ازدواج بهرام رادان

ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری مدل و بلاگر معروف

بهرام رادان سوپر استار سینمای ایران زاده هشتم اردیبهشت 1358 در 13 فروردین 1401 خبر ازدواج رسمی خود را منتشر کرد. پیچیده شدن آوازه ازدواج بهرام رادان با مدل و بلاگر معروف مینا مختاری باعث شد سیل عظیمی از کاربران فضای مجازی به سمت صفحه شخصی او روانه شوند. تمام کاربران به دنبال فهمیدن اینکه این مسئله حقیقت دارد یا خیر به صفحه بهرام رادان و مینا مختاری دراینستاگرام مراجعه نمودند. در ادامه خبر ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری مدل و بلاگر معروف را بخوانید.همچنین می توانید فیلم عاشقانه بهرام رادان و همسرش مینا مختاری مدل معروف را مشاهده نمایید.

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان سوپر استار سینمای ایران زاده هشتم اردیبهشت 1358 .رادان در حین تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در کالج، در کلاس های بازیگری ثبت نام کرد و در آنجا به عنوان یک استعداد در حال ظهور کشف شد. او اولین استراحت خود را زمانی به دست آورد که برای اولین نقش خود با بازی در فیلم شور عشق فرصت پیدا کرد. این فیلم در گیشه ایرانی موفقیت زیادی کسب کرد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال 2000 بود. رادان از آن زمان در فیلم‌های زیادی بازی کرد و به نامی محبوب در خاورمیانه تبدیل شد،  که اغلب از آن به عنوان یکی از فیلم‌ها یاد می‌شود. پنج ستاره برتر سینمای ایران محبوبیت شدید او باعث شد که مقامات ایرانی در سال 2008 تصاویر او را از روی بیلبوردها ممنوع کنند. در سال 2010، او از سوی سازمان ملل متحد به عنوان اولین سفیر ایران در سازمان ملل در مبارزه با گرسنگی انتخاب شد.او وارد عرصه موسیقی شد و اولین آلبوم خود را با نام The Other Side در سال 2012 منتشر کرد.در ژوئن 2015، رادان در توییتی (به زبان فارسی) از تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده مبنی بر قانونی شدن ازدواج همجنس گرایان حمایت کرد و پس از انتقاد رسانه های تندرو وابسته به دولت، مجبور به حذف این توییت شد و مجبور به عذرخواهی شد. اگرچه گاردین به طور مستقل نتوانست این ادعا را تأیید کند، رسانه های ایران گزارش دادند که رادان برای بازجویی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور احضار شده است، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این کشور فیلم ها و مواد فرهنگی را قبل از انتشار آنها بررسی می کند.

ادواج بهرام رادان با مینا مختاری

بیوگرافی مینا مختاری

اطلاعات دقیقی درباره سن و سال تولد مینا مختاری وجود ندارد.مینا مختاری طراح لباس و صاحب مزونی به نام میمو است که در آن مانتوهای طراحی شده توسط خود را به فروش می رساند . اطلاعات چندانی از زندگی خصوصی مینا مختاری در دسترس نیست.

ازدواج بهرا رادان با مینا مختاری

رابطه بهرام رادان و مینامختاری

بهرام رادان و مینا مختاری مدل مشهور و معروف اینستاگرام به سال های قبل از اوج گیری کرونا و سال 98 باز میگردد در آن دوران تصاویری که از این دو در فضای مجازی منتشر میشد معمولا در یک لوکیشن بود. بهرام رادان در 13 بدر سال 1401 با انتشار ویدیویی عاشقانه خبر ازدواج خود با مینا مختاری را اعلام کرد. همچنین این ویدیو در صفحه مینا مختاری نیز باز نشر شد. در ادامه  این مقاله می توانید ویدیوی عاشقانه بهرام رادان و همسرش مینا مختاری را مشاهده نمایید.

ممنوع التصویری بهرام رادان

هنگام ظهور بهرام رادان در سینمای ایران وی با فیلم سینمایی شور عشق بسیار درخشید و پس از فیلم سینمایی سنتوری یکی برترین فیلم ها با بازی بهرام رادان شناخته شد. بهرام رادان پس یک دوره مشهوریت و محبوبیت نزد مردم توسط وزارت فرهنگ و ارشاد در تلوزیون ممنوع التصویر شد و همچنین این بازیگر ایرانی ممنوع التصویر از روی بیلبورد های درون شهری نیز شد.


نظر خود را بیان کنید