با سردشدن هوا، تمایل خانم‌ها برای استفاده از گن‌های لاغری زیاد می‌شود. آنها دیگر دغدغه گرما و عرق‌کردن ندارند و از فرصت استفاده می‌کنند تا حداقل به این روش چند سایز کم کنند و موضعی لاغر شوند. اگر شما نیز از طرفداران این نوع لباس‌ها هستید، قبل از خرید به این 8 توصیه عمل کنید.

گن لاغری

 

 

1-فریب شعارهای تبلیغاتی را نخورید

«درمان سلولیت یا چاقی موضعی به‌و‌سیله میکروماساژهای ملایم و دائمی که باعث افزایش جریان خون و لنف در لایه ‏های زیرین پوست، سوزاندن کالری بیشتر در ماهیچه‏ها و در نتیجه از بین رفتن چربی‏های انباشته (سلولیت) طی چند روز می‌شود…»؛ «کاهش توده چربی، افزایش صافی، نرمی و قابلیت کشسانی پوست، کاهش سایز دور کمر، باسن و ران، کاهش چین‏های ایجادشده روی شکم و ران، برطرف‌سازی استریا، بهبود و اصلاح جریان خون، اصلاح دفرمیتی بدن بدون احساس سنگینی و درد…» این تبلیغات واقعا اغواکننده‌اند و هر فردی را به خرید گن‌های لاغری برای داشتن اندامی زیبا تشویق می‌کنند اما این شعارها تا چه حد حقیقت دارند؟ قبل از خرید بهتر است در مورد خصوصیات واقعی گن‌ها و تاثیر آنها تحقیق کنید.

2-بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز نخرید

هرگز فقط به برچسب یا مارک یک لباس و نوشته‌های روی آن یا حتی صحبت‌های فروشنده یا یک دوست اعتماد نکنید. قبل از خرید، حتما آن را تن کنید. ممکن است سایز شما و سایزی که روی لباس نوشته شده، یکی به نظر برسد اما یک سایز کوچک‌تر یا بزرگ‌تر مناسب شما باشد. بعد از پرو، اندازه‌ای که در آن احساس راحتی بیشتری دارید، انتخاب کنید.

یکی از اشتباه‌های رایج خانم‌ها، انتخاب گن کوچک‌تر از سایز خودشان است. این کار باعث بروز چین‌های ریز روی پوست می‌شود، درحالی که انتخاب گن مناسب به صافی پوست کمک می‌کند.

3-سفید نخرید

هرگز گن سفید رنگ انتخاب نکنید. بهترین رنگ برای لباس‌های زیر فرم‌دهنده، کرم و مشکی است. حتی زیر یک لباس سفید نیز گن کرم‌رنگ زیباتر است.

4-لباسی را که برای آن گن می‌خرید، همراه ببرید

اگر قرار است گن را با لباس خاصی تن کنید (لباس عروس یا مجلسی) حتما لباس را هنگام پرو گن همراهتان ببرید. گاهی پوشیدن گن همراه این‌گونه لباس‌ها به جای اینکه اندام را زیباتر نشان دهد، آن را نازیبا جلوه می‌دهد. ممکن است خط کمر گن از روی لباس مشخص باشد یا گن باعث لاغرشدن یک اندام و بیرون‌زدن گوشت و پوست در ناحیه‌ای دیگر شود. در ضمن اگر لباس همراهتان باشد، می‌توانید گن را با قد و رنگ آن هماهنگ کنید.

5-به جنس پارچه دقت کنید

بهتر است گن از جنس لیزی مثل مخلوطی از پلی‌استر و اسپاندکس باشد. ابریشم و ژرسه نیز مناسب هستند که خط دوخت آنها از روی لباس مشخص نمی‌شود.

6-به شکل بدنتان توجه کنید

لباس‌های زیر فرم‌دهنده مختلفی در بازار موجود است. برخی از انواع آنها تمام اندام را جمع می‌کنند اما برخی دیگر قسمت سینه یا باسن را نمی‌پوشانند، بنابراین با توجه به اندازه اندام خود گن مناسبتان را انتخاب کنید.

7-فقط گاهی بپوشید

گن معمولا انجام حرکات بدن و کشسانی پوست را کاهش می‌دهد پس از آن در برخی از شرایط و موقعیت‌ها استفاده کنید. فراموش نکنید فقط پوشیدن گن به لاغرشدن کمک نمی‌کند بلکه این لباس‌ها می‌توانند برای چند ساعتی یکی، دو سایز شما را لاغرتر نشان دهند. اگر می‌خواهید واقعا سایز کم کنید، باید به فکر رژیم غذایی صحیح و ورزش باشید.


1 دیدگاه

  1. nafas

    hame be man migan motanasebi vali khodam mikham laghar basham fekr mikardam jedan laghar mikonan alan monsaref shodam

نظر خود را بیان کنید