بهترین برند های تولید کننده سرخ کن و خردکن

خرید لوازم خانگی همیشه برای همه ی افراد دغدغه ی بزرگی بوده است خصوصا این روزها که افراد به علت دغدغه و مشغله ی کاریه بسیار امکان مراجعه ی حضوری به فروشگاه های لوزام خانه و آشپزخانه را نداشته و مجبور به خریداری از سایت های آنلاین می شوند. می دانیم که برای شما هم اعتماد و اطمینان به سایت های آنلاین برای خرید هرگونه وسیله بخصوص لوازم خانه و آشپزخانه ای سخت می باشد، اما در این مقاله سعی در معرفی یکی از بهترین سایت های آنلاین در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و همچنین معرفی بهترین محصولات آن از جمله سرخ کن و خردکن را داریم.

مجموعه ی انتخاب سنتر، مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برند های موجود در بازار ایران مانند دووDaewoo ، اسنواSnowa  و بست Bost  می باشد. انتخاب سنتر پس از کسب مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی در بورس لوازم خانگی و با هدف گسترش خدمات در سراسر کشور ایجاد شده است. در سایت لوازم خانگی انتخاب سنتر خدماتی مانند شرایط پرداخت در محل، ضمانت اصل بودن کالا و همچنین امکان ارتباط با متخصصان به صورت رایگان برای جلب اطمینان بیشتر خریداران فراهم شده است. در سایت و همچنین فروشگاه حضوری انتخاب سنتر تمامیه محصولات خانگی از جمله شستشو و نظافت، صوتی و تصویری، پخت و پز، آماده سازی غذا، انواع نوشیدنی ساز ها و … موجود بوده و آماده ی فروش می باشد؛ کافی است با مراجعه به سایت در ابتدا اطلاعات لازم را دریافت کرده و در صورت نیاز با مشاورین ما، ارتباط گرفته تا خریدی مطمئن داشته باشید.

بهترین برند های تولید کننده سرخ کن و خردکن

یکی از ضروریات هر آشپزخانه ای که این روز ها در آشپزخانه ی هر فردی پیدا می شود، خردکن ها می باشد که می توان از آن ها به عنواع دستار آشپز نیز یاد کرد. این دستگاه ها علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی و همچنین فضای داخلی آشپزخانه باعث تسریع بخشیدن و راحت تر شدن امور آشپزخانه می شوند و از طرفی قیمت خردکن ها به نسبت کاراییشان بسیار مقرون به صرفه و مناسب نیز می باشد. همگی ما با کاربرد و کارکرد انواع خردکن ها در آشپزخانه آشنایی داشته اما یکی از مهم ترین دغدغه ی افراد برای خرید خردکن برند و مدل آن می باشد که در بازار از تنوع بسیاری برخوردار بوده و به هنگام خرید ممکن است فرد را گیج کند در نتیجه در ادامه سعی در پرداختن به مشخصات بهترین خردکن ها را داشته ایم.

بهترین خردکن های موجود در بازار

  • خردکن برقی بوش مدل MMR15A1

برند بوش که یکی از برند های به نام و سرشناس تولید کننده انواع لوازم برقی خانه و آشپزخانه می باشد امروزه یکی از بهترین خردکن ها را به بازار عرضه کرده است که دارای قدرت بالا در کنار زیبایی و طراحی بی نظیر می باشد. همچنین میزیتی که این دستگاه را از سایر مدل ها و برند های موجود در بازار متمایز می کند، وجود سری و تیغه ی جدا برای خرد کردن یخ می باشد.

  • خردکن مولینکس مدل DPA1

مولینکس نیز از دیگر برند های شناخته شده ای می باشد که دارای خردکن های برقی پرطرفدار است. خردکن های این برند با دارا بودن مکانیسم 1-2-3 می تواند با توجه به ساختار مواد و تنظیمات از قبل طراحی شده تمامیه مواد غذایی را به یک میزان و همچنین یکدست برای شما خرد، آسیاب و یا حتی به پوره تبدیل کند.

  • خردکن فیلیپس مدل HR2505

به دلیل دارابودن تیغه های تیز این دستگاه، توانایی خرد کردن انواع میوه و سبزیجات را دارا می باشد همچنین تیغه های این دستگاه به قدری تیز و مقام می باشند که مناسب خرد کردن پیاز، گوشت، انواع سبزیجات و حتی مواد سختی مانند دانه های روغنی می باشد.

بهترین برند های تولید کننده سرخ کن و خردکن

همه ی ما از خوردن غذا های سرخ شده لذت می بریم و می دانیم که یکی از پرطرفدار ترین لوازم آشپزخانه خصوصا برای افرادی که از خوردن غذا های سرخ شده لذت می برند، انواع سرخ کن ها می باشند. سرخ کن ها نیز مانند سایر لوازم آشپزخانه دارای مدل های متنوعی می باشد که خود به تنهایی در قیمت سرخ کن ها تاثیر گذار بوده است. در حالت کلی دو دسته سرخ کن در بازار لوازم خانه و آشپزخانه موجود می باشد، دسته اول سرخ کن های معمولی هستند و مدل دیگر مینی سرخ کن ها می باشند. اما به تازگی انواع دیگری از سرخ کن ها با قابلیت ‌های مختلف تولید شده است. سرخ کن بدون روغن دستگاهی است که به جای روغن صرفا با چرخش زیاد هوای بسیار داغ غذای مورد نظر شما را طبخ می‌کند و بدون شک برای بسیاری از طرفداران غذا های سالم این دسته از سرخ کن ها جذابیت بیشتری دارد.

 

بهترین سرخ کن های موجود در بازار

  • سرخ کن فیلیپس سری Daily Collection مدل HD9216

این سرخ کن علاوه بر دارا بودن طراحی زیبا و مینیمال که با دکوراسیون هر خانه ای قابل سازگاری می باشد، با حداقل روغن خوش طعم ترین غذا ها را در اختیار شما قرار می دهد. در واقع این سرخ کن فیلیپس غذا را با گردش هوا و چرخش استوانه ‌ای هوای گرم آماده کرده و به نوعی هواپز تلقی می شود.

  • سرخ کن دلونگی مدل FH1394

برند دلونگی که یکی از کمپانی های معروف تولید کننده انواع لوازم خانه و آشپزخانه می باشد سرخ کنی با المنت بالا (۱۴۰۰ وات) و المنت پایین (۸۰۰ وات) تولید کرده و به بازار عرضه کرده است. همچنین این دستگاه مجهز به یک دیگ با پوشش سرامیک و همزن پارویی می باشد که در صورت نیاز می توانید همزن را دستگاه خود جدا کنید.

  • سرخ کن میگل مدل GAF 130

علت محبوبیت این سرخ کن می تواند ظرفیت بالای آن باشد که دارای 5/2 لیتر و همچنین با توان 1300 وات به بازار عرضه شده است؛ همچنین به علت دارا بودن فناوری حذف چربی در این دستگاه، علت محبوب آن در بین افراد شده است که رژیم غذایی برایشان مهم می باشد.