طریقه مصرف جینسینگ برای مردان

طریقه مصرف جینسینگ برای مردان در رابطه زناشویی

آیا می دانستید که 52 درصد از مردان در مقطعی از زندگی خود با اختلال نعوظ (ED) دست و پنجه نرم می کنند؟ مصرف جینسینگ یکی از روش های درمان گیاهی برای مقابله با این مشکل است. استفاده از جینسینگ در تقویت عملکرد جنسی و درمان اختلالات جنسی به چین باستان برمی گردد، جایی که امپراتور شن-نونگ پیشنهاد کرد که شباهت ریشه به شکل انسان دلیلی بر خواص تقویت کننده جنسی آن است.

این مقاله مروری بر دو مورد از رایج‌ترین شرایط مربوط به عملکرد جنسی مردان، انزال زودرس و اختلال نعوظ، و خلاصه تحقیقات اخیر پیرامون طریقه مصرف جینسینگ برای مردان و درمان آن‌ها را ارائه می‌کند.

همچنین بخوانید: طریقه استفاده از اسپری لیدوکائین برای خانم ها و آقایان

طریقه مصرف جینسینگ برای مردان

مطالعات علمی ثابت می کند که جینسینگ یک محرک مردانه است. از طرف دیگر، پزشکان TCM، جینسینگ را به عنوان تقویت کننده عملکرد جنسی برای مردان و زنان توصیه می کنند. با توجه به مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، جینسینگ ممکن است میل جنسی مردان را با توانمندسازی او برای مقابله بهتر با استرس بهبود بخشد. این گیاه همچنین می تواند از نوسانات میل جنسی مردان جلوگیری کند.

طریقه مصرف جینسینگ برای مردان می توان متفاوت باشد و بستگی به نوع جینسینگ و اختلال مورد درمان دارد. تهیه دمنوش، استفاده از آن به صورت افزودی به خوراکی ها، مصرف عصاره آن در آب و یا حتی تهیه خمیر جینسینگ برای استعمال موضعی از انواع روش های مصرف است.

طریقه مصرف جینسینگ برای مردان برای اسپرم

ریشه جینسینگ می تواند باروری را با کمک به اسپرم برای حرکت بهتر در دستگاه تناسلی تقویت کند. یافته ها نشان می دهد که افزودن عصاره جینسینگ به یک کرایوژن ممکن است موفقیت درمان باروری را افزایش دهد. همچنین مطالعات پیش بالینی نشان می دهد که جینسینگ تولید و کیفیت اسپرم را افزایش می دهد و اختلالات بیضه را درمان می کند.

روش مصرف جینسینگ برای اسپرم:

برای بهبود کیفیت و میزان اسپرم مقدار 3.4 گرم جینسینگ را به صورت روزانه مصرف کنید. اگر قصد استفاده از عصاره آن را دارید، 500 تا 1000 میلی گرم از این عاصره را به همراه یک لیوان آب مصرف کنید.

طریقه مصرف جینسینگ برای مردان برای نعوظ

اضطراب و استرس برای زندگی جنسی مردان مضر است و با کاهش تستوسترون و افزایش سطح هورمون استرس، ویران می‌کند. همچنین بر سیگنال‌های مغز به آلت تناسلی تأثیر می‌گذارد و به دلیل محدودیت جریان خون به آلت تناسلی، باعث اختلال نعوظ می‌شود.

به این دلایل، ریشه جینسینگ یک درمان موثر است. مرد را قادر می سازد تا نعوظ را برای مدت طولانی تری حفظ کند:

  • کاهش استرس
  • افزایش جریان خون به آلت تناسلی با بهبود سلامت قلب و عروق

روش مصرف جینسینگ برای نعوظ به این ترتیب است:

مواد مورد نیاز:

  • یک قاشق چایخوری ریشه جینسینگ خشک شده
  • یک قاشق چایخوری زنجبیل خشک
  • یک قاشق چایخوری زعفران خشک (نساییده)
  • دو فنجان آب

روش تهیه:

  1. آب را در قوری به جوش بیاورید
  2. ریشه جینسینگ، زعفران و زنجبیل را به آب در حال جوش اضافه کنید
  3. حرارت را کم کرده و اجازه دهید مواد به 10 تا 15 دقیقه بجوشد تا عصاره خود را آزاد کند.
  4. حرارت قوری را خاموش کرده و اجازه دهید 5 دقیقه در همین حال بماند تا دمنوش کمی خنک شود، سپس آن را صاف کرده و میل کنید.
  5. می توانید برای بهتر شدن طعم آن مقدار عسل به دمنوش اضافه کنید. بهترین زمان مصرف آن صبح یا عصر می باشد.
همچنین بخوانید: طریقه مصرف ماینوکسیدیل ۵ درصد برای مو و ریش

طریقه مصرف جینسینگ برای مردان برای زودانزالی

یک مطالعه اورولوژی نشان می دهد که استفاده از خمیر ساخته شده از جینسینگ و سایر مواد گیاهی روی آلت تناسلی یک ساعت قبل از رابطه جنسی باعث تاخیر در انزال و افزایش رضایت می شود. اما برخی عوارض جانبی خفیف مانند احساس سوزش و درد وجود داشت.

طریقه مصرف جینسینگ برای سفتی کمر

طریقه مصرف جینسینگ برای سفتی کمر

یکی از بهترین روش های مصرف جینسینگ برای سفتی کمر ترکیب آن با گیاهان دارویی از جمله زنجبیل، دارچین و عرقیات است که در بهبود قدرت جنسی مردان بهترین نتیجه را داده و کیفیت اسپرم را نیز بهبود می بخشد.

همچنین می توانید به ساده ترین روش مقدار 1 تا 3 گرم ریشه خشک شده جینسینگ را به آب جوش اضافه کرده و سپس شعله را کم کنید و منتظر بمانید تا دمنوش شما به مدت 20 تا 30 دقیقه بجوشد. سپس آن را از روی اجاق بردارید و زمانیکه خنک شد میل کنید. مصرف یک تا دو فنجان از این چای در روز توصیه می شود.

مقدار مصرف جینسینگ در روز

مقداری مصرف جینسینگ در روز در مناسبترین دوز به میزان 900 میلی گرم است. این مقدار دارای عارضه جانبی نیست. مقادیر بیشتر می تواند عوارض همچون بی خوابی داشته باشد.

همچنین بخوانید: طریقه مصرف زنیان برای لاغری شکم و پهلو

بهترین زمان مصرف قرص جینسینگ

اگر قصد مصرف قرص آن را دارید؛ بهترین زمان مصرف قرص جینسینگ همراه با صبحانه و به تعداد یک تا دو کپسول می باشد.

سخن آخر

در این طلب از آلامتو به طریقه مصرف جینسینگ برای مردان اشاره کردیم. به نظر می رسد هر مردی که از اختلال عملکرد جنسی خفیف تا متوسط ​​رنج می برد و به دنبال یک وسیله سنتی، طبیعی و نسبتاً ایمن برای درمان این بیماری است، بهتر است از مکمل جینسینگ استفاده کند.

با این حال، اگر مردی علائم اختلال عملکرد جنسی را به طور منظم یا مداوم تجربه می کند، باید با پزشک عمومی خود برای معاینه تماس بگیرد. اختلال عملکرد جنسی می تواند بر کیفیت زندگی فرد تأثیر بگذارد و گاهی اوقات نشان دهنده یک بیماری زمینه ای جداگانه است.


نظر خود را بیان کنید