تعبیر خواب افتادن ماشین

تعبیر دیدن افتادن ماشین در خواب چیست؟

معنی و تعبیر خواب افتادن ماشین

تعبیر خواب افتادن ماشین

ماشین رویایی است که نمایانگر خود شماست، می تواند به مدارس، روابط، مشاغل و رفاه عمومی ما مرتبط باشد. رویاها با احساسات خود ما مرتبط هستند. بنابراین افتادن ماشین در خواب می تواند معانی و تعابیر مختلفی داشته باشد. ماشین می تواند نماد ظاهر فیزیکی یا تصویر اجتماعی ما باشد. ماشین همچنین نماد قدرت و کنترلی است که ما بر زندگی خود داریم و همچنین میزان موفقیت ما در مراحل مختلف را نشان می دهد. در ادامه این مطلب معنی و تعبیر خواب افتادن ماشین را بخوانید.

تعبیر خواب افتادن ماشین از ارتفاع

ماشین نمادی در خواب است که نشان دهنده سفر شما در زندگی است. این خواب در مورد سرنوشت شماست، رویا احتمالاً روی یک مسیر خاص متمرکز خواهد شد و اگر دیدید که ماشین از ارتفاع می افتد، می تواند نشان دهد که اهداف، امیدها و رویاهای موفقیت شما ممکن است در هفته های آینده چالش برانگیز باشند. اگر در خواب هستید و ماشین در حال سقوط است و این می تواند نشان دهنده این باشد که مشکلات، موانع و خطراتی وجود دارد که در آن لحظه در حال عبور از آنها هستید. نگرش خود شما نیز ممکن است علت موانع بیرونی یا موانع ذهنی باشد.

همچنین بخوانید: تعبیر خواب شیرجه زدن و شنا کردن از ارتفاع در رودخانه، چشمه یا دریا

تعبیر خواب افتادن ماشین  از ارتفاع

تعبیر خواب افتادن ماشین در سفر

اگر شما خواب میبینید که در سفر ماشین شما از بلندی پرت می شود به این معنا است که شما در حال تلاش برای زندگی خودتان هستید. رویاهای مرگ در سفرها اغلب زمانی معنادارتر می شوند که شما در تلاش برای کشف اهداف و جاه طلبی های خود در زندگی هستید.

تعبیر خواب افتادن ماشین در آب

در طول این نوع رویا، آب اغلب می تواند به اشکال و اندازه های مختلف باشد. ممکن است شما خودتان را در حال رانندگی در رودخانه، نهر، دریاچه یا حتی اقیانوس ببینید. برای اینکه ما بفهمیم و تعیین کنیم که نقش آب در خواب چیست، درک رابطه با ماشین مهم است. دیدن ناگهانی افتادن یک ماشین در آب می تواند نشان دهنده این باشد که احساسات در شرف خارج شدن از کنترل هستند، در نهایت آب نمادی از احساسات است. غرق شدن ماشین در خواب پس از سقوط آشکار می تواند نشان دهنده این باشد که شما باید اطرافیان خود را مهار کنید.

تعبیر خواب افتادن ماشین در آب و غرق شدن

اگر خود را در حال غرق شدن در ماشین می بینید، این می تواند نشان دهنده این باشد که احساس می کنید در آن لحظه ممکن است زندگی تان دشوار یا پیچیده باشد، شاید در حال انجام کارهای زیادی هستید و باید استراحت کنید تا به اطرافیان خود فکر کنید. خبر خوب این است که اگر از سقوط ماشین در آب جان سالم به در ببرید، این می تواند نشان دهنده انعطاف پذیری در مسیر آینده باشد. اگر در طول خواب خود را در آب عمیق بیابید، یک احساس طبیعی وجود دارد که سعی کنید هر چه سریعتر از آن آب خارج شوید. اگر می‌خواهید چراغ‌ها را به عنوان مثال در ماشین روشن کنید یا کمربند ایمنی خود را آزاد کرده‌اید، این می‌تواند نشان دهد که سعی می‌کردید از یک مشکل دشوار در زندگی بیداری فرار کنید. اگر در خواب نمی توانید از ماشین پیاده شوید، این اغلب می تواند نشان دهد که در حال حاضر به شفا نیاز دارید.

همچنین بخوانید: تعبیرخواب دزدیده شدن مال، پول یا طلا از خود یا مرده چیست؟

تعبیر خواب افتادن ماشین مرد مجرد یا متاهل

به تعبیر خواب امام جلیل النابلسی صحنه افتادن ماشین در آب  اعم از متاهل یا مجرد برای مرد:

اگر کسی در خواب ببیند که در آب رانندگی می کند و از بلندی سقوط می کند، خواب به این معنی است که بیننده به دلیل مقام بلند خود به اطرافیان خود حسادت می کند یا ممکن است شغل یا ترفیع خود را از دست بدهد.
اگر مرد متاهلی در خواب ببیند که در دریا افتاده و در ماشین غرق شده است، این خواب نشان می دهد که بیننده خواب به شدت با همسرش مخالفت می کند و ممکن است به خاطر او منجر به جدایی شود. افتادن به گناه یا نافرمانی که زندگی زناشویی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. دیدن ماشین در حال سقوط در آب در خواب بیانگر بی احتیاطی در تصمیم گیری قاطع است که عواقب نامطلوبی را در پی خواهد داشت. خواب دیدن ماشین در دریا و غرق شدن بیننده در خواب ممکن است بیانگر سرگرمی، افتادن در گناه، آرزو و وسوسه باشد.

تعبیر خواب افتادن ماشین زن مجرد یا متاهل

به تعبیر ابن شاهین:

اگر زن مطلقه خواب ببیند که ماشینش را در آب می‌اندازد، این خواب نشان می‌دهد که به دلیل جدایی از همسرش با موقعیت‌های متعددی مواجه می‌شود و اختلافات زیادی با خانواده‌اش ایجاد می‌کند.
اگر در خواب دیدید که زنی مطلقه در حال رانندگی در دریا است و سپس به زمین افتاد و غرق شد، این دلیل بر اختلاف و اختلاف بین شوهر سابق و سقوط او است. تحت فشار روانی شدید.
اما اگر زن مطلقه خواب دید که با ماشین در آب می افتد، پس می خواست بیرون برود و موفق شد، این نشان دهنده آن است که او از یک بحران بزرگ یا پایان یک موقعیت سخت و یا توبه پس از جنایت بیرون آمده است.
همچنین دیدن ماشین در آب افتادن زن مطلقه را از یک طرف دچار حرف های دیگران و اضطراب شدید می کند و از طرف دیگر او را دچار افسردگی و اضطراب روحی بعد از طلاق می کند.

☺ تعبیر خواب «افتادن ماشین» برای من چیست؟

اگر در خواب‌تان «افتادن ماشین» را دیده اید اما تعبیرخواب فوق جوابگوی شما نیست ابتدا بخش نظرات را بخوانید و در صورتی که همچنان به تعبیر خواب خود نرسیدید؛ جزئیات خواب‌تان را در بخش نظرات ارسال کنید تا به آن پاسخ مناسبی داده شود.

✚ کاربر گرامی نظرات تکراری پاسخ داده نخواهد شد. لطفاً بخش نظرات را با دقت مطالعه فرمایید.

27 دیدگاه

1. کوثر

خاب دیدم باهمسرم به مسافرت شمال رفتیم و همسرم رانندگی میکرد با سرعت خیلی زیاد حواسمون پرت جنگل و دریا شد متاسفانه روبه رو پیچ درجاده بود همسرم نتوانست ماشین را کنترل کند و مااز ارتفاع پرتاب شدیم خیلی وحشتناک بود تا لحظه برخورد بیدارشدم

2. Neda

سلام من خواب دیدم شوهرم و پدر مادرش در جاده ییلاقی از ارتفاع ماشینشون پرت شد چندتا معلق زد و افتاد خیلی مضطرب ب سمت ماشین دویدم پسر نوزادام انگار باهاش بود که اون از پنجره ماشین. بیرون افتاده بود ‌وسالم بود

3. سحر

سلام
    ما یه جاده ای پیچ در پیچ هست که همیشه رد میشیم من خواب دیدم شب با پدرم و مادرم دارم میریم از پیچی که همیشه بابام میگه خطرناکه سقوط کردیم من حسابی داد میزدم ولی والدینم خیلی آروم نشسته بودن ولی هنوز با زمین برخورد نکرده بودیم که بیدار شدم تعبیر چیه؟

4. محمد

سلام روز تان بخیر
    من خواب دیدم کسی دیگر را که با ماشینش میخواست از بلندی برود بالا اما موفق نمیشود می افتد پایین ولی هیچ آسیب نمیبیند .

5. رها

سلام من خواب دیدم که با دوس پسرم توی ماشین هستیم و من دارم رانندگی میکنم شروع میکنم با سرعت روندن که یهو قسمت خاکی جاده لاستیک ماشین و میبره سمت پرتگاه و چون سرعتم زیاد بود میریم تو پرتگاه ولی هردومون زنده میمونیم کوچک ترین زخمی پیدا نمیکنیم

6. اردلان

سلام من خواب دیدم با ماشین رفتم رو یه پل که روبه رو فضا واسه حرکت کردن نبود وقتی برگشتم عقب یهو با ماشین از ارتفاع خیلی بلندی پرت شدم

7. افشین

سلام خواب دیدم به تنهایی در ماشین برادرم هستم وخودم راننده بودم و نتونستم ماشین رو کنترل کنم وپرت شد ب دره ولی درآخر حتی خودم داشتم نگاش میکردم انگاراصلا داخلش نبودم

8. ماهان

سلام لطفا جواب بدید.
    من‌ خواب دیدم که با پدر و مادرم توی ماشین بودیم یه اتوبان بزرگی بود که زیادم شلوغ نبود سریه پیچ یه اتوبوسی با فاصله از ما تصادف کرده بود بعد بابام کنترل ماشین از دستش خارج شد از اتوبان پرت شدیم پایین به شدتم ارتفاع زیاد بود. تعبیرش چیه؟

با سلام
      بر اساس تعبیر خواب افتادن ماشین از ارتفاع می تواند نشان از ان باشد که در اینده نزدیک در اهداف خود با چالش روبرو خواهید شد که ممکن است علت ان توجه بیش از حد به زندگی دیگران باشد.

9. آرمیتا

من امروز یک خوابی دیدم که خیلی ذهنم رو درگیر کرده
    من و پدرم توی ماشین بودیم و داشتیم به یک آهنگ گوش میکردیم که انگار با گوش دادن به اون آهنگ هیپنوتیزم شده بودیم
    بعد سر یک پیچ بدون دلیل ماشین از زمین بلند میشه و محکم میوفته زمین
    ولی همون جایی که ماشین میوفته از خواب بیدار میشم
    تعبیر این خواب چیه ؟

10. رویا

خواب دیدم تو اتوبانی با سرعت بالا می‌روم باد وحشتناکی می اید و من را به دره پر از آب می اندازد

11. ناشناس

سلام من خواب دیدم که من به همراه مادرم و زنعمو و دختر عمویم در ماشین پدرم نشسته ایم من ساعت را از مادم پرسیدم و گفت که ساعت پنج صبح است و بعد ازآن با یک حرکت من (باز کردن درب داشبورد) ماشین شروع به حرکت کرد و به سمت راست که دریاچه بود رفت و با درختان برخورد کرد و انگاری درختان رو قطع کرد و به حرکت ادامه داد و با جلو ماشین به زمین خورد وقتی پیاده شدم دیدم که زیر پای ما خشکه و ماشین رو که دیدم خیلی داغون بود شیشه هاش ریخته بود و به کلی خراب شده بود وقتی چشمم به ماشین افتاد از خواب پریدم ساعت رو کن نگاه کردم ساعت نزدیکای پنج بود
    واقعا خواب عجیبی بود

12. فاطمه

سلام عیدتون مبارک ممنون میشم جواب بدید
    من خواب دیدم که پدرم ماشین خواستگار قبلیمو هل داد وانداخت تو دره..قصدش این نبود خواست فقط هل بده اما خب افتاده تو دره

شب قبلشم خواب همین خواستگارو دیدم که انگار هردومون تو حرم حضرت معصومه ایم..من از کنارش رد میشم ایشون منو که میشناسه میدوئه تا بهم برسه پله هارو سریع طی میکنه..بعد یادم میاد ک منم ازش دوری میکنم و باسرعت ب راهم ادامه میدم تا اینکه سریع داخل حرم و سمت ضریح میرم

13. فرهاد

سلام
    دوباره بعدش خواب دیدم دامادمون(راننده ماشین سنگین است ) با یه ماشین مثل اتوبوس یا کامیون از آسمان به زمین آمد و صحبت کردیم

14. فرهاد

سلام خواب دیدم یکی از اقوام فوت شده با موتور از آسمان به زمین آمد و بغل من وایساد یه مقدار صحبت کردیم و رفت

15. نرگس

وقت بخیر
    من قبل اذان مغرب خواب دیدم که من به همراه دوتا از دوستام مسیرمون انحراف پیدا میکنه ب سمت سرپایینی دره میریم اما ب یه جا گیر میکنه تا خوش حال میشیم با سرعت ب سمت پایین دره میره دوباره به جایی گیر میکنه صندوق عقب باز میشه ب سمت پایین دره من و دوستام از صندلی ماشین محکم میگیریم ک پرت نشیم اما من پرت میشم ولی باز میتونم از یه سنگ خودمو نگه دارم بعدش به کمک یکی از دوستام میتونم بیام بالا و هممون سالم بودیم و داشتیم صحبت میکردیم.
    میشه تعبیرشو بهم بگین

16. مرتضی

باسلام
    حقیقتش من خواب دیدم با ماشین رفیقم داریم تو کوچه ای که نمی‌دونم کجاست تو یکی از کوچه هایی که می‌رفتیم من یه جن دیدم و از ماشین پرت شدم و از دستش فرار کردم

17. سمیه

با سلام

همراه شوهرم با ماشین بودم که یهو درب ماشین باز شد و از ماشین به بیرون پرت شدم و دختر بزرگم را صدا میزدم

18. افرا

سلام تورو خدا جواب بدین
    منو مادرو پدر و خواهر و برادرم تو ماشینمون بودیم منم جلو نشسته بودم که یهو سر یه پیچ بابام کنترل ماشین و از دست داد همینطور که ماشین نصفش بیرون پرتگاه بود بابام با خنده گفت خوب شد حواسم بود ولی یهو ماشین از عقب و پشت به داخل دره سقوط میکنه من میترسیدم ولی خانوادم نه حتی بابام لبخند میزد وقتیم به اخر دره رسیدیم ماشین سالم بود فقط چپ شده بود ما هم همه سالم بودیم حتی یه خراشم نداشتیم ولی انگار درای ماشین قفل شده بود و نمیتونستیم از ماشین بیایم بیرون من یکم نگران بودم ولی خانوادم دوباره براشون مهم نبود و لبخند میزدن واقعا ینی چی؟

با سلام
      این خواب می تواندنشان از ان باشد که در اینده شما به واسطه ی انتخابی که خانوادیتان ممکن است انجام دهند به مشکلی در زندگی خانوادیتان بربخورید که سبب شود بترسید اما شخص مسبب مسئول حل آن خواهد بود.

19. زینب

سلام من به همراه شوهرسابقم وپدرومادرم توجاده بودیم شوهرسابقم داشت رانندگی میکردی وقتی می‌خواست دنده عقب بره افتادیم تودره من عقب ماشین نشسته بودم و هیچ ترسی نداشتم تازه خوشحال شدم افتادیم برامون هیچ اتفاقی نیوفتاد ولی ماشین مون سوخت

با سلام
      این خواب ممکن است بیانگر ان باشد که شما از رابطه ای که خارج شده اید حس سقوط داشته اید و از این رو در خواب شما به این صورت امده است که از چیزی که سقوط کرده اید ترسی نداشته اید.

20. امیر

با پدر ،مادر و خواهرم در حال سفر بودیم و از روی جاده صخره سقوط کردیم. اما ارتفاع آن بسیار کم بود و هیچ کدام در مسیر سقوط نترسیدیم و زمانی که به زمین رسیدیم نه ماشین آسیب دیده بود نه خودمان . و انگار در انجا یه فروشگاه بزرگی بود که ما بعد از سقوط به انجا رفتیم و عروسک و وسایل پلاستیکی خریدیم

21. مهدی

سلام داشتیم منو رفیقام به یک مسافرت میرفتیم ک راه رو اشتباهی رفتیم بعد من گفتم ک راهو از فلان جا میندازیم از فلان روستا رد میشیم میریم از دامنه کوه رد شدیم از ی جاده ی فرعی رفتیم ومتوجه چگونگی جاده نشدیم و رفتیم داخل باغی ادامه ک دادیم اخر راه تموم میشد شب بود تا صب داخل ماشین استراحت کردیم بعد مدتی صاحب باغ اومد ک اونام از روز قبل اونجا برای تفریح خانوادگی آمده بودن و شب اونجا خوابیده بودن دمه صب با اونا ک حرف میزدیم گفت ک ازینجا راهی وجود ندارع باید راه اصلیو برید بعد ما تصمیم گرفتیم برگردیم از راه اصلی بریم هنگام برگشتن اونا جلوتر از ما رفتن ما پشت سرشون وقتی داشتیم برمیگشتیم جاده خیلی بد بود جاده شیب ب طرف پایین داش و از چوبو شاخو برگو خاک و سنگ ساخته شده بود انگاری تو خواب میدونستم ک ماشین میخواد بیفته پایین رفیقم ک راننده بود ترسیده بود گف این ماشین فلانه منه میکشه میره وای نمی ایسته سر کله شقی کمی گاز داده اینورو اونور کرد ماشین از جاده خارج شدک ب سمت پایین داره میفته من پشت نشسته بودم خودمو از شیشه عقب کشیدم بیرون و قبل پرت شدن ماشین خودمو انداختم بیرون و اونا افتادن با ماشین پایین ،پایینم حومه ی رودخونه بود ک سنگ ریزه اینا با ی تخته سنگ بزرگی بود ک افتادن روش با ماشین بعد افتادن از بالا رفیقمو تو ماشین دیدم ک بقیه بیهوش بودن و اون از دهنش خون اومدو وقتی دید من خودمو از ماشین قبل پرت شدن کشیدم بیرون عصبی شده گف تقصیره توعو اینا از خواب پریدم ممنون میشم اگ بگید تعبیرش چی میشه خیلی بد ترسیدم سعی کردم با همه جزئیات بگم تقریبانمیدونم از چ ساعتی داشتم این خوابو میدیدم ولی نزدیکای ۴.۱۰ یا ۴ پریدم از خواب

22. خب راستش من خواب دیدم ک مادر بزرگم با یکی از فامیل و پسر خالم داشتن میرفتن دکتر ک من جلوی یه دره ای ک خیلی بزرگ بود وایساده بودم و منتظر بودم بیان ک وقتی داشتن نزدیک من میشدن ناگهان ماشین کامل میره توی دره و یه طنابی ک بت ماشن وصل بود من سریع اونو میگیرم و ماشینو میکشم بالا ولی اونا مرده بودن و من گریه میکردم و بلند داد میزدم و وقتی هم از خواب پاشدم هم داشتم گریه میکردم

23. سعید

داشتیم با برادرم از جایی میومدیم من رانندگی میکردم کنار جاده دره بلندی بود تو تلفن با مادرم صحبت میکردم آنتن قطع شد همون حواسم پرت موبایل بود از جاده خارج شدیم و سقوط کردیم به دره تو مسیر سقوط خیلی میترسیدم یعنی عملا مردم و زنده شدم تاکه درست لحظه برخورد بیدار شدم

با سلام
      در تعبیر این خواب بدانید که می تواند نشانی از ان باشد که در اینده نه چندان دور شما در مسیر موفقیتان پای خواهید گذاشت که برای شما از این رو می تواند خوابی خیر باشد و از شمایل خواب خود نیاز به ترس ندارید.