اولین عکس رسمی دو نفره تتلو و سحر قریشی

پس از آنکه سحر قریشی برای بازی در  سکانس های سریال نیسان آبی که در ترکیه فیلم برداری می شد به ترکیه رفت. پس از مدتی تصاویر و ویدیو های این بازیگر ایرانی در ویلای امیر مقصودلو یا همان تتلو توسط همین خواننده منتشر شد. پس از ان حواشی و پست های زیادی در فضای مجازی به نام سحر قریشی و تتلو ایجاد شد که باعث شد همه توجه ها به سمت این دو نفر جلب شود. بنابراین همه افراد به دنبال خواندن اخبار و حواشی سحر قریشی و امیر تتلو رفتند. در ابتدا برای همه افراد این یک مسئله گنگ بود که تشخیص حقیقت داشتن یا نداشتن این مسئله کار دشواری بود. اما پس از مدتی تصاویر جدید تری از سحر قریشی در ویلای امیر تتلو منتشر شد. بنابراین حضور او در ویلای تتلو و رابطه این دو با یکدیگر ثابت شده است. در ادامه این مقاله تصاویر جدید تتلو و سحر قریشی را مشاهده نمایید.

رابطه سحر قریشی و تتلو

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.سفر سحر قریشی به ترکیه که همزمان با ضبط سریال «نیسان آبی» به کارگردانی «منوچهر هادی» در ترکیه انجام شد، با حواشی جدیدی همراه شد که برخی از آن رنگ واقعیت به خود گرفت و برخی از آنها در هاله ای از ابهام فرو رفت. این هنرمند ایرانی یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است. تصاویر او با عده ای بازیگران و افراد مشهور منتشر شد که باعث شده است اخبار و حواشی زیادی درباره این بازیگر خانم نوشته شود. در ابتدا رابطه این خانم بازیگر با مهدی طاری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و همچنین امید علومی باعث شد توجه همه افراد به سمت آن جلب شود. عکس های منتشر شده از قریشی و مهدی طارمی حواشی زیادی را ایجاد کرد. پس از آن سحر قریشی رابطه خودش را مهدی طارمی تایید کرد. در حال حاضر سحر قریشی به دلیل بازی در سکانس های سریال نیسان آبی در ترکیه در این کشور حضور دارد. تصاویر منتشر شده از این بازیگر در ویلای امیر تتلو باعث شد همه توجه ها به سمت وی جلب شود.

ازدواج امیر تتلو و سحر قریشی

پس از آنکه تصاویر سحر قریشی و امیر تتلو در ویلای آن منتشر شد برای تمام خبر گذاری ها سوال شد که آیا واقعا تتلو و قریشی قصد ازدواج با یکدیگر را دارند؟ پس از مدتی تتلو پستی را با این عنوان در اینستاگرامش قرار داد که سحر را دوست دارم و رابطه ما جدی و رسمی است. اما پس از آن سپهر قریشی برادر سحر قریشی در مصاحبه با یک خبر گذاری گف: خواهرم تنها برای بازی در سریال نیسان آبی به ترکیه رفته است و پس از مدتی به ایران بر میگردد و تمام تصاویر منتشر شده به این دلیل است که سحر تنها به دعوت تتلو به ویلای او رفته است. رابطه ای بین آن ها نیست و از کسی که برای اولین بار این خبر را منتشر کرده است شکایت خواهیم کرد. چیزی از حرف های سپهر قریشی نگذشته بود که تتلو ( امیر مقصودلو) تصاویر جدیدی را از خودش و سحر قریشی منتشر کرد همرا با یک متنی که رابطه این دونفر با یکدگر را اثبات می کرد.

استوری جدید تتلو و نظرش در مورد گذشته سحر قریشی و ازدواج با او

نظرم هنوزم راجع به ازدواج و بچه دار شدن همونه که بارها و بارها گفتم و به نظرم عشق وجود نداره و بالاخره یه روزی آدما از هم جدا میشن.

اما اینا دلیل نمیشه که حاج خانم رو دوست نداشته باشم . من امروز ایشون رو اونقدری دوست دارم که گذشته ش برام مهم نباشه و اونقدری برام جذاب و کامل هستن که نخوام به شخص دیگه ای فکر کنم.

و راجع به فردا و روزای آینده و راجع به اینکه چی پیش میاد هم هیچی نمیدونم مثل شما که نمیدونید.

ترجیح میدم آینده ی خودم و ایشون رو به دست طبیعت بسپرم ولی خب برای بهتر شدنش هر کاری از دستم بر بیاد انجام میدم !
در ضمن ایشون هم انقدری من رو دوست دارن که گذشته م براشون مهم نباشه!

به نظر من اتفاقا آدما هرچی عين من پرونده شون سیاه تر باشه بخشیدنشون عشق بیشتری میخواد

دقت کنید ! اگه گذشته ی من از نظر شما سیاه هستش پس ایشون اگه واقعا دوستم نداشت نمیتونست گذشته ی سیاهمو نادیده بگیره.

خیلی باید یکی رو دوست داشته باشی که اینهمه حرف مردم رو به جون بخری و بازم طرف رو بخوای و البته همه ی اینا اصلا به شما ربطی نداره ولی میگم که ذهنتون باز شه تو زندگی های خودتون استفاده کنید از این بحث ها !

پیام های تتلو درباره رابطه اش با سحر قریشی

پس از آنکه تصاویر و ویدیو های سحر قریشی در ویلای امیر تتلو منتشر شد و حواشی مبهمی درباره این دو نفر نوشته شد،تتلو پیام های جدی ای را برای کاربرانش قرار داد که می توانید تصاویر آن ها را در زیر مشاهده نمایید:


نظر خود را بیان کنید