خانم های ورزشکار و ورزش دوستی که در مشهد به دنبال بهترین باشگاه ورزشی می گردید، ما به شما مجموعه ورزشی پرداد، را پیشنهاد می کنیم. در مشهد، باشگاه های زیادی وجود دارد اما همه ی ما بهترین ها رو ذاتا دوست داریم. به همین خاطر تصمیم گرفتیم به شما خانم های مشهدی، یک باشگاه مجهز و پیشرفته را معرفی کنیم.

باشگاه ورزشی پرداد که اختصاصا ویژه بانوان است از ساعت 7:30 صبح بصورت یکسره تا 10 شب کلاس های مختلف ورزشی را برگزار می کند. کلاس هایی پرنشاط با مربیان حرفه ای و با تجربه که همراه با دانش ورزشی شما را به سمت سلامتی و تندرستی هدایت می کنند.

کلاس های ورزشی با در نظر گرفتن آمادگی بدنی، روحیه و سلیقه ورزشی و زمان هایی که شما برای ورزش و فعالیت بدنی اختصاص داده اید، توسط مشاوران باشگاه تنظیم می شود. در ابتدا لازم است هدف خود را برای ورزش کردن مشخص کنید، یعنی اضافه وزن دارید و می خواهید لاغر شوید؟ یا لاغر هستید، می خواهید کمی چاق شوید؟ و یا به دنبال داشتن اندامی متناسب و ورزشی (فیتنس) هستید. با توجه به خواسته شما رشته های ورزشی به شما پیشنهاد می شود.

از مهم ترین دلایل انتخاب باشگاه ورزشی پرداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت، آرامش، برخورد مناسب پرسنل، مربیان حرفه ای و با اخلاق، مدیریت قوی، تجهیزات پیشرفته ورزشی، سالن های مجزای ورزشی، پارکینگ اختصاصی، سونا، حوضچه آب سرد، حمام، ماساژ، کافی شاپ، دو رختکن مجزا در طبقه بالا و پایین، سیستم تهویه هوا و هواساز پیشرفته، نورپردازی زیبا و بسیاری از امکانات دیگر.

برخی رشته های ورزشی: اسپینینگ، تی آر ایکس، بادی بیوتی‌(ورزش تخصصی شکم و پهلو)، بادی پامپ، ایروبیک، ایروفیتنس، پیلاتس، بدنسازی، فیتنس و رشته های جدید و روز دنیا

آدرس: مشهد – بلوار وکیل آباد – بین وکیل آباد 5 و 7 – مجموعه ورزشی پرداد

تلفن: 36146566 – 36012568

سایت: http://www.PardadGym.ir