چاپ و طراحی آنلاین در سایت آیویزیت

خدمات تخصصی چاپ ، عکاسی و طراحی

آیویزیت : چاپ و طراحی را فقط آنلاین تجربه کنید …

وب سایت آیویزیت ارائه دهنده خدمات مشاوره، عکاسی، طراحی و چاپ می باشد، که از سال 1381 بصورت تخصصی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد.

عکاسی صنعتی یکی از شاخه های عکاسی می باشد که به سفارش یک سازمان صنعتی صورت می پذیرد و به ثبت فرایندهای تولید ، محصولات ، سازمان کار ، کارکنان و یا تجهیزات سازمانی می پردازد. عکس صنعتی ممکن است با مقاصد داخلی ( به عنوان مثال اداری و یا روابط صنعتی ) و یا خارجی ( به عنوان مثال تبلیغات یا روابط عمومی ) بکار گرفته شود.

خدمات عکاسی این مجموعه به حیطه عکاسی صنعتی معطوف بوده که عکاسی از محصولات و قطعات و فضای باز را شامل می گردد.

خدمات عکاسی حرفه ای

گرافیک (برابر فرهنگستان: نگاشتارگری) حیطه‌ای از هنرهای تجسمی است که دارای کاربردهای متنوّع و گسترده‌ای است. گرافیک یا به عبارت کاملتر طراحی گرافیک (Graphic design)، به کارگیری تکنیکهای مختلف خلق آثار دوبعدی بر روی سطوح مختلف نظیر کاغذ، دیوار، بوم، فلز، چوب، پارچه، پلاستیک، نمایشگر رایانه، سنگ و… است که در جهت رساندن پیامی خاص به بیننده انجام بپذیرد. از جملهٔ این تکنیکها می‌توان به: عکاسی، نقاشی، روشهای مختلف چاپ اشاره نمود. در هنر طراحی گرافیک از عکس، تکنیکهای مختلف طراحی (مداد، کنته، ذغال، پاستل گچی، پاستل روغنی، قلم و مرکب، مداد رنگی)، تکنیکهای مختلف نقاشی (رنگ و روغن، آبرنگ، گواش، رنگهای آکریلیک)، کلاژ، انواع روشهای چاپ دستی (سیلک اسکرین و باتیک) و هرنوع روش خلق تصویر استفاده می‌شود.

خدمات طراحی و چاپ آنلاین خدمات طراحی

خدمات طراحی این مجموعه با استفاده از طراحان مجرب و با سابقه در تمامی زمینه های مورد نیاز عرضه می گردد. که می توان به طراحی لوگو، طراحی ست اداری، طراحی بروشور، طراحی کاتالوگ، طراحی کارت ویزیت، طراحی پاکت ، طراحی بیلبرد، طراحی کارت پستال و دعوت، طراحی انواع کارت پرسنلی، طراحی جعبه و بسته بندی، طراحی لیبل و اتیکت، طراحی انواع فرم های چاپی و استند های تبلیغاتی و نمایشگاهی از خدمات تخصصی این مجموعه می باشد

 آیویزیت

واژ‌هٔ چاپ و صورت قدیمی‌تر آن «چهاپ» را برگرفته از واژ‌هٔ مغولی چاو دانسته‌اند که به معنای «فشردن سطحی بر سطح دیگر» است. همچنین “چاپ” در ترکی به معنی کوبیدن و یا حرکت مداوم همراه با کوبش است. چاپ در لغت به‌معنای نقش، اثر، مُهر و نشان آمده است و در متون مختلف کلمات طبع، باسمه، و تافت به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است. چاپ در اصطلاح، به عمل، فن، و صنعت تکثیر صورت و نقش‌های دوبعدی مانند حروف، ارقام، خط‌ها، تصویرها، و… به‌وسیلهٔ انداختن اثر این نقش‌ها بر کاغذ، پارچه، یا مواد دیگر، به‌ویژه چاپ مواد خواندنی، با تصویر یا بدون تصویر بر روی کاغذ گفته می‌شود.

چاپ بسته دستمال کاغذی

در تعریفی دیگر، چاپ مجموع عملیاتی است که متن خام را به اثر درخور انتشار مانند کتاب، مجله، روزنامه، و جز آن تبدیل کند. چاپ بر روی کاغذ شناخته شده‌ترین کار چاپی است.امروزه با پیشرفت تکنیک‌های چاپ این عمل روی مواد سلولزی، نایلونی، پارچه ای، چرمی، مواد شیمیای، فلزی، شیشه‌ای با اشکال صاف یا ناهموار، مقعر یا محدب و … صورت می‌گیرد. چاپخانه نیز در لغت به‌معنای محل چاپ کردن و در متون مختلف کلمات مطبعه، دارالطباعه، و باسمه‌خانه به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته است.

چاپخانه مؤسسه یا کارگاهی است که از عهد‌هٔ انجام کارهای چاپی بر روی کاغذ و سایر اشیا از طریق انواع چاپ برآید و به تعبیری دیگر، محلی است که چاپ کتاب، نشریات، و مانند آن در آنجا انجام می‌گیرد. امروزه، چاپ به عنوان یک فرآیند انبوه صنعتی در نظر گرفته می شود که بخش اساسی صنعت نشر و بخش مهمی از فعالیت‌های اداری و حکومتی زا شامل می‌شود.

خدمات چاپ این مجموعه ، شامل خدمات چاپ افست کاتالوگ، بروشور، پوستر، ست اداری، انواع کارت ویزیت و کارت پرسنلی، انواع پاکت و بسته بندی و … می باشد .

 چاپ کارت ویزیت

شعار گروه آیویزیت همیشه این بوده است که خدمات چاپ و طراحی را از هر کجای ایران فقط آنلاین تجربه نمائید و در این رابطه نیز تمام سعی خود را نیز نموده است ، تا بتواند خدماتی شایسته را به مشتریان خود در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت ارائه کند.