قرص پاورفیت برای چی خوبه؟ زمان و طریقه مصرف قرص پاورفیت

طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

قرص پاورفیت برای چی خوبه؟

اگر در مورد خواص و کاربرد قرص پاورفیت و زمان و طریقه مصرف آن سوال دارید، این پست را تا انتها دنبال کنید.

قرص پاورفیت برای چیست؟

قرص پاورفیت یکی از مکمل‌های شناخته شده است که به منظور تقویت سیستم ایمنی تجویز می‌شود. در این پست از آلامتو شرح می‌دهیم قرص پاورفیت برای چی خوبه؟ زمان و طریقه مصرف قرص پاورفیت چیست.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف قرص ال دی بعد از رابطه

قرص پاورفیت برای چی خوبه؟

قرص پاورفیت نوعی مکمل است که محتوای آن شامل ماده موثر قارچ شیتاکه می‌باشد که به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بدن را در مقابل عوامل بیمازی‌زا قوی کند. کپسول پاورفیت تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه می‌باشد و به طرفداران بسیاری دارد. از جمله موارد مصرف این قرص پاورفیت عبارتست از:

  • تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن
  • افزایش قوای جسمی در ورزشکاران و سالمندان
  • کمک به درمان زگیل تناسلی
  • پیشگیری از خستگی زودرس
  • کاهش ریسک ابتلا به تبخال و آفت دهان
  • برای کاهش وزن و لاغری
  • جلوگیری از ریزش مو
  • کاهش کلسترول خون

زمان مصرف قرص پاورفیت

میزان مصرف قرص پاورفیت در موارد مختلف با هم متفاوت است. رایج‌ترین روش های مصرف این مکمل به شرح زیر است:

  • میزان مصرف قرص پاورفیت برای درمان زگیل تناسلی: روزانه ۲ کپسول به مدت ۳ تا ۶ ماه
  • میزان مصرف قرص پاورفیت برای تقویت سیستم ایمنی: روزانه ۲ کپسول حداقل به مدت ۱ ماه
  • میزان مصرف افزایش توان بدنی و سطح انرژی: روزانه ۱ تا ۲ کپسول

در مورد زمان مصرف قرص پاورفیت اگر دو دوز از این قرص در روز به شما توصیه شده است، بهتر است 1 قرص را 30 دقیقه پیش از صبحانه و قرص دوم را 30 دقیقه پیش از ناهار مصرف کنید.

همچنین بخوانید: قرص فلوکونازول ۱۰۰ برای عفونت واژن

قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

شاید بتوانیم بگوییم مهمترین مورد مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی است. علت اصلی خاصیت درمانی آن برای این بیماری، وجود قارچ شیتاکه در محتوای این محصول است. قارچ شیتاکه با دارا بودن ترکیبی فعال به نام هگزوز (AHCC)، قابلیت از بین بردن ویروس پاپیلومای انسانی را دارد.

این قارچ با دارا بودن خواص ضد ویروس، ضد باکتریایی و ضد میکروبی و با ویژگی تقویت کنندگی سیستم ایمنی به کنترل و درمان زگیل تناسلی یا HPV کمک می‌کند. در مورد خواص بی‌نظیر مکمل‌های پاور فیت می‌توان به این موضوع اشاره کرد که اگر به مدت 6 ماه مصرف شود، علاوه بر کمک به درمان زگیل تناسلی، خطر ابتلا به سرطان رحم را نیز کاهش می دهد.

طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

برای افرادی که با هدف درمان زگیل تناسلی این قرص را مصرف می‌کنند، لازم است که حداقل بین 3 تا 6 ماه مصرف را ادامه دهند.

قرص پاورفیت برای ریزش مو

قرص پاورفیت برای ریزش مو نیز تاثیر قابل توجهی دارد. این کپسول دارای خواص آنتی اکسیدانی است که بدن را در مقابل رادیکال‌های آزاد که مخرب سلول‌های بدن هستند و می‌توانند در ریزش مو نیز نقش داشته باشند، مقاوم می کند. به علاوه این قارچ دارای مواد مغذی از جمله سلنیوم، زینک (روی)، ویتامین D و مس است که می‌تواند نقش موثری در پیشگیری از ریزش مو داشته باشد. وجود آمینو اسیدها و پروتئین ها در این کپسول موجب تقویت مو می شود.

همچنین بخوانید: ایا قرص ایروکاست برای سرفه خوب است

قرص پاورفیت برای لاغری

قرص پاورفیت برای لاغری

قرص شیتاکه دارای بتا گلوکان است. بتوگلوکان نوعی فیبر محلول است و به علت دیر هضمی، برای مدت طولانی‌تری در دستگاه گوارش باقی می‌ماند و موجب احساس سیری در فرد می شود. در نتیجه فرد به دفعات کمتری اقدام به غذا خوردن می کند. به این ترتیب قرص پاورفیت برای لاغری عمل کرده و موجب کاهش وزن در مصرف کننده می‌شود.

قرص پاورفیت برای سرماخوردگی

قرص پاورفیت محصولی کامل است که مجموعه ای از مفیدترین قندها از جمله فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز را در خود دارد. این عناصر موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده با این حال در رژیم غذایی معمول به ندرت یافت می‌شوند. به علاوه کپسول پاورفیت بتاگلوکان‌های مهم از جمله لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلفی در خود دارد که در ارتقاء سیستم ایمنی بدن و برای مقابله با سرماخوردگی مفید است.

افرادی که از این مکمل بهره میبرند به میزان کمتری در معرض بیماری‌هایی سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا قرار می‌گیرند. هر قرص پاورفیت دارای 1750 میلی گرم عصاره قارچ شیتاکه است و پلی ساکاریدهای لنتینان، KS₂ و AC₂P می باشد. این مواد مغذی موجب تقویت سلامت بدن و بهبود هر چه سریعتر سرماخوردگی می شود.

قرص پاورفیت برای تبخال

یکی دیگر از خواص قرص پاورفیت برای تبخال و سرعت بخشیدن به درمان آن است. تبخال دارای منشاء ویروسی است و زمانیکه بدن دچار ضعف سیستم ایمنی شود، ظاهر می شود. آفت دهان نیز با وجود آنکه منشاء ویروسی ندارد، ولی بر اثر ضعیف بودن سیستم ایمنی شخص بروز پیدا می‌کند. مصرف قرص پاورفیت سیستم ایمنی را تقویت کرده و در پیشگیری و درمان تبخال و آفت دهان موثر است.

همچنین بخوانید: قرص اورژانسی برای پریود شدن سریع همراه با نحوه مصرف

سخن آخر

امیدواریم این پست از آلامتو با موضوع قرص پاورفیت برای چی خوبه و زمان و طریقه مصرف قرص پاورفیت برای شما همراهان مفید بوده باشد و از خواص این مکمل ارزشمند بهره مند گردید.


نظر خود را بیان کنید