیرید!

بیایید قبول کنیم که با وجود همه موانع در دسترسی به پلتفرم‌های خارجی، اینستاگرام همچنان جایگاه اختصاصی خود را در زندگی ما دارد و همه ما به‌نوعی با این شبکه اجتماعی درگیر هستیم. برخی به‌قصد سرگرمی از آن استفاده می‌کنند و برخی هم به‌واسطه این برنامه، به مسیرهای بزرگی قدم گذاشتند و نیازمند دیده‌شدن و جذب مخاطبان بسیار هستند.

برای اینکه بتوانید برند خود را به جایگاه ارزشمندی در اینستاگرام برسانید و نظر مردم را به خود معطوف کنید، روش‌های زیادی معرفی کردیم اما اجازه دهید که اطلاعات این مقاله را با معرفی آژانس گاو بنفش تکمیل کنیم. اگر دوست دارید از این شبکه اجتماعی، یک فرصت عالی برای معروف‌شدن و کسب درآمد بسازید، از روش‌های تبلیغات در اینستاگرام با آژانس گاو بنفش حتما استفاده کنید. . برای دریافت مشاوره درباره خدمات تبلیغ در اینستاگرام و تبلیغات در تلگرام میتوانید به وبسایت گاو بنفش به ادرس www.gavebanafsh.com  مراجعه کنید و نمونه کارهای موفق را ببینید. برای دریافت مشاوره درباره خدمات گاو بنفش میتوانید با شماره تلفن   02177736231 تماس گرفته و بوصتر رایگان درباره تبلیغات اینستاگرامتان مشاوره بگیرید.

جمع‌بندی

افزایش فالوور اینستاگرام، دغدغه هرکسی است که می‌خواهد از صفحه شخصی خود به درآمد برسد. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، با شناخت الگوریتم‌های اینستاگرام، تولید محتوای جذاب، تعامل بالا با کاربران و استفاده از روش‌های تبلیغاتی آژانس گاو بنفش، می‌توانید در مدت‌زمانی کم، مخاطبان یا به‌عبارتی دیگر، جامعه هدف خود را گسترش دهید.