با گسترش زندگی مدرن و شلوغ شدن زندگی روزمره، غذاهای سرپایی، لقمه‌های کوچک و خوردنی‌های خوشمزه که با ذائقه‌های متنوع سازگاری داشته باشند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. غذاهای سرپایی معمولا طراحی شده‌اند که قابل حمل، سریع و رضایت بخش باشند. لقمه‌های کوچک و خوشمزه به عنوان یک شکل از مواد غذایی که مصرف راحتی دارند، طوری طراحی شده‌اند که دیرتر فاسد شوند، دوام بیشتری داشته باشند و شما هم بتوانید به راحتی مقدار قابل توجهی از آن‌ها را با خود به سرکار ببرید یا دست‌خالی به مهمانی نروید یا وقتی فرزندتان از شما خوردنی خوشمزه می‌خواهد، او را خوشحال کنید. در این مطلب ما با شما در مورد یکی از این همین غذاهای کوچک، خوشمزه و راحت یعنی درباره اسنک گفتگو خواهیم کرد

اسنک در لغت معنی خوراک مختصر را می‌دهد و در معنی به مواد غذایی کوچکی اطلاق می‌شود که نه به عنوان غذای اصلی بلکه به عنوان میان‌وعده مصرف می‌شوند. اسنک در شکل های مختلفی تهیه می‌شود. از جمله غذاهای بسته‌بندی شده یا مواد غذایی فرآوری شده. و در کل اصل بر این است که اسنک را می‌توان از اقلام غذایی متعدد و متفاوتی تهیه کرد. به‌طور مثال از مواد غذایی باقیمانده در یخچال. به همین ترتیب اسنک در طعم‌های مختلفی تهیه می‌شود. اسنک سبزیجات، اسنک گوشت، اسنک سیب‌زمینی، اسنک‌هایی که شبیه پیراشکی هستند، اسنک مرغ، اسنک قارچ، اسنک لقمه‌ای و بسیاری مدل‌های دیگر.

s3

اسنک در معنی عام آن باید یک میان‌وعده‌ی سبک باشد اما به مرور زمان تبدیل شده است به یک لقمه یا وعده‌ای که هر چه خوشمزه‌تر، بهتر. به همین خاطر قنادی‌ها نیز سعی کرده‌اند از این قافله عقب نمانند. به همین خاطر در حال حاضر یکی از بهترین نوع از انواع اسنک‌ها را می‌توانید در قنادی‌ها پیدا کنید. قنادی ناتلی نیز اسنک‌های خوشمزه‌ای دارد. باید به شما بگوییم این قنادی با تولید انواع و اقسام شیرینی‌های مختلف و خوشمزه پاسخگوی ذائقه‌ی تمامی افراد است. بنابراین اتفاق عجیبی نیست که در میان محصولات مختلف ناتلی، اسنک‌ها نیز جایگاه ویژه‌ی خود را داشته باشند. ناتلی در میان محصولات خود 12 مدل مختلف اسنک دارد. اسنک‌های سبزیجات، سوسیس، گوشت، کالباس، پنیری و نمونه‌های دیگر. اگر سری به قنادی ناتلی بزنید حتما از شکل و بو و طعم این اسنک‌های کوچک مدهوش خواهید شد. لقمه‌های کوچکی که از یک لایه نان مخصوص اسنک، تکه‌هایی از انواع مواد غذایی مانند تکه‌ای زیتون یا قاچ کوچکی از سوسیس و کالباس یا مقداری گوشت خوش‌طعم درست شده‌اند. از پنیری که هم خوشمزه و هم به اندازه است نیز نمی‌توان چشم پوشید.

s2اسنک ناتلی

ناتلی چهار شعبه مختلف در سطح شهر دارد. شعبه مرکزی در سهروردی شمالی و سه شعبه در پاسداران، نیاوران و تهران‌پارس. البته اگر فرصت رفتن به قنادی را ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت ناتلی اسنک‌های مورد علاقه‌ی خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید. سفارش‌های در منطقه دلیوری نیز هزینه ارسال ندارند و به صورت رایگان برای شما ارسال می‌شوند.

همچنین بخوانید : “تارت و پای” دو وسوسه‌گر قدیمی

اسنک غذا یا میان‌وعده‌ی خوشمزه‌ای است اما فراموش نکنید در هر چیزی و کاری شرط عقل، حفظ و رعایت تعادل است. اگر شما هم از عاشقان اسنک هستید، یادتان باشد همیشه می‌توانید اسنک میل کنید ولی زمانی ضرر نمی‌کنید که در هر وعده تعداد زیادی از این لقمه‌های خوشمزه را با هم توی بشقاب خود نگذارید. شما هم حتما خوب می‌دانید که اگر در خوردن اسنک و غذاهای مشابه افراط شود می‌تواند منجر به چاقی و بیماری‌های متعددی شود. از طرفی خریداری محصولاتی که به روند تولید و نوع استفاده از مواد اولیه آن‌ها اعتماد بیشتری داریم، به ما کمک می‌کند خود را مدام در معرض چربی اشباع شده و قند اضافه قرار ندهیم. بنابراین باید به خودمان قول بدهیم که هم به اندازه مصرف کنیم و هم محصولات مصرفی خود را از فروشگاه‌ها و برندهای معتبر تهیه کنیم. اسنک‌های خوشمزه نوش جاتان.