طریقه استفاده از زاج سفید برای عفونت رحم و تنگی واژن چیست؟

طریقه استفاده از زاج سفید برای کیست تخمدان

استفاده از زاج سفید برای عفونت رحم

زاج سفید برای عفونت رحم و تنگی واژن

استفاده از زاج سفید برای عفونت رحم از قدیم الایام مورد توجه گذشتگان بوده است. بسیاری از زنانی که مرتب دچار عفونت رحم می شوند قطعا درمان عفونت با زاج سفید را امتحان نموده اند. زاج سفید ماده ای معدنی است که به صورت بلوری شکل است. این ماده غنی از سولفات پتاسیم و سولفات آلومینیوم تشکیل شده است. زاج سفید نوع پرکاربرد از انواع زاج ها است که برای عفونت رحم، تنگی واژن و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. امروز در آلامتو طریقه استفاده از زاج سفید برای عفونت رحم و تنگی واژن را تهیه و تنظیم نموده ایم. با ما همراه باشید.

همچنین بخوانید: بهترین قرص برای عفونت رحم زنان و دختران و در دوران بارداری

فواید زاج سفید برای رحم چیست؟

یکی از مهم ترین و پرکاربردترین فوائد زاج سفید برای رحم می باشد. زاج سفید قادر است با عفونت های رحم مبارزه نماید و عمل پاکسازی آن را به خوبی انجام دهد. افراد بسیاری از گذشته این شیوه از پاکسازی رحم را در دستور کار خود قرار داده اند و نتایج موثر آن را مشاهده نموده اند. علاوه بر آن زاج سفید برای تنگ کردن واژن نیز مورد استفاده قرار می گیرد که در ذیل نحوه استفاده از زاج سفید برای ععفونت رحم و تنگی واژن را توضیح خواهیم داد. از آنجا که زاج سفید یک ماده معنی است توصیه می گردد استفاده از آن به منظور رفع عفونت رحم و … با مشورت پزشک طب سنتی انجام گیرد.

فواید زاج سفید برای رحم چیست؟

طریقه استفاده از زاج سفید برای عفونت رحم

استفاده از زاج سفید برای پاکسازی و از بین بردن عفونت رحم به 5 روش صورت می گیرد که در ذیل اشاره ای به آنها خواهیم داشت:

  1. اولین روش پودر کردن زاج سفید و گذاشتن آن داخل رحم است. به این ترتیب کلیه باکتری های عفونی رحم همراه با زاج از واژن خارج می گردند.
  2. دومین روش زاج را با آب خیس کنید و به داخل واژن هدایت نمایید. پس از 10 دقیقه آن را از وازن خارج نمایید.
  3. سومین روش زاج سفید را با آب خیس کنید و روی پارچه نامدار بکشید. پارچه آغشته به زاج را روی واؤن قرار دهید. زاج قادر است عفونت های رحم را به سمت خود بکشد.
  4. چهارمین روش زاج سفید را به صورت پودر درآورید و داخل تشت آبی بریزید. نشستن به مدت 15 دقیقه در تشت اب و زاج تمام عفونت های رحم را خارج می کند.
  5. روش پنجم ترکیب عسل با پودر زاج است. زاج سفید را پودر کنید و در عسل طبیعی بریزید. ترکیب را به خوبی هم بزنید و به داخل واژن هدایت نمایید.
همچنین بخوانید: طریقه مصرف کپسول کلیندامایسین برای عفونت واژن

طریقه استفاده از زاج سفید برای تنگی واژن

استفاده از زاج سفید برای تنگی واژن یکی از موارد مورد بحث است که بسیاری افراد تاثیر آن را گزارش نموده اند. راه های زیادی برای تنگ کردن واژن وجود دارد ولیکن استفاده از زاج یک راه طبیعی و کم هزینه است. زاج به عنوان یک منقبض کننده دارای خاصیت گس مانند است که دیواره داخلی را تحریک و جمع می نماید. ولیکن استفاده از زاج سفید به تنهایی توصیه نمی گردد. زیرا ممکن است قسمت داخلی رحم را جمع و خشک نماید. ترکیب زاج سفید با عسل طبیعی یک ماده موثر برای تنگی واژن و همچنین مقوی رحم است و از بروز عفونت های قارچی جلوگیری می نماید. ترکیب زاج سفید با انواع روغن های طبیعی نیز می تواند انتخاب شایسته ای باشد.

طریقه استفاده از زاج سفید برای تنگی واژن

طریقه استفاده از زاج سفید برای کیست تخمدان

استفاده از زاج سفید برای درمان کیست تخمدان نیز یکی از موارد استفاده از زاج است. کیست تخمدان کیسه های پر از مایع هستن که در دیواره داخلی تخمدان و یا روی آن به وجود می آیند. معمولا اندازه آنها از یک نخود شروع و گاهی به اندازه یک پرتقال نیز می رسد. طب سنتی استفاده از زاج را برای کیست تخمدان توصیه می نماید. برای این منظور یکی از روش های گفته شده در بالا را انتخاب و زاج سفید را به داخل واژن برسانید.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف پماد تریامسینولون اِن اِن برای خارش و عفونت واژن

طریقه استفاده از زاج سفید برای از بین بردن فیبروم

طریقه استفاده از زاج سفید برای از بین بردن فیبروم رحم نیز یکی از موارد استفاده زاج سفید است. فیبروم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از زنان را درگیر خود نموده است. اگر چه علم امروز راه های دارویی بسیاری را برای از بین بردن فیبروم پیشنهاد می دهد. ولیکن روشی که از گذشته ها مورد استفاده قرار می گرفته است استفاده از زاج سفید برای از بین بردن فیبروم می باشد. برای این منظور بهتر است زاج را به صورت پودر درآورید سپس با مقداری عسل ترکیب نمایید و به داخل رحم هدایت کنید. ترکیب پودر زاج سفید با روغن زیتون نیز می تواند بسیار موثر باشد.


نظر خود را بیان کنید