کسب و کارهای خانگی و دردسرهای حمل بار

اینترنت  و گوشی‌های تلفن هوشمند واقعا زندگی ما را متحول کرده اند. هنوز ده سال از حضور پررنگشان در زندگی روزمره نمی‌گذرد اما تاثیر عمیقی بر سبک زندگی ما داشته‌اند. یکی از این تاثیرات پیدا شدن سرو کله‌ی کسب و کارهای جدید است. تا چندسال پیش شاید باورش خیلی سخت بود که کسی در خانه‌اش بنشیند و درآمد داشته باشد. اما به خاطر حضور همین دو موجود غریب این اتفاق حالا خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

به گواه آمار موجود طی چندسال گذشته کسب و کارهای خانگی بسیار رونق یافته‌اند. از انجام خدمات مرتبط با کسب و کارهای آنلاین و کارهایی که با کامپیوتر انجام می‌شوند بگیرید تا کارهای فنی و تخصصی دیگر. بله شاید برایتان عجیب باشد، اما بهتر است باور کنید. بسیاری از محصولاتی که امروزه در سطح شهر فروخته می‌شوند در خانه‌ها ساخته می‌شوند. از کارهای تزئینی با آهن و چوب بگیرید، تا جواهرآلات، مجسمه‌سازی و نجاری و الکل ضدعفونی و ماسک. افراد زیادی در خانه‌هایشان گلدان‌های زیبایی می‌سازند و آن‌ها را برای فروش به مغازه‌های سطح شهر تحویل می‌دهند. بعضی نیز محصولاتشان را در روزهای خاصی و در بازارچه‌های محلی به فروش می‌رسانند.

رشد این کارها جدا از اینترنت به چیز دیگری هم بستگی دارد. آن هم خدمات جابجایی و حمل بار. از همان ابتدا معلوم بود آینده‌ی این کسب و کارها در گرو تحول در باربری تهران است. خیلی زود موتورها و وانت‌ها و نیسان‌ها با صاحبان این کسب و کارها ارتباط گرفتند و شبکه‌ای شکل گرفت. اما عملکرد آنها متناسب با سرعت و کیفیت کسب و کارهای خانگی نبود. این نوع خدمات مشکلاتی داشت که چرخه‌ی کسب و کارهای خانگی را معیوب می‌گذاشت.

  • دشواری در یافتن وسیله نقلیه مناسب

هرکاری به تناسب نیازهایش در هر زمان خاص احتیاج به وسیله خاصی داشت. بعضی وقت‌ها موتور، بعضی وقت‌ها وانت و بعضی وقت‌ها نیسان. اما کم بودن تعداد وسایل نقلیه در دسترس، دردسرهایی درست می‌کرد. همیشه نمی‌شد انتظار داشت که در اولین فرصت پس از ثبت درخواست وسیله‌ی نقلیه مناسب پیدا شود و این موضوع موجب شد می‌شد ارسال بارها با مشکل روبرو شود و درآمد افراد در نتیجه آن به خطر بیافتد. روهای تعطیل، در ایام بارندگی یا روزهای سرد سال این مشکل چندبرابر می‌شد.

  • دردسر پیدا کردن آدرس

دادن آدرس به شیوه‌ی سنتی پیدا کردن مسیر و همچنین مکان دقیق مقصد را سخت می‌کرد. فکر کنید یک نیسان باربری تهران در محله‌هایی که کوچه‌‌های تنگی دارد و تابلوی نام کوچه‌ها و خیابان‌هایش درست نیست با چه مشکلاتی روبرو می‌شود. اما امکان پیدا کردن محل دقیق یک مکان روی نقشه‌های اینترنتی می‌توانست راه حل خوبی باشد و خیلی راحت محصولات یک کسب و کار را به دست مشتریانش برساند.

  • عدم نگاه تخصصی به حمل بار

کسب و کارهای خانگی محصولات متفاوتی تولید می‌کنند. از شیرینی و غذای خانگی بگیرید تا قطعات ماشین. جدا از نیاز به وسایل نقلیه متفاوت نگاه تخصصی به حمل اینگونه بارها بسیار واجب است تا بتوانیم مطمئن باشیم محصولات در کمال صحت و سلامت به دست مشتریان می رسند. فقط یک لحظه فکر کنید، کیک‌های هویج خوشمزه و تازه طبخ شده با همان دقتی جابجا شوند که بسته‌های بزرگ لباس پشت نیسان پرت می‌شوند. باید قید عصرانه‌ی خوشمزه‌مان را بزنیم.

  • قیمت نامشخص، دردسر همیشگی

شاید بزرگترین مشکل پیش پای کسب و کارهای خانگی قیمت نامشخص و اغلب غیرمنصفانه باشد. باربری‌های سنتی انگار سیستم مشخصی برای قیمت‌گذاری ندارند و صاحبان کسب و کار مجبورند هربار قیمت متفاوتی بپردازند. این موضوع باعث می‌شود که قیمت تمام شده‌ی یک محصول هربار متفاوت باشد و درنهایت مشتریان ناراضی باشند. تازه به این موارد باید درخواست انعام و دستمزد اضافه‌ی رانندگان و کارگران حمل بار را هم اضافه کنید. این ماجرا می‌تواند در خیلی از موارد به مرگ یک کسب و کار منجر شود. قیمت ثابت در باربری نقشی حیاتی در حفظ کسب و کارهای کوچک خانگی دارد و شرط اساسی ادامه‌ی فعالیت آن‌هاست. از همین رو این کسب و کارها نیاز به مرجعی دارند که علاوه بر قیمت‌گذاری منصفانه بتواند خدمات حمل بار را با قیمت ثابت و مشخصی ارائه دهد.

طی این سال‌ها اینترنت کمک زیادی به ما کرده است و بسیاری از مشکلات زندگی روزمره کاسته است. راه‌حل حمل بار برای کسب و کارهای خانگی هم به کمک اینترنت حالا در دسترس ماست. وبسایت و اپلیکیشن نوبار با ارائه خدمات تخصصی حمل بار و اسباب کشی تمام مشکلات پیشین را برطرف کرده است. کافیست اپلیکیشن را نصب کنید یا از طریق وبسایت وارد قسمت ثبت سفارش شوید. با مشخص کردن موقعیت دقیق مبدا و مقصد روش نقشه و نوع بار، و همچنین انتخاب اینکه آیا به کارگر احتیاج دارید یا خیر قیمت نهایی مشخص و به شما نمایش داده خواهد شد. قیمتی که تا آخرین مرحله ارسال و تحویل بار ثابت خواهد ماند. حالا شما به شبکه‌ی بزرگی از رانندگان و وسایل نقلیه مختلف دسترسی دارید.

اگر شما هم دنبال یک راه مطمئن برای ارسال بارهایتان می‌گردید همین حالا صفحه وانت بار اینترنتی نوبار را ببینید، بهترین راه حل شما اینجاست. نظر شما در اینباره چیست؟ فکر می‌کنید چه مشکلات دیگری پیش روی کسب و کارهای خانگی است؟ به نظرتان امروزه بهترین کسب و کارهای خانگی کدام‌‌ها هستند؟