دعای چشم زخم روی تخم مرغ

تخم مرغ شکستن برای چشم زخم

از قدیم الایام تخم مرغ شکستن برای چشم رخم بین ایرانیان مرسوم بوده و امروزه نیز جزئی از عقاید مردم می باشد. چشم زخم به نقل از بزرگان دین در بسیاری از روایات آمده است و حتی در دنیای امروزی که همه مباجث بر پایه علم پیش می روند نیز وجود چشم زخم به لحاظ علمی به اثبات رسیده است. یکی از راه های رفع چشم زخم تخم مرغ شکستن است که آداب خاصی داشته و بسار مجرب می باشد. امروز در این مطلب از آلامتو طرز تخم مرغ شکستن برای چشم زخم همراه با دعای چشم زخم روی تخم مرغ را برای شما عزیزان تهیه و تنظیم نموده ایم. امید است مورد توجه قرار گرفته و مفید و موثر واقع گردد.

همچنین بخوانید: دعای چشم نظر یا چشم زخم قوی از بهجت

طرز تخم مرغ شکستن برای چشم زخم

تخم مرغ شکستن برای چشم زخم دارای آداب خاصی است که فرد چشم خورده و فردی که اقدام به شکستن آن می نماید ملزم به رعایت آنها هستند. البته شکستن تخم مرغ به روش های مختلفی صورت می گیرد که در ذیل به دو روش تخم مرغ شکستن برای چشم زخم اشاره خواهید داشت:

روش اول:

در این روش ابتدا فردی که در زمینه شکستن تخم مرغ برای چشم زخم دارای تبحر است تخم مرغی را در دست گرفته و در حالی که بر محمد و آل محمد صلوات می فرستد تخم مرغ را دور سر فرد چشم خورده می چرخاند. سپس تخم مرغ را ابتدا به وسط پیشانی بین دو ابرو و سپس به کف دست راست و پس از آن به کف دست چپ فرد چشم خورده مالیده و با یک تکه زغال یا مداد با نام بردن اسامی افرادی که فرد چشم خورده را دیده و یا با وی در ارتباط بوده اند یک خط یا گردی کوچک روی تخم مرغ درج می نماید. به طوری که به ازای هر یک نفر یک خط یا گردی روی تخم مرغ کشیده می شود.

سپس مجددا تخم مرغ را به پیشانی ما بین دو ابروی فرد چشم خورده مالیده و پس از آن به ترتیب به کف دست راست و کف دست چپ وی مالیده و صلوات می فرستد. در این زمان روی تخم مرغ یک پول که در قدیم از پول های سکه ای استفاده می کردند قرار داده و آن را در بالای ظرفی می گیرد سپس در حالی که انگشت شصت روی پول قرار دارد و بقیه انگشتها حلقه بر دور تخم مرغ هستند اسامی مذکور را مجددا نام برده و هر زمان که با نام بردن شخص خاصی تخم مرغ شکست آن فرد همان کسی است که فرد چشم خورده را چشم زده است.

روش دوم:

روش دوم تخم مرغ شکستن برای چشم زخم نیز مانند روش اول دارای آداب خاصی می باشد. به این ترتیب که ابتدا فرد چشم خورده ایستاده و شما یک تخم مرغ را در دست گرفته و در حالی که سوره توحید را قرائت می نمایید به سر وی بمالید. سپس تخم مرغ را به شانه راست وی مالیده و سوره توحید را قرائت نمایید. پس از آن تخم مرغ را به شانه چپ وی مالیده و سوره توحید را قرائت نمایید. در انتها مجددا تخم مرغ را به سر فرد چشم خورده مالیده و دعای آمده در ذیل را بخوانید:

“بسم اللهِ الَّذی لایَضُرُّ مَعَ اِسمِهِ شَیءٌ فی الارضِ و لا فی السَّماء و هُوَ السَّمیع العَلیم”

تخم مرغ را مجددا به شانه راست مالیده و دعای فوق را بخوانید. سپس تخم مرغ را به شانه چپ فرد چشم خورده مالیده و دعای فوق را بخوانید. سپس تخم مرغ را به دست راست فرد داده و بگویید تخم مرغ را فوت نماید. در این زمان هفت مرتبه بگویید: یا الله یا رب یا حفیظ یا مانع و بگویید فرد چشم خورده مجددا به تخم مرغ فوت نماید. اکنون ظرف آبی را بین پاهای فرد چشم خورده قرار داده و تخم مرغ را در ظرف بشکنید. سپس محتویات ظرف را دور بریزید.

همچنین بخوانید: متن چهار قل برای چشم نظر

تخم مرغ شکستن برای چشم زخم

دعای چشم زخم روی تخم مرغ

یکی از دعاهای مجرب که برای رفع چشم زخم بسیار مجرب می باشد دعای آمده در ذیل است که تجربه شده و بسیار موثر و مجرب واقع شده است.

“بسم الله الرحمن الرحیم بسم الله ابراهیم خلیل الله وموسی کلیم الله وعیسی روح الله و محمد صلی الله علیه و اله حبیب الله و رسول الله لو انزلنا هذا القران علی جبل لرایته خاشعا متصدعا من خشیة الله و تلک الامثال نضربها للناس لعلهم یتفکرونیا فتاح یا رضوان وعسی الله ان یجعل بینکم و بین الذین عادیتم منهم مودة و الله قدیر والله غفور رحیمدعای دیگر :بسم الله وبالله و من الله و الی الله و فی سبیل الله اللهم الیک اسلمت نفسی والیک وجهت وجهی والیک فوضت امری فاحفظنی بحفظ الایمان من بین یدی و من خلفی و عن یمینی و عن شمالی و من فوقی و من تحتی و ادفع عنی بحولک و قوتک فانه لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیمدعای دیگر:اعوذ بعزة الله واعوذ بقوة الله واعوذ بقدرة الله واعوذ بنور الله واعوذ بعظمة الله واعوذ ببهاء الله واعوذ بجمع الله و اعوذ بکل الله و اعوذ بعغو الله واعوذ بغفران الله واعوذ برسول الله واعوذ بالائمه علیها سلام علی ما نشاء من شر ما تجد اللهم رب المطیعین”

همچنین بخوانید: معوذتین برای رفع چشم زخم و ابطال سحر

چگونه بفهمیم چه کسی چشم زده است؟

شاید برای شما چنین سوال پیش اید که از کجا بفهمیم چه کسی فرد چشم خورده را چشم زده و یا چشم زخم کرده است. برای این منظور دو روشی که برای شکستن تخم مرغ در بالا گفته شد را مطالعه نموده و با انجام دادن مرحله اول خواهید دریافت که فرد را چه کسی چشم زده است.


نظر خود را بیان کنید