بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان

این روزها عکس های عروسی مینا مختاری و بهرام رادان از اخبار داغ شبکه های مجازی شده است. در ادامه این پست می توانید عکس و فیلم عروسی این زوج مشهور را ببیند

بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان و طراح لباس معروف

مینا مختاری همسر بهرام رادان بازیگر مشهور و پرطرفدار سینما و تلویزیون است که در زمینه های طراحی مد و مدلینگ فعالیت دارد. او یکی از بزرگترین طراحان لباس است و خود مالک چندین مزون لباس می باشد.

بهرام رادان و مینا مختاری در 23 فروردین ماه سال 1401 ازدواج خود را علنی کردند. آنها با به اشتراک گذاشت تصویری از سفر به آفریقا در صفحات اجتماعی خود این خبر را به طرفداران خود اعلام کردند. با این حال اخبار غیر معتبر از سفرهای پیشین آنها حاکی از آشنایی بلند مدت آنها می‌داد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی آیسان آقاخانی زن گلزار + عکس و فیلم مراسم ازدواج گلزار

بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان

بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان

مینا مختاری از دوره نوجوانی تمایل زیادی به صنعت مد داشت و با بسیاری از مدل های معروف دنیا آشنایی داشت. او پس از اینکه از دبیرستان فارغ التحصیل شد در کلاس های متعدد ثبت نام کرد، و پس از آن اقدام به راه اندازی فعالیت حرفه ای خود کرد و توانست برند خود را معرفی کند. میمو Memo نام مزون خانم مختاری است که در آن مانتوهایی که طراحی کرده است را به فروش می رساند.

در مورد سن همسر بهرام رادان تا کنون اطلاعاتی منتشر نشده است اما طبق برخی از اخبار شبکه های اجتماعی او بین 25 تا 35 سال سن دارد. اولین بار در سال 2018 اخباری از ارتباط این طراح مد با بهرام رادان منتشر شد.

این خانم مدل و طراح در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارد و پس از ازدواج با بهرام رادان نیز به دنبال کنندگان او اضافه شد. در حال حاضر او بیشت از 200 هزار دنبال کننده در پیج اینستاگرامی خود دارد و با دریافت تبلیغات درآمد بسیاری خوبی کسب می کند. آنطور که اخبار غیر موثق اعلام کرده اند مینا مختاری برای هر تبلیغ اینستاگرامی خود 7 میلیون تومان دریافت می کند. پس اگر او روزانه حتی یک تبلیغ داشته باشد، در ماه رقمی معادل 210 میلیون تومان بدست خواهد آورد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل و همسر رونالدو همراه با عمل های زیبایی

مراسم ازدواج مینا مختاری

مراسم ازدواج مینا مختاری همسر بهرام رادان طراح لباس معروف

مراسم ازدواج مینا مختاری و بهرام رادان در هتل رادیسون کشور گرجستان برگزار شد و تصاویر این جشن باشکوه در 27 تیر ماه 1402 در شبکه های اجتماعی منتشر شد. در این مراسم مینا مختاری دو لباس عروس با مدل های متفاوت بر تن کرد. اولین لباس او پیراهنی با دنباله ای بلند و سیلوئت بود و دومین لباس وی نیز پیراهنی دنباله دار با آستین های توری و سیلوئت پری دریایی بود که هر دو از برند مشهور ستاره میران انتخاب شده بودند. تاکسیدو بهرام رادان نیز از برند بازلی که یک برند خوشنام ایرانی است انتخاب شده بود.

بیوگرافی بهرام رادان

بهران رادان همسر مینا مختاری متولد هفدهم مرداد سال 1358 است. بهرام رادان اصالت اصفهانی دارد. او در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. آقای رادان آخرین فرزند یک خانواده شش نفری است.

او بازیگر، تهیه کننده موسیقی و خواننده است و سابقه هنری قابل توجهی دارد. از مهمترین کارگردانانی که بهرام رادان با آنها همکاری داشته است می توان به داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و … اشاره کرد. او اولین فیلم سینمایی خود با نام “شور عشق” را در سن 21 سالگی تجربه کرد. از دیگر تجربه های بازیگری آقای رادان می توان به “آواز قو” اشاره کرد که برای بازی در آن نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از خانه سینما شد. تازه ترین فیلم بهرام رادان هم مجموعه تهیه شده برای شبکه خانگی بود که محبوبیت زیادی بین خانواده ها پیدا کرد و در آن به زندگی عاشقانه ناصرالدین شاه پرداخته شده است.

رادان در کنار حرفه بازیگری در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد و تصاویر در زمینه کت و شلوار مردانه در مجلات مد دیده می شود.

از حاشیه های زندگی این زوج می توان به حضور آنها در جشن تولد آرش خواننده لس آنجسلی اشاره کرد که ممکن است ممنوع الکاری برای بهرام رادان را به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید: عکس و بیوگرافی جنا اورتگا (ونزدی) و همسرش (سن، قد و وزن)

عکس و فیلم عروسی مینا مختاری و بهرام رادان

عروسی بهرام رادان

ازدواج بهرام رادان

عروسی مینا مختاری و بهرام رادان

عکس عروسی رادان

عکس و فیلم عروسی بهرام رادان و مینا مختاری

سخن آخر

امیدواریم این مطلب از آلامتو درباره بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان و طراح لباس معروف و عکس و فیلم عروسی آنها مورد پسند شما همراهان قرار گرفته باشد.


نظر خود را بیان کنید