عکس و فیلم مراسم ازدواج گلزار

آخرین اخبار درباره زندگی خصوص محمدرضا گلزار و ازدواج ناگهانی او با آیسان آقاخانی را در ادامه این مطلب از آلامتو بخوانید.

بیوگرافی آیسان آقاخانی زن گلزار

این روزها خبر ازدواج گلزار بازیگر پر حاشیه سینمای ایران و آیسان آقاخانی سوژه بسیاری شبکه های اجتماعی شده است. در این مطلب از آلامتو بیوگرافی آیسان آقاخانی زن گلزار و عکس و فیلم مراسم ازدواج آنها را برای شما همراهان سایت ارائه می کنیم.

  • بیوگرافی آیسان آقاخان زن گلزار
  • نام: آیسان
  • نام خانوادگی: آقاخانی (قاسمی)
  • سن: متولد خرداد سال 1376، 26 سال
  • محل تولد: زنجان
  • محل زندگی: تهران

محمدرضا گلزار بازیگر 46 ساله که اصالت آذری دارد یکی از بازیگرانی است که وقتی صحبت از حاشیه می شود در صدر لیست قرار دارد. اما آخرین خبری که از او مثل بمب ترکید، خبر ازدواجش با دختری 26 ساله است. فاصله سنی زیاد و 20 ساله آنها یکی از موضوعات مورد بحث طرفداران این آقای بازیگر است.

آیسان آقاخانی کیست؟ آنطور که در شایعات شنیده می شود آیسان آقاخانی چند وقتی است که با محمدرضا گلزار در رابطه است و چند باری نیز با هم در اماکن عمومی دیده شده اند، یکی از جنجالی ترین این لحظات حضور محمدرضا گلزار به همراه آیسان آقاخانی در کنسرت گرشا رضایی بود که حالت نشستن دوستانه آنها مورد توجه عکاسان و مردم قرار گرفت. به علاوه شایعاتی نیز وجود مبنی بر اینکه در روزهای ابتلای گلزار به بیماری کرونا، خانم آقاخانی مرتباً به بیمارستان محل بستری او در رفت و آمد بوده است.

در تازه ترین فیلم منتشر شده از آیسان آقاخانی زن گلزار می بینیم که آنها از ساختمانی خارج و در حضور بادیگاردها سوار اتومبیل می شوند و آنطور که در منابع مختلف آمده است آقای گلزار با این کار و انتشار تصاویر خود در لباس دامادی و فیلمی که عروس خانم را با لباس سفید در کنار او نشان می دهد، آب پاکی را روی دست عشاق دلخسته خود ریخته است و ازدواج خود را علنی کرده است.

حواشی زندگی هنری محمدرضا گلزار

ابتدا مختصری از بیوگرافی محمدرضا گلزار بخوانیم. این بازیگر خوش چهره متولد 1 فروردین 1356 در شهر تهران است اما اصالتی آذری دارد. او یک خواهر و برادر بزرگتر از خود به نام های آتوسا و علیرضا و یک برادر کوچکتر به نام بردیا دارد. گلزار از سال 1377 تا کنون در زمینه سینما، موسیقی، خوانندگی، نوازندگی، مدلینگ و مجری گری فعالیت داشته است. گلزار دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او که با فیلم “سام و نرگس” به سینما راه یافت از طریق یکی از مهمترین فیلم هایش یعنی به بوتیک به شهرت رسید. او یکی از پولسازترین بازیگران در سینمای ایران است. به علاوه برخی او را یکی از گرانترین بازیگران مرد سینمای ایران می دانند.

باید بگوییم حواشی زندگی خصوصی و حرفه ای آقای گلزار فراتر از اینهاست. هفته های اخیر ویدئویی از استقبال پرشور هواداران گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد که طرفداران او در تلاش برای یک لحظه دیدن بازیگر مجبوب خود نشان می داد. چندین ساعت پس از وایرال شدن این ویدئو، انتقادات زیادی به سمت او روانه شد که اتهام استفاده از سیاهی لشکر برای نشان داده یک استقبال فوق العاده به او وارد می کرد.

محمدرضا گلزار هم با انتشار ویدویی به این انتقادات عکس العمل نشان داد. با این حال بسیاری از طرفداران هنر و افرادی که از مخالفان او محسوب می شوند، معتقدند که او تبحری در بازیگری ندارد و تا کنون نیز نقش قابل توجهی در سینما نداشته است، به جز فیلم “بوتیک” ساخته حمید نعمت الله.

عکس و فیلم مراسم ازدواج گلزار

این ویدیو به عنوان فیلم مراسم ازدواج گلزار در شبکه های اجتماعی وایرال شده و دست به دست می چرخد. فن پیچ های متعدد این بازیگر نیز با انتشار این ویدیو عکس های دیگر ازدواج محمدرضا گلزار را به او تبریک گفته و عکس هایی از او با کت و شلوار مجلسی به اشتراک گذاشته اند.

عکس آیسان آقاخانی

عکس آیسان آقاخانی

آیسان آقاخانی

aysan aghakhani

عکس آیسان آقاخانی زن گلزار

عکس آیسان آقاخانی زن گلزار

سخن آخر

در این مطلب به ارائه مختصری از بیوگرافی آیسان آقاخانی (قاسمی) زن گلزار اشاره کردیم. اخبار ارائه شده از سایت ها و شبکه های اجتماعی گردآوری شده است و منبع بسیاری از آنها از کاربران شبکه های اجتماعی هستند. برای تایید آخرین اخبار در خصوص ازدواج گلزار، باید منتظر بمانیم تا ببینیم این هنرمند مشهور چه چیزی برای طرفداران خود دارد.


13 دیدگاه

  1. سما

    واقعا که…لازم بود ایقد زیاده روی بشه زنه یه بازیگر چه نیازی بود ایقد بی ملاحضگی. عفت حیای خانومای ایرانی کجاسسسسس

  2. سمانه دادا بی حجاب بودن به معنای این نیست که مال همه ای
    یکم طرز فکر اشتباهت رو درست کن تو دلت میخواد حجاب بگیری بگیر به تو ربط نداره بقیه چجوری میگردن خواستی هم راهنماییشون میکنی نه اینکه قضاوت کنیو تهمت بزنی خجالت بکش

  3. عباس

    به نظر من افتخار نیست انفجار هست آقای گلزار با این عکسها از چشم مردم افتادی

  4. ایلیا

    سلیقه فقط.. معصومه خانم قبلا با دوست من حمید دوست فابریک بودن جالبه / یه برادرم داشت اسمش محمدباقر بود با پسرخالم میگشت زنجان زندگی میکردن درس خونم نبودن اصلا

  5. متینا

    واقعا تاسف… سلبریتی یک کشور اسلامی نبایست اینجور عکسهای بدحجاب خانمش تو فضای مجازی دست به دست شه خدای ناکرده اینحور وانمود نشه که چوب حراج به مالشون میزنن

  6. لاله

    چرا همه عکساش بی حجابه؟ اینجا ایرانه نه دبی

  7. مهدیار

    سلام
    گلزار یک سلبریتی مثل سلبریتی های دوزاری غرب زده دیگه. اینها کم نیستند
    وظیفه قانون گذار هست که این آدمها را کنترل و نظارت کنه
    #شفافیت آرا نمایندگان

  8. شایسته

    خیلی هم عالی با آرزوی خوشبختی برای عروس دوماد و همه دخترپسرهای گلمون

  9. یگانه

    خوشبخت بشن. اما خب ما زیاد ندیدیم بازیگران ازدواج های موفقی داشته باشند.

  10. حخدذرز

    امان از تبلیغات.

  11. Mina

    خوشبخت بشید و عاقبت بخیر

  12. سمانه

    فکر نمیکردم گلزار یه زن بی حجاب بگیره همه عکس های بی حجابش پخش شده، این الان زنه همه اس، خدایا توبه، اللهم عجل لولیک الفرج

  13. پرچیانلو

    اینجا ایران یا اروپا با این عکسهای افتضاح

نظر خود را بیان کنید