تعبیر خواب هدیه گرفتن

دیدن هدیه گرفتن در خواب به چه معناست؟

تعبیر دیدن هدیه گرفتن در خواب چیست؟

هدیه گرفتن

هدیه دادن و هدیه گرفتن در خواب به گفته معبرین اسلامی و غربی نیکوست. ابن سیرین بیان می‌کند اگر در رؤیا مشاهده کردید که به کسی هدیه می‌دهید به اندازه هدیه‌ای که فرستادید خیر و منفعت دریافت خواهید کرد.

امام صادق (ع) نیز دریافت هدیه را نیکو می‌داند به خصوص اگر آن هدیه گوشت باشد.

ابراهیم کرمانی گوید: هدیه فرزند بود.

جابرمغربی گوید: اندیشه و فکر بود.

لوک اویتنهاو می‌گوید: هدیه: از شما چیزی دزدیده خواهد شد.


هدیه دادن

آنلی بیتون: دادن هدیه تولد در خواب به دیگران، نشانه برخورداری از احترامات ناچیز است.

لیلا برایت می‌گوید: هدیه دادن در خواب، بیانگر موفقیت در انجام کارها می‌باشد.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب طلا

هدیه گرفتن

تام چت ویندو می‌گوید: هدیه دریافت داشتن در خواب نشان فرزند است.

آنلی بیتون می‌گوید: دریافت هدایای مربوط به جشن تولد در خواب، نشانه استعدادهای هنری است.

هانس کورت می‌گوید: اگر در خواب مشاهده کنید که هدیه‌ی تولد دریافت می‌کنید، بیانگر آن است که روزهای خوشی در انتظار شما است.

لوک اویتنهاو: هدیه گرفتن: بهبودی در روابطتتان

منبع: کتاب بانک جامع تعبیر خواب


جابر مغربی میگوید چنان چه خواب ببینی از فرد فوت شده ای سوغات بسته و یا کادویی دریافت میکنی این نماد یک حرکت و یا فعالیت جدید برای شماست که توام با شادی سلامت موفقیت است  بطور مثال اگر به تازگی وارد یک معامله ی جدید کاری شده اید و یا تصمیم گرفته اید به زندگی خود با تصمیمات جدید رونق ببخشید و یا چنان چه قصد دارید زندگی تازه ای را آغاز کنید با دیدن چنین رویایی میتوانید امیدوار باشید که در کار شما خیر رونق و برکت است و بدون دردسر و مشکل تا انتها پیش خواهید رفت.


☺ تعبیر خواب «هدیه گرفتن» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «هدیه گرفتن» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.


48 دیدگاه

  1. Ana

    سلام من خواب دیدم که دختر عموم برام ی روسری و شال آورده و گفته که سوغات کربلاست که با عموم که تازه فوت کرده رفته بوده و برام هدیه آورده

  2. مریم

    سلام ممنون که خوابم رو تعبیر میکنید شب جمعه امشب یکساعت مونده به اذان صبح خواب مادر خدا بیامرزم دیدم یه لباس آبی گلدار بهم داد گفت بپوش ببین اندازت میخوام بدمش به تو من پوشیدم اندازم بود گفت خوبه بهت میاد اندازت بعد یه ا هی کشید به دو تا لباس سفید مشکی که تو اتاق گذاشته بود نگاه کرد انگار میخواست اونا رو به من بده منم نگاه کردم لباس هارو بعد چند دقیقه از اتاق اومدم بیرون تو دهنم انگار کف خمیردندون بود دهنم شستم توی حیاط قدیمی که خونمون بود جایی که مامانم وقتی زنده بود خونه بچگی هام ..من در طلاق گرفتم مجدد دارم ازدواج میکنم یعنی این خواب ربطی به این قضیه داره ایشون اومده به خوابم ؟

  3. سونيا

    سلام خواب ديدم دو تا گوشواره طلا و دو تا دستبند طلا با يك گوشى كادو گفتم كه بكى از گوشواره ها ته گوشى و يكى آويز بلند بود و دستبندها هم يكى خيلى پهن بود ممنون مى شم تعبير كنيد

    • تعبیر خواب

      با سلام
      تمامی این ها که در خواب دیده اید الگوهایی خوبی برای دیدن خواب هستند و ازاین رو خوابی خیر برای شما می تواندباشد که نشان از ان است که رابطه ای خواهید داشت که به واسطه ی آن برای شما خیری عظیم در انتظار خواهد بود.
      سربلندو پیروز باشید

  4. Ebrahim yuosofzsi

    من خواب دیدم که از جانب خداوند ج برای دخترم انگشترنقره با نگین نقره یی رنگ در پاکت سفید وکلان هدیه داداه شد
    لطفا”نظر خود را برایم بنویسید از لطف تان خیلی ممنونمEbrahim

    • تعبیر خواب

      با سلام
      هدیه گرفتن در خواب بسیار خیر است و می تواند نشانی از ان باشد که برای شما خیری رسد که مسئولیتی هم به همراه دارد و از این رو بسیار خوب است.
      سربلند و پیروز باشید

  5. فاطمه

    پدرم خواب دیده به دخترم که ۷ ماهشه یک روسری سفید و زیبا و گروه قیمت هدیه داده

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر این خواب باید بدانید که ممکن است به این معنا باشد که ایشان را خیر و منفعتی در راه است که بسیار نیکو است.
      سربلند و پیروز باشد

  6. فریبا

    دوستم خواب دیده تو یه مجلسی نشسته بوده مامان بزرگم که دوماهه فوت کرده براش غذا کشیده دوتا گوشت هم کنارش گذاشته گفته اینم بده به فریبا یعنی به من بعد یه لباس رنگارنگ هم داده به دوستم گفته اینم بده به فریبا اومدم دادم بهت و پوشیدی و میرقصیدی.

    • تعبیر خواب

      با سلام
      در تعبیر خواب گرفتن چیزی از مرده در خواب بسیار به خیر تعبیر شده است و ممکن است نشان از ان باشد که در اینده برای شما خیری رسد که ممکن است از جانب ماترک ایشان باشد.
      سربلند و پیروز باشید

  7. F.moradi

    سلام من خالم یک ماهه فوت شدن به خواب مادرم اومدن و لباس نوزاد برای من هدیه اوردن و به مادرم دادن تعبیرش چیه

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب برای شما نیک است و هدیه گرفتن از میت به معنی خیر و برکتی است که به شما خواهد رسید و اگر متاهل هستید به زودی باردار خواهید شد و نیک است و اگر مجرد نشان بر تغییر خیر در زندگیتان است.
      سربلند و پیروز باشید.

  8. حانیه

    سلام خسته نباشید پدر من خواب دیدن که شوهرعمم که فوت کردن با یه قد بلند و سرحال اومدن جای ما و به من یک عروسک هدیه دادن میشه تعبیرش رو بگید؟ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر آن دارد که جایگاه میت در آن دنیا خوب است و روحشان آرامش دارد و اینکه هدیه میت نشان از خوبی و خیر است که به شما خواهد رسید.
      سربلند و پیروز باشید.

  9. رجا

    سلام من خواب دیدم مادرم که چندماهی فوت شدن به دیدنم اومدن و دست و گردنشون کلی طلا هستش و من درخواب میدونم که فوت شدن بغلشون میکنم صورتشونو میبوسم یه چیزایی بهم گفت ولی به خاطر نمیارم وقتی میرن من میشینم رو زمین گریه میکنم خانواده که میان میبینم مادرم برام یه یه اسب خریده و سندشو رو زمین گذاشته میشه تعبیرشو بهم بگید…

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما به این شکل است که شما از شدت دلتنگی خواب مادرتان را دیده اید و اینکه هدیه گرفتن در خواب بسیار نیکو است و از میت نشان از خیر و برکت است و اینکه شما احتمالا مقام خاصی از لحاظ شغلی و جایگاه اجتماعی پیدا خواهید کرد و نیک است.
      سربلند و پیروز باشید.

  10. فاطی

    سلام…
    من خواب دیدم پسری ک دوسش دارم و با همیم برام هدیه خریده ی جعبه صورتی رنگ بود فک میکنم ب مناسبت ولنتاین یا روز دختر بوده بعد بازش ک کردم پرش وسیله بود دقیق یادم نمیاد ولی لاک و مجسمه فک میکنم رژلب و دستبند و خیلی چیزای قشنگ دیگه بعد من کادوهاشو بردم قایم کردم خونه خالم ک مامانم نبینه ولی موقعی ک برگشتم جعبه همونجا بود درواقع من وسیله هاشو بردم چندتا چیز دیگه بود اوناروهم بردم ولی مامانم نفهمید میشه تعبیرشو بگی؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      در تعبیر خواب شما اینگونه آمده است که هدیه نشان از منفعت و سودی است که از طرفتان نسیب شما خواهد شد و اینکه شما این خیر را از بقیه پنهان خواهید کرد و اینکه می‌تواند خوابتان از علاقه و احساستان هم نشات بگیرد.
      سربلند و پیروز باشید.

  11. شیلاپینک

    سلام،من صبح ،شایدبعداذان بوده،خواب دیدم پدرم که یکماه ونیم است فوت کرده اند(،وضمناچندروزپیش روزتولدم هم بوده)برایم لباس عروس آورده اندوبرتنم کرده ام،ضمناکادوی تولدهم برایم آورده بودند،توضیح اینکه دردنیای واقعی ودرزمانی که من درگذشته ازدواج کردم پدرم درعروسی من شرکت نکرده بودندوحالابعدمرگشون درخواب من آمدن وبرایم لباس عروسی وکادوی تولدآوردن،لطفاتعبیرش روبفرمائید.ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر دلتنگی است که شما نسبت به پدرتان دارید و اینکه کادو به شما داده است نشان بر خیری و منفعتی است که به شما خواهد رسید که بسیار خوب است و اینکه لباس عروس برای شما آورده نشان بر ناخودآگاه شما است که این را به علت آن مشکل و کدورت قدیم بر شما نشان داده است.
      سربلند و پیروز باشید.

  12. خسروان

    با سلام خدمت شما پدرم به تازگی فوت کرده و یکی از اقوام خواب دیده که پدرم از یه دشت سرسبز با لباسهای مرتب و اراسته برای من دمپایی اورده و گفته که اومدم این دمپایی ها رو به دخترم بدم . لطفا تعبیرش رو بگین ممنونم .

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما خیر است و نشان بر این است که پدرتان در ان دنیا جایگاه خاص و خوبی دارند و اینکه برای شما هدیه اورده اند دمپایی نشان بر این است که شما مسیر خود را پیدا خواهید کرد و برای رسیدن به ان تلاش خواهید نمود .
      سربلند و پیروز باشید .

  13. ساحل

    سلام. نزدیک ساعت 6 صبح خواب دیدم تو حرم امام رضا هستم به همراه پدر و خواهرم. من جدا از اونها روبروی ضریح امام نشستم. فکر میکنم تولد امام بود چون خانمی که از خود مسئولان حرم بود کادوهایی بین مردم پخش میکرد به منم داد. در همون لحظه دو خانم پشت من بودن که یکی مادر عروسمون بود ولی خانم دیگه نمیشناختم ولی اون خوب منو میشناخت اون خانمی که نمیشناختم به من کادویی داد که باز کردم روسری بسیار زیبا و رنگش فکر میکنم ابی یا سبزه یا کله غازی بود و بعد از کادو منو به عروسی دخترش دعوت کرد و گفت حتما بیام. لطفا تعبیرش بگین ممنون.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر است و کادو در خواب نشان بر خیر و منفعت است برای شما و چه بهتر متبرک باشد و اینکه روسری در خواب می‌تواند نشان بر خواستگار باشد و رنگ سبز عافیت و عاقبت به خیری است که احتمالا در آینده خواستگاری خواهید داشت که مومن و صالح هستند و مورد پسند شما خواهد بود.
      سربلند و پیروز باشید.

  14. یزدیان

    مادرم خواب دیده پدرم که فوت کرده در خواب بهش یه انگشتر طلا هدیه داده
    میشه تعبیرشو بگید?

    • یاسین صداقت

      با سلام
      خواب مادرتان برایشان نیک است و اینکه هدیه دادن میت نشان از خیری است که به مادرتان خواهد رسید میتواند این خیر مال و منفعت باشد یا یک خبر خوش از طرف فرزندانش .
      سربلند و پیروز باشید .

  15. زکیه

    سلام
    من در ساعات بین 3 و 4 نصف شب خواب دیدم که یک غریبه اول یک گردوی کامل با پوست را به من داد و من آن را در کیفم گذاشتم و بعد یک گردوی شکسته که مغز آن پیدا بود به من داد و من آن را گرفتم و مغز آن را خوردم…ممنون میشم که تعبیر آن را به من بگویید.

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر گردو در خواب به این شکل میتواند باشد که شما از طرف شخصی مالی ناصحیح دریافت خواهید کرد ولی به ان دست نمیزنید تا اینکه برای شما حلال و مباح شود و پس از تعبیر ان به معنای خیری است که دریافت میکنید.
      سربلند و پیروز باشید
      تعبیر خواب گردو

  16. مهتاب

    خواب دیدم کسی ک مدتیه مرده یک روسری سفید بزرگ ک کنارش حاشیه قرمز دوست دور بود ازسرش دراورد وبهم داد ومنم سرم کردم… ولی زود دراوردم وگفتم باشه بعد استفاده میکنم… میشه تعبیرشو بگین؟؟

    • یاسین صداقت

      با سلام
      اگر در خواب ببینید که مرده ای به شما چیزی میدهد نیکو است و این بدین معناست که از ایشان یا نزدیکانشان چیزی به شما خواهد رسید.اینکه شمادر خواب ان روسری سفید را دراورده اید ممکن است به علت تردید شما در قبول این موهبت باشد که اشتباه است و باید ان را بپذیرید و بدانید که رنگ سفید در خواب بسیار تعبیر خوبی دارد.
      سربلند و پیروز باشید

  17. مسلم

    عشقم خواب دیده 7 تا موز زرد خوشرنگ و شیرین و خوشمزه بهش دادم و یه جفت گوشواره ی طلا ک بین موزها بوده . تعبیرش چیع .

  18. Anna

    خواب دیدم که دوستم با مادرش که فوت کردن اومدن خونمون و به مناسبت تولدم گردنبند طلا واسم هدیه آوردن

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب شما نشان بر خیر دارد و اینکه میت به شما هدیه داده است نشان بر خیر و برکتی است که به شما میرسد و اینکه شما طلا هدیه گرفته اید نشان بر این است که که منفعتی بزرگ به شما میرسد .
      سربلند و پیروز باشید .

  19. مریم

    خواب دیدم دوست شوهرم ۳ تا النگوی طلا‌بهم هدیه داد که یکیش گشاد بود و از دستم میفتاد و ۳ تا تراول ۵۰ تومانی بهم هدیه داد

  20. شبنم

    خواب ديدم جاري سابقم كه در حال حاضر فوت كرده به خوابم اومد و من تو خواب بهش گفتم كه شنيده بودم مردي ولي اون گفت نه من زندم و به دروغ گفتن كه من مردم و مادر همون خانم در خواب به من يه انگشتر طلا هديه داد و من دستم كردم. ميشه لطفا تعبيرش رو به من بگين . فكرم خيلي درگير شده. ممنون

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خواب به گفته معبران بر این معنی است که شما مراد و حاجتی دارید و لسیار برای ان دلنگران هستید و این خوابتان بر این است که شما مرادتان حاصل میشود و به خدا توکل کنید که به خواستیتان خواهید رسید .
      سربلند و پیروز باشید .

  21. نرمین ابراهیمی

    سلام من خواب دیدم یه خانم لباس بچه گانه هدیه رو تخت خواب گذاشت.

  22. امین

    بنده خواب دیدم که در مسابقه ای چندید سکه طلا برنده شدم

    • یاسین صداقت

      با سلام
      تعبیر خوابه مسابقه دادن به این معنی است که شما در مسیر زندگیتان بسیار خوب در حال پیشرفت هستید و اینکه به عنوان برنده به شما داده اند نشان بر پیروزی شما در یم مرحله از زندگیتان دارد . که بسیار نیک است .
      سربلند و پیروز باشید .

  23. انیتا

    سلام خواب دیدم شخصی ب عیادتم امده وبرام ابمیوه و کیک ویک دارو مربوط چشم میشه رو برام درست کرده وبهم رسونده

    • یاسین صداقت

      با سلام تعبیر خواب شما نشان بر این دارد که شما از لحاظ روحی اسیب دیده اید و نیاز به التیام دارید و اینکه ناخوداگاهتان را التیام را به دارو به تصویر کشیده است . و اینکه چشم عضو بسیار مهمی است و باید بسیار مراقب خودتان باشید که خودای ناکرده مشکلی پیش نیاید و اینکه صدقه بدهید .
      سربلند و پیروز باشید .

  24. Nanaz

    من ی زنم و خواب دیدم 4انگشتر طلا هدیه گرفتم تعبیرش چی میشه

  25. sara xam

    خواب دیدم در خواب یه گررنبند طلا از خونه خدا برام آورده بودند و من با کمال خوشحالی قبولش‌کردم

  26. mid

    خواب دیدم روسری خودم رو به خواهر کسی که خواستگارم بوده دادم و ازش پس نگرفتم روسری زیبایی بود
    خیلی ذهنمو درگیر کرده میشه تعبیرش رو بگید

    • زهرا

      خوا بدیدم عمو من که سالهاست با ما در قهر رو کدورت است به خانه ما امده و به من و خواهر عیدی داده.این خواب را سه شب است به مدل های مختلف میبینم تعبیرش چیست؟؟؟

      • یاسین صداقت

        با سلام
        تعبیر خواب شما خبر از دلتنگی عمویتان نسبت به شما میباشد و عیدی دادن در خواب بسیار مبارک است و نشان از خیری دارد که به شما میرسد.
        سربلند و پیروز باشید

  27. موسویان

    تعبیر خواب هدیه دادن دمپایی نو به مرده چیست؟

  28. نازنین

    خواب دیدم پول یک انگشتر طلا با نگین خیلی زیبایی پرداخت کردم اما یک نیم ست که شامل گردنبند و گوشواره بود و یک تک پوش طلا از آقایی چشم رنگی هدیه گرفتم تعبیرش چیه؟

نظر خود را بیان کنید