این پک شامل ۵ عدد کرم و صابون می باشد
1 عدد کرم حلزون نقره + 1 عدد کرم حلزون طلا + 1 عدد کرم خاویار مروارید + 2 عدد صابون درمانی مخصوص زیبائی طب میباشد که در این ایام تنها به مدت 14 روز با تخفیف 40% به نسل مشتاق و زیبارو عرضه میگردد.

برای مشاوره رایگان  عدد 110 را به 10007298 ارسال فرمایید.

تماس از ساعت 16 الی 24 با 02537845002

خرید آنلاین

این کرم دارای کلاژن بالایی هست که بازسازی کننده قوی سلولهای پوست و ضد چین و چروک پوست بوده و صورت را صاف ، شفاف ، شاداب و کاملا جوان می کند و داشتن این کرم یک نشانه ی خوب و رویایی برای زیبارویان ایرانی می باشد.

خرید آنلاین

از این کرم هرگز استفاده نکنید مگر این که تحمل حسادت دیگران ، نسبت به پوست صاف و ابریشمیتان را داشته باشید

این کرم حاوی مقادیر زیادی ژل حلزون،(چندین ورق نقره در هر کرم که موجب تاثیر قوی در شفاف سازی و زیبایی پوست دارد

روغن آرگان اصل،روغن جوجوبا،روغن آووکادو و چندین ترکیب موءثر و قوی در زمینه زیباسازی پوست می باشد که ترکیب اینها معجزه طبیعت را برای شما به ارمغان می اورد.

توجه کنید که تمام یا اکثر کرمهای حلزون موجود در بازار از مقادیر کمی روغن حلزون استفاده کرده اند در حالی که در این کرم از خود ژل حلزون به صورت مستقیم و زیاد استفاده شده همچنین دیگر ترکیبات و تدابیر تخصصی آن باعث شده تولید این کرم بیش از یک ماه زمان ببرد

جوانسازی پوست بدون عمل جراحی و خرج های سنگین و با استفاده مداوم از آن چندین سال جوان شوید.مناسب خانمها و اقایان بدون محدودیت سنی

نحوه مصرف : کرم را در هفته سه تا چهار دفعه بعد از غروب آفتاب(اول شب)به موضع مورد نظر بمالید و قبل از مصرف موضع را بشورید و خشک کنید و بعد استفاده کنید.

سایز کرم : حجم مخزن ۵۰ میلی لیتری بزرگ

خرید آنلاین

و آخر اینکه آمار بیش از هزاران مشتری راضی اتفاقی نیست

نمونه رضایت برخی از مشتریان را ببنید

برای مشاوره رایگان  عدد 110 را به 10007298 ارسال فرمایید.

تماس از ساعت 16 الی 24 با 02537845002

خرید آنلاین