سحر قریشی در ویلای امیر تتلو

سحر قریشی در ویلای امیر تتلو

سحر قریشی بازیگر مشهور سینما و تلوزیون ایران باز هم خبر ساز شد. این بازیگر پر حاشیه نامش در کنار نام های بسیاری آورده شده. مدتی پیش تصویر سحر قریشی با مهدی طارمی منتشر شد که حواشی بسیاری را ایجاد کرد. همچنین اخبار کذبی درباره ارتباط او با بازیگران و افراد مشهور دیگر نیزمنتشر شد. اما حالا پس از تصاویر و ویدیو های منتشر شده توسط امیر تتلو مشخص شد که سحر قریشی با امیر تتلو دررابطه است.

ویدیو سحر قریشی در ویلای امیر تتلو

رابطه سحر قریشی و امیر تتلو

پس از آنکه امیرتتلو در اینستاگرام خود ویدیویی با محتوای درست کردن آتش توسط سحر قریشی منتشر کرد، اخبار و حواشی بسیاری نیز منتشر شد. برخی می گویند سحر قریشی برای همیشه ایران را ترک کرده است. برخی دیگر می گویند سحر قریشی به دلیل ازدواجش با امیر تتلو از ایران به ترکیه مهاجرت کرده است.

سحر قریشی در ترکیه

گفته می شود که سحر قریشی به دلیل تتوی مشخص شده روی دستش برای همیشه ممنوع الکار خواهد شد. اما با توجه به وضعیت خوب او در سینمای ایران گمان نمی رود که قریشی قصد ترک ایران و سینمای آن را دارد زیرا او امروزه پیشنهادات بسیار خوبی در فیلم های جدید با کارگردان های به نام دارد. همچنان که سحر قریشی در سریال نمایش خانگی نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی بازی می کند. و این سریال نیز در حال پخش است.

ازدواج سحر قریشی با تتلو 

ازدواج سحر قریشی با تتلو

گفته می شود که سحر قریشی برای ازدواج با خواننده معروف پاپ یعنی امیر تتلو از ایران رفته است و دیگر باز نمیگردد. اما طبق گفته حسین فرحبخش، تهیه‌کننده و کارگردان سینما، پنجشنبه ۲۸ بهمن در برنامه سینما معیار در رادیو سحر قریشی از دو یا سه ماه قبل گفته است که برای ازدواج به ترکیه می رود و باز میگردد.

ماجرای جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو

پس از انتشار ویدیو آتیش بازی سحر قریشی توسط امیر تتلو که در خانه او در ترکیه رخ داده بود گفته می شود که این دو وارد رابطه عاشقانه شده اند. برخی کاربران فضای مجازی معتقد اند سحر قریشی به دلیل جذب دنبال کننده های یوتیوب خود اجازه انتشار این ویدیو را داده است و برخی کاربران دیگر معتقد اند سحر قریشی برای همیشه ایران را ترک کرده است و تنها برای اعلام رابطه خود با تتلو و ازدواجشان این ویدیو را انتشار داده است. در برخی از مطالب خبری گفته شده است که سحر قریشی برای بازی در سکانس هایی از سریال نیسان آبی که در ترکیه گرفته شده است ،در ترکیه حضور داشته و به دعوت امیر تتلو این خواننده جنجالی وارد ویلای وی شده است.

ماجرای جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو 

شایعه ازدواج تتلو با سحر قریشی

در برخی از رسانه ها گفته می شود که تتلو و سحر قریشی در رابطه عاشقانه بایکدیگر هستند و قصد ازدواج دارند کما اینکه امیر تتلو از قبل علاقه خود به سحر قریشی را مطرح کرده بود. برادر سحر قریشی گفته است: هیچ رابطه ای میان خواهرم و امیر تتلو وجود ندارد و به زودی از رسانه ای که این خبر را پخش کرده است شکایت خواهیم کرد.


نظر خود را بیان کنید