همیشه انتخاب مقصد گردشگری ساحلی برای اکثر توریست‌ها در الویت‌های اول قرار دارند. چرا که تفریحات آبی می‌توانند برای تمامی افراد با هر گروه سنی جذاب باشند. یکی از قابل دسترس‌ترین مکان‌ها برای سفرهای ساحلی در نوروز ۹۹ برای ایرانیان مثل هر سال دیگر آنتالیا و بدروم است. به همین جهت در این مطلب سعی کرده‌ایم تا شما را با تورهای نوروزی آنتالیا و تورهای نوروزی بدروم که توسط آژانس مقتدرسیر اجرا می‌شوند آشنا کنیم. پس اگر قصد سفر به یک شهر ساحلی و گذراندن تعطیلات آرام در ایام عید دارید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

تور آنتالیا نوروز ۹۹؛ تجربه سفری ساحلی در آب‌های نیلگون ترکیه

تور آنتالیا نوروز 99 یکی از اولین گزینه‌های سفرهای ساحلی در ذهن مسافران ایام عید است. چرا که آنتالیا با داشتن ساحلی فوق‌العاده زیبا و چشم‌انداز زیبا به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب در بین ایرانیان و حتی سایر کشورها تبدیل شده است.

با داغ شدن بازار گردشگری در آنتالیا، امکانات تفریحی و هتل‌های بسیار زیبایی در آن فراهم شده‌اند. آژانس مقتدرسیر نیز به عنوان یکی از برگزارکنندگان تور آنتالیا با کیفیت بسیار بالا& سعی کرده است تا در تورهای نوروزی آنتالیا نیز با رزرو بهترین هتل‌ها و انتخاب بهترین خطوط هواپیمایی رفاه و رضایت مشتریان را مثل همیشه در الویت اول خود قرار دهد.

فرصتی عالی برای سفرهای ساحلی در نوروز ۹۹

تور نوروزی آنتالیا که توسط آژانس مقتدرسیر برگزار می‌شوند از ۲۷ام اسفند ماه آغاز شده و به صورت روزانه تا ۱۶ام فروردین ادامه دارند. مسافران می‌توانند با توجه به روزهای تعطیلی خود نسبت به رزرو یکی از این تورها از همین الان اقدام کنند. معمولا مدت اقامت تنظیم شده در این تورها به صورت ۶ شب و ۷ روز است. البته این مدت زمان با توجه به درخواست مشتریان می‌تواند کمتر و یا بیشتر شود. پروازهای هوایی در نظر گرفته شده برای سفر مسافران ماهان، قشم ایر، پگاسوس، تیلویند و سان اکسپرس هستند.

اگر تصمیم نهایی خود را برای سفر به شهر زیبا و ساحلی آنتالیا گرفته‌اید قبل از تکمیل ظرفیت‌های تور آنتالیا با کارشناسان آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. آن‌ها راهنمایی‌های لازم را در مورد انواع هتل‌ها، مدت اقامت شما و همچنین ایرلاین مناسب برای سفرتان را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

تور بدروم نوروز ۹۹؛ سفر به مروارید ساحلی ترکیه

بدروم به دلیل ساختمان‌های سفید و ساحل‌های بسیار زیبایش به عنوان مروارید ساحلی ترکیه شناخته می‌شود. تور بدروم یکی از تورهای لوکس به همراه تفریحات آبی در بین مسافران محبوب است. فصل بهار و ایام تعطیلات نوروزی فرصتی عالی برای ایرانیان ایجاد می‌کند تا تجربه این سفر بی‌نظیر را برای خود و خانواده خود رقم بزنند. از این رو در نوروز 99 نیز در لیست بهترین تورهای نوروزی قرار گرفته است.

تور بدروم در نوروز پیش رو به دلیل شرایط آب و هوایی بهاری و دل‌نشین باعث می‌شود تا گردشگران در کنار تفریحات آبی بتوانند به گشت شهری مشغول شوند. مراکز خرید بدروم از دیگر جذابیت‌های این شهر ساحلی است. گردشگران می‌توانند گشتی در این مراکز بزنند و گاهی مغازه‌هایی که تخفیفاتی به دلیل تغییر فصل اعمال کرده‌اند را پیدا کنند.

فرصتی عالی برای سفرهای ساحلی در نوروز ۹۹

اگر بدروم را به عنوان مقصد گردشگری خود در نوروز ۹۹ انتخاب کردید حتما رفتن به یکی از بهترین رستوران‌های بدروم را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید. بدروم به دلیل داشتن دریا غذاهای دریایی بسیار لذیذی دارد که در این سفر شدیدا توصیه می‌شود. حتی اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی نباشید تست کردن آن‌ها در بدروم می‌تواند نظر شما را نسبت به غذاهای دریایی به کلی تغییر دهد.

اقامتگاه‌های سنتی و هتل‌های ۳ ستاره، ۴ ستاره و ۵ ستاره مختلفی در بدروم وجود دارند که توسط آژانس مقتدرسیر ارائه می‌شوند. شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت خود در طول سفر به بدروم انتخاب کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم که در صورت امکان در تور نوروزی بدروم انتخاب هتل‌های ۵ ستاره را در الویت خود قرار دهید. چرا که با این انتخاب می‌توانید در صورت خنک بودن هوا نیز از تفریحات آبی هتل استفاده کنید.

هتل‌های ۵ ستاره پیشنهادی آژانس مقتدرسیر

  • هتل Thor Luxury Hotel
  • هتل Mandarin Resort
  • هتل Titanic Deluxe

برای مشاهده لیست هتل‌های بیشتر حتما با مشاوران آژانس تماس بگیرید. پس اگر عاشق دریا و شهرهای ساحلی هستید و دوست دارید سفری لوکس و به یادماندنی را تجربه کنید حتما به تور بدروم نوروز 99 نیز بیاندیشید. در صورتی که هر گونه سوالی ذهن شما را مشغول می‌کند می‌توانید با آژانس مقتدرسیر تماس بگیرید. آن‌ها به صورت دوستانه و کاملا صمیمی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین در انتخاب تصمیم درست راهنمایی خواهند کرد. کسب رضایت مشتری هدف اصلی ماست.

منبع : ویرلن