۱۰ روش خلاقانه سرو سوسیس در مهمانی ها

سوسیس از آن غذاهایی است که به راحتی می‌توانید آن را به یک فینگر فود خلاقانه برای مهمانی تبدیل کنید. این فرآورده گوشتی آنقدر خوشمزه و پرطرفدار است که به هر شکلی تهیه شود، برای مهمان‌ها جذاب خواهد بود. اگر در فکر آماده کردن سوسیس به روشی خاص هستید و دوست دارید در مدت زمانی کوتاه یک غذای فوق‌العاده آماده کنید، بهتر است در این مقاله با ما همراه باشید.

۱- سوسیس انگشتی

سوسیس انگشتی یک روش خلاقانه برای سرو کردن سوسیس است که در آن باید سوسیس را در خمیر یوفکا بپیچید و سپس در فر قرار دهید. درست کردن این غذای جذاب بسیار راحت است، اما جلوه بی‌نظیری به میز شما می‌بخشد. برای تهیه این غذا شما به مقداری سوسیس، خمیر یوفکا، زرده تخم مرغ و کمی سیاه دانه و کنجد نیاز دارید.

برای شروع باید خمیر یوفکا را به صورت نواری برش دهید. سپس خمیر را دور سوسیس‌های کوچک بپیچید و خوب محکم کنید. مقداری زرده تخم مرغ روی خمیر بمالید و بعد سوسیس‌ها را برای مدت ۱۵ دقیقه با دمای ۱۶۰ درجه سانتی‌گراد در فر قرار دهید تا آماده شوند. برای خرید بهترین برندهای سوسیس با قیمت مناسب می‌توانید روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

۲- کورن داگ

روش بعدی برای سرو کردن سوسیس به روش خلاقانه درست کردن کورن داگ است. برای تهیه کورن داگ ابتدا باید در یک ظرف مقداری آرد ذرت، آرد گندم، شکر، نمک، شیر، روغن زیتون و عسل را ترکیب کنید. سپس سوسیس‌ها را به یک سیخ چوبی بزنید و به این خمیر آغشته کنید. در نهایت سوسیس‌ها را در ماهیتابه سرخ کنید و از طعم آن لذت ببرید.

۳- سوسیس سیخی

برای تهیه سوسیس سیخی با پنیر و سبزیجات باید سوسیس‌ها را به صورت حلقه‌ای برش دهید و در روغن سرخ کنید. سپس سوسیس را همراه با پنیر، فلفل دلمه رنگی و هویج در سیخ بزنید و در ظرف بچینید.

۴- سوسیس با چوب شور

یک روش ساده اما خلاقانه دیگر برای سرو کردن سوسیس این است که سوسیس‌ها را به اندازه ۲ بند انگشت برش دهید و در روغن سرخ کنید. سپس مقداری سس روی آن بریزید و یک چوب سور در وسط آن فرو کنید. حالا می‌توانید این سوسیس‌ها را در ظرف مورد نظرتان بچینید و از مهمان‌ها پذیرایی کنید.

۵- سوسیس چوبی یا خمیر یوفکا

روش بعدی برای سرو کردن سوسیس در مهمانی این است که سوسیس‌ها را به طریقه‌ای خاص با خمیر یوفکا آماده کنید. برای این کار ابتدا باید سیر رنده شده را با مقداری کره روی حرارت قرار دهید. سپس خمیر یوفکا را پهن کنید و روی آن را به کره طعم دار شده آغشته کنید. یک لایه خمیر روی آن قرار دهید و دوباره مقداری کره روی آن بزنید و لایه سوم را قرار دهید.

حالا خمیر را به صورت نواری برش دهید. سوسیس‌ها را به صورت ورقه‌ای ببرید و سپس خمیر را دور سوسیس بپیچید. از کناره سوسیس‌ها را داخل سیخ چوبی فرو کنید. در هر سیخ می‌توانید از ۴ سوسیس استفاده کنید. بعد از آماده کردن همه سیخ‌ها آن‌ها را در روغن سرخ کنید.

۶- فینگر فود سوسیس و سیب زمینی

برای تهیه این فینگر فود باید سیب زمینی را به صورت ورقه‌ای برس دهد و در آب نمک بگذارید تا انعطاف‌پذیر شود. سپس سوسیس را به صورت ورقه‌ای برش دهید. سیب زمینی را از وسط تا کنید و سوسیس را بین آن قرار دهید و با یک خلال دندان سوسیس و سیب زمینی را به هم محکم کنید. حالا سیب زمینی و سوسیس را به همین شکل در روغن سرخ کنید تا آماده شود.

۷- سوسیس سوخاری

برای تهیه سوسیس سوخاری باید به تعداد سوسیس از نان تست استفاده کنید. اطراف نان تست را برش دهید. سوسیس‌ها را نصف کنید و در روغن سرخ کنید. سپس سوسیس‌ها را داخل نان بگذارید. اطراف نان را به تخم مرغ آغشته کنید و سپس آن را در پودر سوخاری قرار دهید. در انتها در روغن سرخ کنید.

۸- سوسیس پنیری

برای تهیه سوسیس پنیری باید سوسیس‌ها را به صورت ورقه‌ای برش دهید و در روغن سرخ کنید. سپس مقداری پنیر پیتزا روی آن‌ها بریزید. سوسیس‌ها را در ظرف مورد نظرتان قرار دهید و یک عدد خیار شور خرد شده و یک زیتون روی آن بگذارید و همه مواد را با خلال دندان به هم متصل کنید.

۹- توپک سوسیس

برای تهیه توپک سوسیس باید خمیر نان باگت را با شیر سرد ترکیب کنید تا نرم شود. سپس سوسیس‌ها را رنده و به خمیر اضافه کنید. می‌توانید کمی جعفری خرد شده نیز به مواد اضافه کنید. حالا مواد را کمی با دست ورز دهید و سپس به صورت توپک درست کنید. نیم ساعت توپک ها را در یخچال بگذارید و بعد در تخم مرغ بغلتانید و به پودر سوخاری آغشته کنید. در انتها توپک‌های سوسیس را در روغن فراوان سرخ کنید.

۱۰- مینی ساندویچ سوسیس

آخرین روش برای سرو کردن سوسیس در مهمانی این است که سوسیس‌ها را به صورت ورقه‌ای برش دهید. سپس نان تست را درست به اندازه سوسیس برش دهید. یک عدد نان زیر و یک عدد نان روی سوسیس قرار دهید و مواد را با خلال دندان محکم کنید. می‌توانید این لقمه‌های کوچک را در ظرف بچینید و با آن‌ها از مهمان‌های خود پذیرایی کنید.


نظر خود را بیان کنید