هنوزم که هنوز است یکی از دغدغه‌های رایج هنگام فرارسیدن روز مادر و روز زن، انتخاب کادوی مناسب است و تنوع زیاد کالاها انتخاب را دشوارتر کرده است. با ورود به فروشگاه اینترنتی موتن رو دیگر نباید هیچگونه نگرانی در مورد خرید کادوی روز مادر یا هدیه برای مناسبت‌های خاص داشته باشید. موتن رو برای مناسبت‌های مهم محصولات خاص و فوق‌العاده‌ای را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند. اگر شما هم به مناسبت روز مادر و روز زن قصد هدیه دادن به همسر یا مادر خود را دارید؛ ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم یک هدیه خاص را در کمترین زمان پیدا کنید. پس حتما این راهنمای خرید هدیه برای روز زن را بخوانید.

1-ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Sacrifice حجم 50 میل

عطر زنانه اجمل یکی از عطرهای عربی است که به عطر هارمونیک و آروماتیک معروف است و ماندگاری زیادی دارد. رایحه اصلی این ادوپرفیوم گرم و رایحه فرعی آن نیز شیرین است. عطر زنانه اجمل مناسب برای فصول سرد سال است و برای مهمانی‌ها و جشن‌های شبانه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. با خرید اینترنتی عطر زنانه اجمل از موتن رو، می‌توانید یک هدیه عالی به مادر یا همسر خود بدهید.

کادو روز مادر و روز زن چی بخرم؟

2-ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Diva Glamorous Girl حجم 100 میل

عطر فراگرنس ورد زنانه مدل Diva Glamorous Girl یک برند پرطرفدار اماراتی است که با اولین اسپری از این عطر که بویی شیرین، تند، گرم، شرقی، گل دارد، فرد شیفته‌اش می‌شود و بعد از گذشت تایم بسیار کمی نت‌های آغازین شروع به کار می‌شوند و با پخش بوی بادام و قهوه، انرژی بالایی به اطرافیانتان هدیه می‌دهند. نت‌های میانی بویی هم چون گل مریم و یاسمین را پخش می‌کنند و در آخر نت‌های پایانی بوی دانه‌ی تونکا و کاکائو می‌دهند. این ادو پرفیوم می‌تواند هدیه مناسبی برای روز زن و روز مادر باشد.

3-اتو مو بوش مدل 2560 PHS

اتو مو بوش مدل 2560 PH، دارای دمای مناسب و مراقبت بهینه و ملایم برای هر نوع مویی است. دامنه دمای این دستگاه را می‌توان از 100 درجه سانتی‌گراد تا 200 درجه سانتی‌گراد تنظیم کرد. سیم بلند این اتو مو در محل مفصل، قابلیت چرخش داشته و به فرد آزادی بیشتری برای طراحی یک ظاهر خلاقانه و زیبا خواهد داد. کار با این دستگاه خوش‌دست بسیار آسان است و باعث جذابیت ویژه‌ای در موها می‌شود. اتو مو بوش مدل 2560 PH، در فروشگاه اینترنتی مو تن رو با گارانتی 36 ماهه سیهاوی ارائه شده است. شما می‌توانید به سادگی این دستگاه را برای عزیزانتان سفارش دهید و آن را درب منزل یا هر کجا که خواستید تحویل بگیرید.

4-برس پاکسازی صورت مک استایلر مدل MC-801

برس پاکسازی صورت وسیله‌ای شارژی برای شستشوی کامل پوست صورت محسوب می‌شود. این دستگاه کاملا ضد آب است و توانایی انجام کار به صورت خشک و مرطوب را دارد. از طرف دیگر، طراحی دستگاه ارگونومیک است و دارای حالت تنظیم سرعت در سرعت‌های آرام و تند نیز هست. برس پاکسازی مک استایلر دو سری دارد که یکی برای استفاده روزمره و یکی دیگر برای پاکسازی عمیق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول دارای 24 ماه گارانتی مک استایلر است و شما می‌توانید به عنوان یک هدیه خاص برای همسر یا مادرتان با خیالی آسوده این محصول را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو سفارش دهید.

5-ریمل حجم دهنده I Love Extreme Volume اسنس

یکی دیگر از هدایایی که خانم‌ها را خیلی خوشحال می‌کند، ریمل است. اگر ریملی را که مادر یا همسرتان استفاده می‌کند می‌شناسید که کارتان بسیار راحت است، اما اگر بدون شناخت می‌خواهید ریمل بخرید، پیشنهاد موتن رو ریمل حجم دهنده I Love Extreme Volume اسنس است که هم کیفیت بسیار خوبی دارد و هم قیمت بسیار مناسب.

کادو روز مادر و روز زن چی بخرم؟

6-کرم روز ضد چروک و آبرسان اسپارک وودن مدل +Collagen+ Power SPF30 حجم 50 میل

یکی دیگر از بهترین هدایای مخصوص خانم‌ها کرم‌های مراقبت از پوست هستند. کرم‌های تخصصی باید توسط پزشک تجویز شوند و منظور ما کرم‌هایی هستند که پوست را مرطوب و آبرسانی می‌کنند. استفاده از کرم‌های آبرسان باعث شفافیت پوست می‌شود. از همین رو، یک هدیه روز مادر دوست داشتنی محسوب می‌شود.

7-پالت سایه چشم 15 رنگ رولوشن مدل Velvet Rose

پالت‌های سایه چشم دارای تنوع رنگی فوق‌العاده‌ای هستند و گزینه‌ای عالی برای هدیه به خانم‌های جوان محسوب می‌شوند. اگر پالتی را که همسرتان استفاده می‌کند می‌شناسید که کارتان بسیار راحت است، اما اگر بدون شناخت می‌خواهید سایه چشم بخرید، پیشنهاد موتن رو پالت سایه چشم 15 رنگ رولوشن مدل Velvet Rose است که هم ماندگاری بالایی دارد و هم نیاز به تمدید در طول روز ندارد.

8-پرایمر مات کننده وت اند وایلد سری Photo Focus حجم 25 میل

یکی از بهترین هدیه‌های آرایشی که می‌توانید برای مادر یا همسرتان تهیه کنید، پرایمر است. پرایمر‌ها از جمله کرم‌های زیر ساز آرایشی هستند که باعث بسته شدن منافذ پوست، رفع چربی اضافه و صاف و یکدست شدن سطح پوست می‌شوند و برای خانم‌ها در هر سنی مناسب هستند. مارک وت اند وایلد از بهترین تولیدکننده‌های پرایمر است، البته انواع دیگری از پرایمر‌های مرغوب و مناسب هم در بازار وجود دارد.

چرا خرید کادو روز مادر و روز زن از موتن رو؟

اگر به سلامتی پوست عزیزانتان اهمیت می‌دهید و به دنبال محصول آرایشی باکیفیت و مرغوبی برای هدیه دادن به آن‌ها می‌گردید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی موتن رو تهیه کنید. این کار خیلی راحت است و می‌توانید با چند کلیک ساده کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید. کافیست قیمت محصولات در این فروشگاه را با قیمت سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و با اطمینان کامل، محصولی با بهترین قیمت، بالاترین کیفیت و تضمین اصالت کالا را از مو تن رو دریافت کنید.