کیک تی‌اس؛ شکیل و خوشمزه

محصولات ناتلی؛ انتخابی خوشمزه

کیک موجود وسوسه‌کننده‌ای است. موجودی شیرین و جذاب و دل‌ربا. و طعم شیرین آن چیزی است که کمتر کسی آن را رد می‌کند. تصور کنید روی میز صبحانه‌ی شما تکه‌ای کیک باشد یا بتوانید برای عصرانه کیک خوشمزه‌ای را همراه با فنجانی چای یا قهوه میل کنید. علاوه بر این کیک، شیرینی سنتی جشن‌ها و مهمانی‌ها نیز هست. وسیله‌ای برای چشم‌روشنی و شیرین‌کامی.

ما امروز به شما کیک‌های تی‌اس را پیشنهاد می‌کنیم. برندی که هم برای مشتریان عادی محصولات خود را عرضه می‌کند و هم برای صاحبین کسب‌وکارهای مختلف محصولات خوب و متوعی دارد. کسب‌وکارهایی مانند کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، سفره‌خانه‌های سنتی، بوفه‌ها، هتل‌ها، مجموعه‌های ورزشی، بیمارستان‌ها و تالارهای جشن و مهمانی. این کیک‌ها به صورت روزانه و براساس جدیدترین فناوری‌ها و روش‌های مکانیزه تولید می‌شوند و بین پنج روز تا یک هفته زمان نگهداری در یخچال دارند. اگر شما برای استفاده‌ی روزانه‌ی خود خواهان انواع کیک‌های تی‌اس هستید؛ می‌توانید برای تهیه‌ی کیک موردعلاقه‌ی خود به قنادی ناتلی در خیابان سهروردی شمالی مراجعه کنید. یک نکته‌ی مهم و جالب این است که شما می‌توانید این کیک‌ها را به صورت برشی نیز خریداری کنید.

کیک تی‌اس؛ شکیل و خوشمزه

ابتدا اجازه دهید نام انواع کیک‌های تی‌اس عرضه شده در قنادی ناتلی را به شما بگوییم و بعد تعدادی از کیک‌های متفاوت این برند را با توضیحات بیشتر به شما معرفی کنیم. برند تی‌اس کیک چای سبز، کیک قرمز مخملی، برشی شکلاتی، برشی ترامیسو، چیزکیک کارامل، چیزکیک نیویورکی، دبل چاکلت، دو رنگ، برشی کارامل، کشمشی، ساده وانیلی، سیب، گردویی، هویج، گاناش، مکزیکی، موکا و کیک براونی را با طعم‌هایی به یاد ماندنی و ظاهری بسیار زیبا و چشم‌نواز در اختیار دوست‌داران کیک و شیرینی قرار می‌دهد.

کیک قرمز مخملی دسر یا کیکی است از نوع کیک لایه‌ای که در رنگ‌های قرمز تیره، قرمز روشن یا رنگ‌هایی با شید قرمز-قهوه‌ای تهیه می‌شود. این کیک در طعم‌های وانیلی و شکلاتی درست می‌شود و معمولا روی آن را نیز با خامه سفید پوشش می‌دهند. کیک تی‌اس با تولید یک کیک قرمز مخملی منحصربه‌فرد نشان داده است که می‌تواند پاسخگوی ذائقه‌های مختلف باشد.

کیک چای سبز معمولا کیکی نرم با رنگی روشن است و شیرینی مطبوعی دارد. به خصوص وقتی که این شیرینی در کنار طعم چای سبز قرار می‌گیرد. این کیک خوش رایحه را غالبا با استفاده از خامه می‌پوشانند و البته خامه‌ی آن را به رنگ سبز درمی‌آورند. همان‌طور که گفتیم این کیک عطر و طعم چای سبز را دارد و دسر متفاوتی محسوب می‌شود. کیک تی‌اس هم کیک چای سبزی تولید می‌کند که نمی‌دانید آن را میل کنید یا یک گوشه بگذارید و از دیدن خوش‌رنگی آن لذت وافر ببرید.

کیک تی‌اس؛ شکیل و خوشمزه

مخلوط صاف و مخملی‌طور شکلات و خامه را در فرانسه اصطلاحا گاناش می‌نامند. گاناش در فرانسه شهرت زیادی دارد. البته برخی نقل‌قول‌ها می‌گویند که ریشه‌ی گاناش به کشور سوئیس برمی‌گردد. وقتی که به عنوان به‌عنوان پایه‌ای برای درست کردن ترافل از آن استفاده می‌کردند. برخی به آن گاناچ یا گاناژ نیز می‌گویند اما با توجه به فرانسوی بودن این کلمه، به نظر می‌رسد چون در فرانسه “ch” ، “شین” تلفظ می‌شود، گاناش تلفظ صحیح باشد. طعم و کیفیت گاناش در درجه اول بستگی به کیفیت شکلات به کار رفته در دستور تهیه‌ی آن دارد و مهم این است که از شکلات خالص استفاده شود. یعنی شکلاتی که فقط حاوی شکلات، شکر، کره، کاکائو و وانیل باشد. به‌طور سنتی گاناش ترکیبی است از خامه و شکلات با پروسه تولید نسبتا طولانی و سخت. شما می‌توانید یکی از بهترین نمونه‌های کیک گاناش را میان محصولات کیک تی‌اس بیابید. کیکی که اتفاقا در کمتر قنادی نمونه‌ی آن را پیدا خواهید کرد.

کیک تی‌اس؛ شکیل و خوشمزه

براونی (Chocolate brownie) یک شیرینی شکلاتی بسیار مطبوع است که از آرد، کره، تخم مرغ، شکر، شکلات یا پودر کاکائو تهیه می‌شود. یکی از تفاوت‌های این کیک با کیک شکلاتی معمولا در میزان کمتر آرد آن به هنگام پخت و پز است. براونی یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های آمریکا و کانادا است و ظاهر بسیار شیک و مجلسی نیز دارد. معمولا این کیک را به صورت تخت و چهارگوش قالب می‌زنند و از لحاظ شکل و طعم بافت، چیزی مابین کیک و بیسکوئیت است. براونی وقتی برش می‌خورد و تعداد آن زیاد می‌شود به صورت جمع، براونیز Brownies نامیده می‌شود. برند تی‌اس از این مدل کیک نیز غافل نمانده است و شما را دست خالی روانه‌ی خانه نمی‌کند.

کیک تی‌اس؛ شکیل و خوشمزه