سامسونگ به عنوان یکی از محبوب ترین برند های تولید لوازم خانگی ، بخش بزرگی از سهم بازار ایران را در برگرفته است. هرچقدر که مصرف یک برند بیشتر باشد، نیاز به تعمیرات آن هم بیشتر احساس می شود. در این مطلب قصد داریم معتبرترین نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

در گذشته که شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و … وارد عرصه لوازم آشپزخانه و خانگی شدند، مردم زیادی در نقاط مختلف ایران و جهان آنها را خریداری کردند و تا به اینجای کار مشکلی وجود نداشت. اما از آنجایی که هر وسیله برقی پس از مدت زمانی که به صورت دائم فعالیت می کند نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند نیاز به وجود مرجع رسمی از طرف کمپانی ها حس شد.

منظور از مرجع رسمی یعنی تعمیرگاهی که خدمات پس از فروش یخچال، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید و لوازم دیگر را فراهم کند. همین عامل باعث شد تا نمایندگی تعمیرات سامسونگ در شهر های مختلف راه اندازی شود.

در این حین تعمیرگاه های مختلفی برای تعمیرات تاسیس شدند ولی مشکلات زیادی از قبیل عدم وجود گارانتی و خدمات پس از فروش، تعمیرکاران غیر متخصص، استفاده از قطعات تقلبی و … باعث شد که نمایندگی های مجاز سامسونگ محبوبیت بیشتری پیدا کردند.

ویژگی های تعمیرگاه مرکزی سامسونگ در تهران

  •       تعمیرکاران مجرب: تمامی تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات سامسونگ مشغول به کار هستند دارای مدارک رسمی از همین کمپانی می باشند. این افراد حداقل 5 سال تجربه تخصصی در این حوزه دارند.
  •       قطعات اورجینال: قطعات اورجینال از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند. اگر در هنگام تعمیر و تعویض، از قطعات غیر اصلی استفاده شود، علاوه بر اینکه در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی و مشکل می شوند، قطعات دیگر را هم دچار مشکل می کنند.
  •       خارج شدن دستگاه شما از گارانتی: اگر شما دستگاهتان را از نمایندگی های مجاز خریداری کرده باشید، کارت گارانتی و خدمات پس از فروش هم به شما تعلق می گیرد. این کارت گارانتی فقط در صورتی دارای اعتبار است که شما برای مثال فقط برای تعمیر ساید بای ساید سامسونگ به تعمیرگاه های مجاز سامسونگ مراجعه نمایید.

خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ

خدماتی که در نمایندگی رسمی سامسونگ ارائه می شود صرفا جهت رفاه حال شما عزیزان ایجاد شده است و شما را بی نیاز از هر تعمیرگاه و تعمیرکار سامسونگ متفرقه می کند.

سامسونگ

تعمیر در محل

یکی از خدمات و امکاناتی که این نمایندگی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد، اعزام تعمیرکار به محل و انجام تمامی مراحل تعمیر در منزل می باشد. شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت نمایندگی تعمیرات سامسونگ با آن ها تماس بگیرید و در هر زمان و مکانی که اراده کنید تکنسین متخصص به محل سکونتتان مراجعه کنند.

خدمات 24 ساعته

بعضا پیش می آید که یخچال فریزر، ماکروفر و لوازم دیگر در روز های تعطیل و یا در ساعت آخر شب دچار خرابی شده اند و قاعدتا در این ساعات و روز ها تعمیرگاهی را نمی شود پیدا کرد که بتواند تعمیرکار اعزام کند. اما این تعمیرگاه مرکزی به صورت 24 ساعته و در تمامی روز های هفته ارائه خدمات می کند و شما در هر ساعت از شبانه روز، حتی در روز های تعطیل می توانید با آن ها تماس حاصل فرمایید.

تعمیر ظرفشویی سامسونگ

ظرفشویی جزو وسایلی محسوب می شود که به تازگی وارد زندگی خانه های مردم شده است و قدمت زیادی ندارد. اما از زمانی که به صورت عمده وارد بازار شد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد و تمایل به سمت استفاده از آن بالا رفت. خب هرچقدر که استفاده از ماشین ظرفشویی بیشتر شود، نیاز به تعمیر آن هم افزایش می یابد. تعمیر ظرفشویی سامسونگ یکی دیگر از خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ می باشد.

تعمیر جاروبرقی سامسونگ

یکی از وسایلی که نظافت منزل به آن وابسته است، جاروبرقی می باشد. گاها پیش می آید که به دلیل استفاده نادرست و یا فرسایش بر اثر استفاده طولانی مدت نیاز به تعمیر جاروبرقی سامسونگ پیدا می کنید. در اینجا پیشنهاد ما استفاده از متخصصین مجرب سامسونگ می باشد. شما می توانید از طریق شماره 02122225007 با این نمایندگی تماس بگیرید تا بتوانید تعمیرات را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهید.

سامسونگ

سخن پایانی

این روز ها تعمیرگاه های بسیار زیادی را می توانید در سطح شهر مشاهده کنید که شاید در نگاه اول با خودتان فکر کنید که همین تعمیرگاه های غیر مجاز هم نیاز شما را برطرف خواهند کرد. اما برای اینکه متوجه شوید چقدر مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان سامسونگ در این تعمیرگاه های غیر مجاز به وجود آمده؛ تنها کافیست یک روز به این نمایندگی تشریف ببرید تا شاهد مراجعه مشتریانی باشید که بعد از پرداخت هزینه های بالا به این افراد و تعمیرگاه ها و بدون حل شدن مشکل، مجبور به پرداخت دوباره هزینه شده اند.