کیف و ساعت قهوه ای در استایل زنانه

هر خانمی فرم بدن و سایز متفاوتی دارد. بنابراین، چگونه می‌توانید لباسی را پیدا کنید که برای فرم بدن شما جذاب باشد؟ نکته اصلی در این مورد این است که از فرم بدن خود آگاه باشید و بتوانید از مد برای برجسته کردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود استفاده کنید. وقتی یاد می‌گیرید چگونه بر اساس فرم بدن خود، لباس‌هایتان را انتخاب کنید می‌توانید کمد لباسی مملو از لباس‌های جذاب و زیبا داشته باشید که همیشه به پوشیدن آن‌ها علاقه‌مند باشید. در ادامه با اصول مهم برای انتخاب لباس زنانه بر اساس فرم بدن آشنا می‌شوید.

اندام سیبی‌شکل

هنگامی‌که قسمت بالاتنه بدن شما نسبت به پایین‌تنه سنگین‌تر باشد، این یعنی از اندام سیبی‌شکل برخوردار هستید. افرادی که دارای این اندام هستند معمولا شانه‌های پهن و خط سینه بزرگتری دارند. به همین دلیل به نظر می‌رسد وزن فرد در نیم‌تنه او جمع شده است. ازآنجایی‌که در این اندام، بیشتر وزن و تمرکز در بالای باسن قرار دارد قسمت نیم‌تنه سنگین‌تر از بقیه بدن به نظر می‌رسد. بنابراین، مهم است که توجه را از این قسمت دور کنید و نقاط قوت بدن خود را برجسته کنید.

شما لازم است زیبایی پاهای خود را به رخ بکشید و برای این کار می‌توانید پیراهن‌هایی با یقه‌هفت بپوشید تا از این طریق قسمت بالاتنه بدن خود را باریک نشان دهید. لباسی که در بالا چسبان و در پایین گشاد است لباس ایده‌آلی برای اندام سیبی‌شکل است. پیراهن‌هایی که طرح چاپی دارند یا کت‌هایی که طرح گل دارند را بپوشید تا لایه‌ای را برای تغییر تمرکز اضافه کنید. لباس‌های تک‌رنگ، لباس‌های با رنگ تیره، پیراهن‌هایی که آستین آن‌ها کامل است یا پیراهن‌هایی که آستین 4/3 دارند و همچنین تاپ‌ها گل‌دار نیز لباس‌های مناسبی هستند.

اندام ساعت شنی

استایل مناسب برای اندام ساعت شنی

این فرم بدنی از همه متعادل‌تر است و در آن، بالاتنه و پایین‌تنه با یکدیگر متناسب‌اند و همچنین، کمر باریک است. اگر اندام شما نیز ساعت شنی است لازم است به دنبال لباسی باشید که دقیقا ظاهر شما را نشان می‌دهد. این اندام بسیار زیباست. بنابراین، درست جلوه دادن آن اهمیت زیادی دارد.

لباسی را تهیه کنید که انحنای بدن شما را نشان دهد. لباس‌هایی که کمر باریک هستند برای شما بسیار مناسب‌اند. همچنین می‌توانید برای نشان دادن کمر باریک خود از کمربند استفاده کنید. نیازی به گفتن نیست که لباس چسبان برای شما فوق‌العاده است. شما می‌توانید با خرید اینترنتی، بررسی قیمت لباس‌های مختلف و مدل های جدید و شیک مانتو در انواع مجلسی یا اسپرت زنانه بهترین تصمیم را برای خرید لباسی بگیرید که برای اندام ساعت شنی مناسب است.

اندام گلابی‌شکل

در اندام گلابی‌شکل، پایین‌تنه پهن‌تر از بالاتنه است. اگر اندام شما گلابی‌شکل است به این معنی است که باسن و ران شما ازنظر بصری بزرگتر از قسمت بالای بدن شماست. این بدن در حال حاضر، بسیار محبوب است. بنابراین، اگر فرم بدن شما به‌صورت طبیعی گلابی‌شکل است بسیار خوش‌شانس هستید. مزیت این فرم بدن این است که اگر به‌درستی لباس بپوشید می‌توانید این توهم را در دیگران ایجاد کنید که اندام ساعت شنی دارید. شانه‌های شما باریک و باسن شما پهن است. همه کاری که در این شرایط باید انجام دهید ایجاد تعادل است.

شلوارهای گشاد، دامن ای- لاین یا تاپ‌های طرح‌دار یا چین‌دار که بالاتنه را تقویت می‌کنند عالی به نظر می‌رسند. شلوار جین چسبان با تاپ گشاد نیز می‌تواند موجب شود که اندام شما مانند اندام ساعت شنی به نظر برسد. تاپ کوتاه، لباس یقه‌هفت، لباس‌های یقه‌باز و یقه‌قایقی نیز می‌توانند موجب متعادل شدن اندام شما شوند.

اندام مستطیلی شکل

انتخاب لباس بر اساس فرم بدن

در اندام مستطیلی شکل معمولا بدن از شانه‌ها تا لگن به‌خوبی با یکدیگر متعادل است. اگر فرم بدن شما این‌گونه است لازم است بدانید بازوها و پاها دارایی مهم شما هستند. بنابراین، بر تقویت این اعضای بدن تمرکز کنید. این اندام مانند اندام ساعت شنی است اما بدون کمر باریک. دامن‌های ای- لاین، تاپ‌های چین‌دار و لایه‌ای را انتخاب کنید.

پیراهن‌های بدون آستین و بی‌یقه می‌توانند انتخاب‌های بسیار مناسبی باشند. کت، کاپشن و شنل بلند را نیز فراموش نکنید. اگر فرم بدنتان مستطیلی است لازم است در خرید انواع پیراهن مجلسی کوتاه یا بلند علاوه بر قیمت به فرم بدن خود نیز توجه کنید و بررسی کنید که آیا لباسی که انتخاب کرده‌اید با اندام شما تناسب دارد یا خیر.

اندام مثلث وارونه

ورزشی‌ترین فرم بدن، اندام مثلث وارونه است. اگر اندام شما این‌گونه است شانه‌هایتان بسیار پهن‌تر از باسنتان است. بنابراین، مهم است که بر نمود باسن خود بیشتر تمرکز کنید و سعی کنید بر ایجاد تعادل تمرکز داشته باشید. شلوار جین راسته و لباس‌هایی که به‌طور طبیعی ظاهر V معکوس دارند، لباس‌هایی هستند که برای اندام شما مناسب‌اند.

دامن تنگ و جین چسبان همراه با هر لباسی برای بالاتنه برای شما مناسب است. بااین‌حال، مطمئن شوید که لباسی که برای بالاتنه خود در نظر می‌گیرید لایه‌بندی نداشته باشد یا بالاتنه شما را برجسته‌تر نمی‌کند زیرا به این امر نیازی ندارید. همچنین، پیراهن‌هایی که یقه‌هفت هستند می‌توانند باعث شوند که شانه‌هایتان باریک‌تر نشان داده شوند.

درنهایت، آگاهی از فرم بدن خود به شما کمک می‌کند که استرس کمتری برای لباس خریدن داشته باشید. از سوی دیگر، با آگاهی از فرم بدن خود از این موضوع نیز آگاه می‌شوید که اگر یک لباس به شما نمی‌آید بدین معنی نیست که اندام شما نامتناسب است. لازم است بر روی این موضوع کار کنید و از آنجایی‌که هر لباس برای برخی افراد مناسب است مهم است بدانید که چه لباسی برای اندام شما مناسب است و چگونه باید لباس‌ها را با هم ست کنید.

مقاله مرتبط: بهترین فروشگاه خرید پارچه مانتو ارزان