تاکسی حیوانات، همان چیزی که میخواستید!

شما که از یک حیوان خانگی میزبانی می کنید، آیا تا به حال از سامانه اینترنتی پت راید چیزی شنیده اید؟ آیا از ماهیت تاکسی حیوانات چیزی میدانید؟ مثلا می دانید که در همین شهر تهران هم تاکسی حیوانات داریم؟ می پرسید تاکسی حیوانات چیست؟ خوب ، بهتر است این سوال را این طور پاسخ دهیم

تاکسی حیوانات چیست؟

اکثر ما مادامیکه از خودرو های شخصی برخوردار هستیم، در گوشی ‌های هوشمندی که داریم، ردپایی از سامانه های حمل و نقل اینترنتی نیز دیده می‌ شود. چرا؟! چون به آنها نیاز داریم. زمان‌ هایی که خودروی ما خراب می‌ شود، در اختیار ما نیست و یا آنکه لازم است تا افرادی دیگر را بدون آنکه خودمان در محل حاضر باشیم، جا به جا کنیم. حالا همین ماجرا را در امتداد نیازی که حیوان خانگی شما خواهد داشت قرار دهید. شما خودروی شخصی دارید و همراه با این خودرو حیوان خانگی خود را جا به جا می کنید؛ حمل سگ و یا حمل گربه همراه با یک خودرو شخصی کار ساده ایست. اما آیا تا به حال فکری جدی برای مواقع اضطراری کرده ‌اید؟ ماجرا خیلی ساده است. مثلا برای حمل سگ و یا گربه در مواقعی که از خودرو شخصی برخوردار نیستید، چه کار خواهید کرد؟

برای جا به جایی حیوانات هم تاکسی های اینترنتی وجود دارند که به اختصار با عنوان تاکسی حیوانات شناخته می شوند. مانند سامانه اینترنتی پت راید که یک ناوگان فعال و مجهز در شهر تهران است. پت راید با هدف خلق تاکسی حیوانات در بستر اینترنت دایر شده است تا بتواند خدمات جابجایی حیوانات را به طور گسترده همراه با بالاترین استاندارد های جهانی به انجام رساند.

تاکسی حیوانات چیست؟

تاکسی حیوانات چیست؟

خدمات سامانه پت راید چگونه است؟

اگر حیوان خانگی دارید، قاعدتاً برای مواقع ضروری لازم است تا از وجود تاکسی حیوانات اطلاع داشته باشید. در حال حاضر سامانه پت راید از حرفه ای ترین سامانه های حمل و نقل و جا‌به‌جایی حیوانات خانگی در سطح شهر تهران می باشد. در این سامانه به راحتی می توانید حمل پت را از هر مبدا به هر مقصدی که می خواهید به انجام رسانید.

البته تاکسی حیوانات پت راید، ماجرای حمل و نقل حیوانات در سطح شهر ها را خیلی جدی و حرفه‌ ای دنبال می ‌کند. به این ترتیب، در سامانه اینترنتی ای که برای این منظور در نظر گرفته است، شرایطی را فراهم آورده تا هر کسی همراه با ثبت نام در این سامانه از یک حساب شخصی برخوردار شود. البته در ابتدای ثبت نام در سایت پت راید، از ۱۰ هزار تومان هدیه در اولین سفر برخوردار خواهید شد.

سامانه اینترنتی پت راید هدایای دیگری هم دارد. کافی است این سامانه را به دیگر دوستان و آشنایان صاحب حیوان خانگی ای که دارید، معرفی کنید و همراه با هر ثبت ‌نام از هدیه ۱۰ هزار تومانی برخوردار شوید. به این ترتیب همراه با داشتن یک حساب کاربری در سامانه پت راید از خدمات یک ناوگان کاملاً مجهز با هدف جابجایی حیوانات خانگی در سطح شهر تهران برخوردار خواهید شد.

حالا دیگر می توانید با خیالی آسوده در زمان ‌هایی که به هر دلیلی خودروی شخصی در اختیار شما و یا اعضای خانواده شما نیست، حمل و نقل حیوان خانگی خود را در کمال آرامش و شایستگی همراه تاکسی حیوانات انجام دهید.