فراسو faraso

با پیشرف تکنولوژی و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در ایران، شاید بسیاری از کاربران به فکر راه اندازی وب سایت برای کسب و کارشان باشند. راه اندازی وب سایت پیش نیازهایی دارد که می‌توانید در این مقاله با آن‌ها آشنا شوید.

قدم اول: ثبت دامنه

برای راه اندازی وب سایت اولین قدم ثبت دامنه است. برای اینکه بتوانید نام دامین خود را ثبت کنید لازم است ابتدا بررسی کنید که نام دامنه مد نظر شما قبلا توسط شخص دیگری به ثبت رسیده و یا آزاد است. برای اطلاع از این موضوع می‌توانید به وب سایت یکی از شرکت‌های ارائه‌ی خدمات میزبانی وب مراجعه کنید (توصیه می‌کنیم از خدمات میزبانی وب و ثبت دامنه شرکت فراسو سامانه پاسارگاد استفاده کنید).

قدم دوم: خرید هاست

پس از ثبت دامنه باید فضای مورد نیاز جهت آپلود فایل‌های وب سایت را خریداری کنید. اگر وب سایت شما با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و… راه اندازی شده است و یا به طور کلی اگر از زبان PHP برای برنامه نویسی وب سایتتان استفاده کرده‌اید، بهتر است برای خرید هاست از هاست لینوکس استفاده کنید. اما در صورتی که وب سایت شما با زبان Asp.Net راه اندازی شده است، می‌توانید از هاست ویندوز استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای راه اندازی وب سایتتان استفاده می‌کنید، می‌توانید از هاست وردپرس شرکت فراسو سامانه پاسارگاد برای راه اندازی وب سایتتان استفاده کنید.

قدم سوم: امنیت وب سایت

در حال حاضر اهمیت استفاده از گواهینامه SSL و پروتکل https بر کسی پوشیده نیست. استفاده از SSL به منظور افزایش امنیت تبادل اطلاعات وب سایت با کاربران، علاوه بر ایجاد امنیت و حس اعتماد در کاربران، تاثیر بسیار مثبتی بر سئو سایت شما خواهد داشت. پس بهتر است پس از ثبت دامین و خرید هاست، اقدام به خرید گواهینامه SSL کنید تا از مزایای استفاده از پروتکل https بی بهره نباشید.

پس از مطالعه‌ی این مقاله، با پیش نیازهای راه اندازی وب سایت آشنا شده‌اید. اگر به دنبال شرکت معتبر و با سابقه‌ای برای تهیه‌ی پیش نیازهای راه اندازی وب سایتتان هستید، توصیه ما به شما استفاده از خدمات شرکت فراسو سامانه پاسارگاد می‌باشد.

اطلاعات بیشتر:

آدرس وب سایت: www.faraso.org

تلفن تماس: 02171326